To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Dział dla początkujących - Zestaw do pracy - kurier rowerowy

ravis - Wto 16 Sty, 2018
Temat postu: Zestaw do pracy - kurier rowerowy
Cześć Wszystkim,
jestem tu nowy. Jeżeli popełnię jakieś gafę od razu przepraszam.
Jest tu bardzo dużo, bardzo ogarniętych ludzi, z ogromną wiedzą, ale im dłużej Was czytam tym bardziej dochodzę do wniosku, że nigdy nie wybiorę optymalnego zestawu sam, więc potrzebuje pomocy.

Pracuję jako kurier rowerowy w Oslo, dowożę jedzenie. Oslo to takie popierdzielone miasto, że zawsze jest pod ostrą górkę, albo w drugą stronę.

Potrzebuję czegoś co poradzi sobie z podjazdem po asfalcie o nachyleniu 15* bez wspomagania i przejedzie na jednym ładowaniu 50km bez wspomagania (zakładając warunki jak wyżej).

Nie chcę przepłacić, ale nie chcę też przyoszczędzić na tym na czym nie powinienem. Czy może powinienem wybrać set od e-biker.pl S2000 + batka 48V17,5Ah i mieć to w nosie?

Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję za pomoc.

ap0f1s - Wto 16 Sty, 2018

Jeżeli używasz bajka często, a masz czas na budowę to lepiej to zrobić samemu. Naprawdę ułatwia to serwis. Sam używam rower cały rok i przez to, że sam go zrobiłem jestem w stanie go naprawić bez problemu. Zobacz sobie stronę ebike.nexun.pl
Jednak jak masz kasę to kup gotowy rower, a nie taki zestaw, według mnie nie jest to zbyt opłacalne.
Myślę, że będziesz potrzebował koło 1000wh albo więcej. Czyli pakiet 16s-20s(59,2v-74v) koło 20Ah. Najlepiej ramę typu full, ale HT też nie jest zła. Moc koło 3kw. Jest tutaj parę firm na forum, które zajmują taką budową rowerów.

buk07@wp.pl - Czw 18 Sty, 2018

Cześć,
Z tego co rozumiem, to będziesz używał roweru elektrycznego na drogach publicznych. Jak jest z egzekwowaniem przepisów w Norwegii? Czy jest szansa, że policja sprawdzi moc, max prędkość i fakt, że silnik wspomaga tylko podczas pedałowania w Twoim e-bike'u? Bo jeśli tak, to raczej nie masz wyboru i pozostaje Ci tylko legal, czyli max 250W, max 25km/h i max 48V z czujnikiem PAS lub torque. I żeby tym sensownie pod górę jechać, to tylko napęd centralny, korzystający z przełożeń roweru.

wwojciech - Czw 18 Sty, 2018

Zerknij na ten symulator http://www.electricbikesimulator.com
Ustawisz sobie masę, 15°, prędkość oczekiwana i orientacyjnie będziesz wiedzial jaką moc i ile energii potrzebujesz żeby np jeździć 30km/h

sunman - Czw 18 Sty, 2018

W Oslo swiadomosc policyjna jest znacznie wieksza niz w polsce tam mocniejsze ebiki maja tablice rejesracyjne. Ale nie w tym rzecz ;) Da sie to zrobic stosunkowo tanio i dobrze a co do terenu to jezdzilem w Oslo i tylko gory sie moga z tym rownac. Odezwij sie na PW mam kolege ktory tam jezdzi na set'cie dobranym pod te warunki tez zarobkowo napewno cos pomoze ;)


ps. Potrzebujesz bardzo duzego momentu w rowerze i stety niestety w tym przypadku pewne zasady sie nie sprawdzaja tz. szybki silnik i duzo Amper (testowane nie polecam)

ravkill - Czw 18 Sty, 2018

Bafang bbs02 (mid) + jakieś customowe, solidne aku lub 2 (skoro dużo jeździsz).
WojtekErnest - Pią 19 Sty, 2018

ravkill napisał/a:
.. jakieś customowe, solidne aku lub 2 (skoro dużo jeździsz).

Raczej dwa wymienne, drugi ładuje się w siedzibie i ciągu dnia wymiana.Wtedy całość jest lzejsza.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group