To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Silniki DC - Chce wymienic uszkodzone kolo z silnikiem na drugie

8fun1 - Czw 30 Lis, 2017
Temat postu: Chce wymienic uszkodzone kolo z silnikiem na drugie
Witam
Mam rower mustang eadventure 36v 250w bateria 10,8 Ah litium.
Uszkodzilem silnik ( plastikowe zebatki padly, foto po nizej ) mam drugie kolo z silnikiem tez 36v 250w. Chce wymienic uszkodzone kolo z silnikiem na drugie nieuszkodzone, problem polea na tym ze dobre kolo ma wtyczke z 9 bolcami, orginalne kolo z silnikiem ma wtyczke z 6 bolcami. pomyslalem o wymianie sterownika na odpowiedni do silnika z wtyczka z 9 bolcami. Jak rozwiazac ten problem ?
Pozdrawiam i prosze o pomoc .

gienek333 - Czw 30 Lis, 2017

Może bardziej rozłóż uszkodzone koło, aby zobaczyć do czego są trzy cienkie piny. Może są nie podłączone i wystarczy podłączyć te grube.
djmarcin56 - Pią 01 Gru, 2017

Nowy silnik ma złącze na 3 grube piny to fazy i 5 cienkich to hale a szósty cienki z reguły nie wykorzystywany jest, stary ma 3 grube to fazy a te 3 cienkie kolejne to nie wiem po co bo zamało na halle więc spróbuj same grube polączyć, pokaż jakie masz złącze od strony sterownika bo to jest ważne żeby chodziło. Wyświetlacz masz sw 900 wiec z tym musi sterownik współpracować gdybyś chciał zmieniac ale jak juz to lepiej kolo zmienić, tu masz identyczne jak twoje https://www.olx.pl/oferta...67-IDnWBes.html
8fun1 - Nie 03 Gru, 2017

Wymieniłem sirodek silnika w kole, zostawilem zwoje z przewotem z wtyczke z 6 bolcami , reszta z dobrego kola. Zebatki ktore byly uszkodzone byly inne od tych w dobrym silniku, to powod dla czego bylem zmuszony wymienic calosc. pozdrawiam i dziekuje za pomoc
Gregs - Wto 26 Gru, 2017

Pewnie jest to silnik bezhallotronowy i te trzy grubsze, to oczywiście fazy silnika, a te trzy cieńsze, to najprawdopodobniej są od czujnika obrotów. W jednym jest +5V, drugi to masa, a trzeci sygnałowy.
Można to zidentyfikować woltomierzem i omomierzem.
Najpierw lokalizujesz napięcie 5V na kablu ze sterownika, później na pozostałych szukasz masy, ostatni jest sygnałowy. Przy obracaniu silnikiem (podłączonym do sterownika i zasilania) przy zbliżeniu magnesu do czujnika pokazuje się na nim na moment napięcie 5V.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group