To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Dział dla początkujących - 1500w 48v 20.3ah problem ze spadkiem napięcia
Lelek - Nie 31 Gru, 2017 Temat postu: 1500w 48v 20.3ah problem ze spadkiem napięcia Witam mam mały problem z moim rowerem elektrycznym jest to chiński zestaw 1500 w 48v bateria 52v 20.3 ah
Sytuacja wygląda tak po naładowaniu baterii pokazuje napięcie 58v podczas jazdy odkręcając manetkę napięcie spada do 48v i stopniowo zmniejsza sie aż do 40v co powoduje wyłączenie się wyswietlacza i co cielawe bez obciążenia napięcie oscyluje w granicy 52v. Jestem w stanie przejechać maxymalnie 5 km na manetce. Sprawdzałem cele każda ma po 3.6v
Help !
Bzyk - Nie 31 Gru, 2017
Wyglada ze Twoja bateria ma sporą rezystancje wewnetrzną z stąd brak sztywności napięcia. Mozna by pomierzyć cele ale obciązyc baterie podczas pomiaru.
WojtekErnest - Nie 31 Gru, 2017 Temat postu: Re: 1500w 48v 20.3ah problem ze spadkiem napięcia
Lelek napisał/a: | . Sprawdzałem cele każda ma po 3.6v
! |
Po naladowaniu czy pod obciążeniem ?
Wstaw zdjęcie baterii/pakietu.
Anonymous - Nie 31 Gru, 2017
Może któreś złącze między baterią, a sterownikiem jest zaśniedziałe, lub coś w tym stylu?
ravkill - Nie 31 Gru, 2017
Zrob spór na aliexpresie, czy gdzie ten badziew kupiłes. Ewidentnie z baterią coś nie tak. Baterii wyjątkowo się w Chinach nie opłaca kupować.
djmarcin56 - Nie 31 Gru, 2017
Masz chyba tam jakieś bardzo kiepskie ogniwa które są małej pojemności i tak szybko mocno przysiadają, sprawdź baterie w własnym zakresie lub oddaj ten badziew jak możesz.
Dlugas - Nie 31 Gru, 2017
Ciekawostką jest, na jakich ogniwach chinolki wykonali baterię. Może tu leży problem
Przemek - Nie 31 Gru, 2017
przy takim sagu obstawiam ultrafire
Lelek - Śro 03 Sty, 2018
Ok temat wygląda tak : rozebrałem baterie i sprawdziłem napięcie baterii pod obciążeniem i podczas odkręcenia manetki napięcie na wyświetlaczu spada ale na baterii nawet nie drgnie. Wszystkie kable sprawdzone. Czy istnieje ewentualność że sterownik który jest na 48 v dostaje za duze napięcie i przez to jakiś ogranicznik wyłącza cały zestaw ?? Jeszcze jedno zaraz po jeździe próbnej miałem problem z wyświetlaczem w którym wystrzelił tranzystor wymieniłem go i rower od tego czasu jeździ tak jak jeździ
WojtekErnest - Czw 04 Sty, 2018
Widać pakiet 14S7P czyli nietypowo jak na 48 V bo powinno być 13S.
Napięcie BEZPOSREDNIO na zaciskach aku jest jak piszesz stałe ale minus przechodzi przez BMS i wchodzi do sterownika.
Czyli obciąz go ZA BMS-em.
|
|
|