To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Dział dla początkujących - Zestaw do pracy - kurier rowerowy

ravis - Wto 16 Sty, 2018
Temat postu: Zestaw do pracy - kurier rowerowy
Cześć Wszystkim,
jestem tu nowy. Jeżeli popełnię jakieś gafę od razu przepraszam.
Jest tu bardzo dużo, bardzo ogarniętych ludzi, z ogromną wiedzą, ale im dłużej Was czytam tym bardziej dochodzę do wniosku, że nigdy nie wybiorę optymalnego zestawu sam, więc potrzebuje pomocy.

Pracuję jako kurier rowerowy w Oslo, dowożę jedzenie. Oslo to takie popierdzielone miasto, że zawsze jest pod ostrą górkę, albo w drugą stronę.

Potrzebuję czegoś co poradzi sobie z podjazdem po asfalcie o nachyleniu 15* bez wspomagania i przejedzie na jednym ładowaniu 50km bez wspomagania (zakładając warunki jak wyżej).

Nie chcę przepłacić, ale nie chcę też przyoszczędzić na tym na czym nie powinienem. Czy może powinienem wybrać set od e-biker.pl S2000 + batka 48V17,5Ah i mieć to w nosie?

Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję za pomoc.

ap0f1s - Wto 16 Sty, 2018

Jeżeli używasz bajka często, a masz czas na budowę to lepiej to zrobić samemu. Naprawdę ułatwia to serwis. Sam używam rower cały rok i przez to, że sam go zrobiłem jestem w stanie go naprawić bez problemu. Zobacz sobie stronę ebike.nexun.pl
Jednak jak masz kasę to kup gotowy rower, a nie taki zestaw, według mnie nie jest to zbyt opłacalne.
Myślę, że będziesz potrzebował koło 1000wh albo więcej. Czyli pakiet 16s-20s(59,2v-74v) koło 20Ah. Najlepiej ramę typu full, ale HT też nie jest zła. Moc koło 3kw. Jest tutaj parę firm na forum, które zajmują taką budową rowerów.

buk07@wp.pl - Czw 18 Sty, 2018

Cześć,