To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Dział dla początkujących - Giant NRS jaka opona

RobertsWalters - Pon 15 Sty, 2018
Temat postu: Giant NRS jaka opona
Witam ,dostałem zaplecione koło oczywiście z silnikiem na tył wiec moje pytanie jaką oponę zapodać na tył ,w oryginale było 26 x 2.0 .Poproszę podać również markę opony co jest polecane w silniku o prądzie max 30A .Dziękuję za podpowiedzi.
Rugorlos27 - Pon 15 Sty, 2018

Ja ma tą
https://www.centrumrowero...21/?v_Id=101722
Przejechałem na niej 500km i dużych śladów zużycia nie ma, na razie ani jednego kapcia. :grin:

djmarcin56 - Pon 15 Sty, 2018

Popatrz na necie trochę i wybierz coś w teren bo ta kolegi Rugorolos27 to wąziutka i na miasto tylko a nie do takiego roweru.
Masz dużo fajnych propozycji maxiss, cst, schwalbe pod mtb.

Rugorlos27 - Pon 15 Sty, 2018

Bo ja wiem czy wąziutka, 2" to taka sama jak miał w oryginale
djmarcin56 - Pon 15 Sty, 2018

Spojrzałem tylko na opis i widze , że 26x1,75 jest wpisane temu napisałem , że wąziutka.
Torque - Wto 16 Sty, 2018

Ja u siebie planuję zamontować SCHWALBE Smart Sam 26x2,25 cala.
Podobno dość trwała opona. Na stronie SCHWALBE jest napisana że nadaje się do e-bajków.

Ewentualnie wybiorę Smart Sam Plus, bo ma dodatkową ochronę przed przebiciami.

https://www.schwalbe.com/.../smart-sam.html

Torque - Wto 16 Sty, 2018

wg. SCHWALBE opony do szybkich e-bajków:

E-Bike Ready 50:

MTB: Nobby Nic / Smart Sam / Smart Sam Plus / Marathon Plus MTB

Tour/Trekking: Super Moto-X / Energizer Plus / Energizer Plus Tour / Marathon / Big Ben Plus / Marathon Plus / Marathon GT / Marathon GT Tour / Marathon GT 365

Elektrotonus - Śro 24 Sty, 2018

Torque napisał/a:
Ja u siebie planuję zamontować SCHWALBE Smart Sam 26x2,25 cala.
Podobno dość trwała opona. Na stronie SCHWALBE jest napisana że nadaje się do e-bajków.

Ewentualnie wybiorę Smart Sam Plus, bo ma dodatkową ochronę przed przebiciami.

https://www.schwalbe.com/.../smart-sam.html


Smart sam jest ok, cichy i przyczepny ale a jedną wadę - szybko gubi bieżnik. Testowałem z ebikiem 1500 W o wadze ok 33 kg. Waga moja ok 90 kg.

darol - Śro 24 Sty, 2018

Popatrz jeszcze na continental mountain king. Założyłem ostatnio do mojego e-fulla wersje pierwszą tej opony na drucie w rozmiarze 2,4. Świetna przyczepność w terenie pewnie dzięki objętości i dodatkowo mimo wysokiego ciśnienia mam wrażenie jakby przybyło kilka dodatkowych centymetrów w zawieszeniu. Przejechałem na niej jakieś 400km dopiero i nie widać specjalnie zużycia. Z pewnością trwałość większa niż schwalbe, które są chyba z plasteliny :wink:
Torque - Śro 24 Sty, 2018

Dzięki, jeżeli continental mountain king dłużej wytrzyma to go wybiorę. Zależy mi na tym, żebym szybko nie musiał zdejmować koła. W standardowym rowerze obecnie używam continental race king i uważam, że szybko się zużywa nawet na zwykłym rowerze dlatego chciałem wypróbować inną firmę.

BTW widzę że jest nowa wersja mountain king. Ciekawe jak się sprawuje.
https://www.continental-t...king-protection

RobertsWalters - Śro 24 Sty, 2018

A ja kupiłem Continental Explorer ale brak mi jeszcze Aku wiec testów nie robiłem.
darol - Śro 24 Sty, 2018

Mam też race kinga w analogowym rowerze i tych opon nie da się porównać. Mountain king ma 3 razy wyższe klocki i jest bez porównania bardziej przyczepny. Jedyną zaletą są małe opory toczenia w race kingu i na tym dla mnie zalety tej opony się kończą. Tej nowej wersji nie znam, ale wydaje się na podstawie zdjęć, że wersja pierwsza ma bardziej agresywny bieżnik i w kontekście ebika będzie lepsza.
Explorer wygląda jak przerośnięty vertical i jeśli jest tylko w połowie tak dobry jak pierwowzór to będzie ok, szkoda tylko, że największa wersja to 2.1

seba7850 - Śro 24 Sty, 2018

Witam, mam u siebie Continental X-King 26x2,4 drutówka z przodu i z tyłu. Rower waży 30 kg, ja 82 kg - po przejechaniu 4773km w tym 80% to asfalt tylna opona na środku bieżnika ma, co najwyżej 1mm, natomiast przednia spokojnie wytrzyma jeszcze raz taki dystans. Oponki bardzo dobrze trzymają się na asfalcie jak i na szutrze. Warto je rozważyć.
Obecnie będę zakładał na tył CST C-1388 26x2,35 podobno wytrzymuje jeszcze większe przebiegi, ale CST jest dużo twardsza i pewnie będzie bardziej się ślizgać.

Rugorlos27 - Śro 24 Sty, 2018

Miałem kiedyś Rubene Ocelot to po 400km była łysa jak w ścigaczu :lol:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group