To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Nowości EV - Sur Ron Firefly- chiński dirt ebike o mocy 6Kw od 2000 USD
tumich - Wto 23 Sty, 2018 Temat postu: Sur Ron Firefly- chiński dirt ebike o mocy 6Kw od 2000 USD Kilka miesięcy temu jedna chińska firma wypuściła fajny dirt ebike o ciekawym dizajnie z silnikiem 6Kw i momentem do 200Nm.
Są 2 warianty, wersja na 48V z baterią 25Ah (140 ogniw Panasonika) oraz na 60V (176 ogniw) z baterią 32Ah Do wyboru jest jeden z dwóch typów przedniego amortyzatora RST.
RST Killach za tą cenę to raczej świetny wybór. Na pewno dużo lepszy od DNM.
Łączna waga <50kg.
Wersja na 60V kosztuje 350 USD więcej. Jest jeszcze opcja zakupu z szybką ładowarką 10A opcjonalnie.
Cena podstawowa (48V) to 2000 USD (dotyczyła produkcji pod koniec zeszłego roku, teraz być może jest już wyższa).
Złożyłem na niego zamówienie z kikoma znajomymi drogą morską zamiast lotniczej zw na tańszy koszt wysyłki (150 USD zamiast 750USD). Jeszcze nie dotarł. Mam nadzieję, że jeszcze w tym miesiącu będzie. Także wyjdzie cenowo ok. 7300zł + podatki
Fajna alternatywa do innych "rowerowo-motocyklowych" konstrukcji za dużo mniejsze pieniądze i świeższa optycznie konstrukcja. Z tego co widać na filmach na yt to ciągnie jak wariat
Czy ktoś jeszcze z forum zamawiał?
Strona producenta: http://www.sur-ron.com/?_l=en
Jeździ tak:
https://youtu.be/wHPeg5rKXUI
Wygląda tak:
Rugorlos27 - Wto 23 Sty, 2018
Współczynnik wygląd/cena, jak dla mnie kozak. Mi się podoba dużo bardziej od falcona. Można to zarejestrować? Bo pedałów to on niema.
PS. Obejrzałem filmik. Szatan
tumich - Wto 23 Sty, 2018
Opcjonalnie można dołożyć pedały, ale będą raczej służyć wyłącznie do ozdoby prawnej.
Odnośnie rejestracji to piszą na zagranicznych forach, że będzie opcja kupna za dodatkową opłatą wersji z możliwością rejestracji. Chociaż osobiście sam nie wiem czy to jest realne.
ravkill - Wto 23 Sty, 2018
Te z homologacją mają być u Vectora jako opcja... Więc nie daleko, ale do użerania się z Ragulskim... Co do reszty - głośne bydlę...
leszcz - Wto 23 Sty, 2018
czad tylko, że eMOTORbike...
Cezar38 - Wto 23 Sty, 2018
Akurat pracuję w szeroko rozumianej spedycji morskiej.
Jesteście świadomi, że na 5 dni przed wejściem do portu od firmy spedycyjnej dostaniecie:
1. Czy te pojazdy posiadają oznaczenia zgodności?
2. proszę o przesłanie certyfikatu deklaracji zgodności
3. proszę o przesłanie pozwolenia wojewody/burmistrza dotyczącego zezwolenia na wprowadzanie do obrotu akumulatorów
Szczególnie, że jak mówisz, płynie wam kilka sztuk.
Fracht morski to nie jest kurier, gdzie odprawa jest na zasadach uproszczonych bez dokumentów na same oświadczenia.
ravkill - Wto 23 Sty, 2018
Ale to nie idzie do PL zapewne, i będzie tego cały statek. Wpadnie do Hamburgu albo Rotterdamu, Przejdzie, bez obaw. Commercial sample, do badań technicznych . Deklarację Ce producent wystawi w 5 minut. Oni tak mają, w końcu to oznacza u nich China Export... To chinska masówa, a nie kontener podlegający pod ITAR... A pojazdów bez CE i homologacji masz całe kontenery nawet na allegro..
tumich - Wto 23 Sty, 2018
leszcz napisał/a: | czad tylko, że eMOTORbike... |
Wiadomo, każdy ebike powyżej 30kg nie wygląda już jak zwykły ebike i można doszukiwać się znamion nieprzestrzegania ograniczenia prędkości do ustawowych 25km/h
Saku - Wto 23 Sty, 2018
Wypas na maxa
Nie wziales czasem jednej sztuki na zapas?
Gdyby komus z twoich znajomych jednak nie odpowiadal to zapukaj do mnie
ravkill - Wto 23 Sty, 2018
tumich napisał/a: |
Wiadomo, każdy ebike powyżej 30kg nie wygląda już jak zwykły ebike i można doszukiwać się znamion nieprzestrzegania ograniczenia prędkości do ustawowych 25km/h |
Panie Władzo, bez przesady, co prawda rowerek waży 45 kg, ale 35 kg to ważą akumulatory ołowiowe... . Nie ma szans, aby to jeździło szybciej niż 25 km/h.... a moc jest mała, 250W, za to moment obrotowy jest spory...
sirgregs - Śro 24 Sty, 2018
Zapowiada się bardzo dobrze.
Tumich, jak tylko sprzęcik dotrze to koniecznie napisz o wrażeniach.
Jak dla mnie wersja z homologacją i jednocześnie możliwością rejestracji nawet jako motocykl bardzo interesująca.
Wygląd, pozycja kierowcy, zastosowane komponenty no i cena jak najbardziej pozytywne.
cola3d - Czw 25 Sty, 2018
Piękny sprzęt. Obserwuję go od dłuższego czasu. Chłopaki z Hyena ostro testują je w Australii. Jako mid potrafi podjechać pod konkretne stromizny gdzie hub wymięka. Z minusów głównie wymieniana jest hałaśliwość i wymiary robione bardziej pod azjatycki typ budowy. Koniecznie zdaj relację jak sprzęt obejździsz
Stanek271 - Pią 26 Sty, 2018
Jak juz dotrze do Ciebie czekamy na opinie i wrażenia z pierwszej ręki.
Eryk1000 - Pią 02 Mar, 2018
Chińczyk potrafi - dołożenie pedałów https://youtu.be/FVl66T8No_M , szkoda tylko tego dużego blatu z tyłu.
dynamik - Pią 02 Mar, 2018
Wcześniej czy póżniej tak się skończy cała ta elektryfikacja tzn jakaś firma zaimportuje kilka kontenerów i zaleje rynek. Zawsze masowa produkcja w chinach jest tańsza niż garażowe dłubanie, a w Polsce nie zapowiada się by ktoś osiągnął efekt skali. Na razie Chińczycy tak jak reszta świata są na etapie budowania fabryk baterii. Kto choć trochę śledzi jak Chińczycy zmonopolizowali rynek PV zrozumie co się stanie z EV. Za rok , góra dwa rynek pojazdów elektycznych zacznie przyrastać wykładniczo.
|
|
|