To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Silniki BLDC - Nine Continent RH2809 D

andy101 - Sob 17 Lut, 2018
Temat postu: Nine Continent RH2809 D
Proszę o informację gdzie mógłbym znaleźć dane katalogowe silnika o oznaczeniu
9C30HT79? Jakim napięciem maksymalnie można go zasilić ? Jaki jest dopuszczalny prąd ?
Czy posiada wbudowane zabezpieczenie termiczne oraz w przypadku braku jak i w którym miejscu należy je zamontować oraz z jakimi popularnymi sterownikami zabezpieczenie termiczne współpracuje

Na moim silniku nie ma oznaczeń producenta Nine Continent tylko symbol 9C30HT79.
Wygląd zewnętrzny jest identyczny jak model Nine Continent RH2809 D.

Będę niezmiernie wdzięczny za wszelkie informacje.

tas - Sob 17 Lut, 2018

http://www.9continent.com...show.asp?id=222 strona producenta
andy101 - Sob 17 Lut, 2018

Dzięki za informację, znalazłem stary wątek na forum

https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=2294

i wszystko jasne :
http://www.electricbike.com/hub-motor-factory/

Most large hub motors that come out of China are based on the 9-Continents motor (or 9C). This is the most common direct drive hub motor on the market. Currently there are hundreds of Chinese factories churning out whats called “9C clones”. In China there is pretty much no respect for copyright law and once a design has proven itself to work well, it is replicated in bulk. The 9C clone is what the faster e-bike kits consist of, and is actually the same design that the new Crystalyte (read review) was based on. For a detailed explanation of what a 9C motor is made up, read our detailed story on the 9C motor.

9C hub motor clones come in all shapes and sizes. A customer who is making a large enough order can specify the diameter of the motor, the width of the magnets, the thickness of the copper wiring, and the thickness of the wires going into the motors. It’s amazing to see piles of hub motors which I know will bring many hours of joy to whoever owns one. It gets me juiced up and excited to think of all these delicious motors mounted to bicycles of all shapes and sizes all over the world:

koryt - Nie 04 Mar, 2018
Temat postu: Silnik 9 c
Witam proszę o poradę posiadam silnik 9 c10/6 i zastanawiam się nad zmianą na 9 c 7/9 zapleciony w kole 24" napięcie 14s prąd do 30a czy znacznie odczuje moment obrotowy czy zmianą da mizerny efekt jeszcze raz wspominam ze bateria nie chce zmieniać ani sterownika
ravkill - Nie 04 Mar, 2018

Może najpierw kup przecinki, i napisz jeszcze raz....



Po 2gie, ciężko porównywać silnik z obręczą, kontra sam silnik, bez reszty danych (czyli twojej obecnej konfiguracji...).

Elektrotonus - Pon 05 Mar, 2018

Zmiana na silnik wolnobieżny 7x9 plus mniejsza obręcz przy tym samym sterowniku jak w 10x6 i większej obręczy spowoduje bezsprzecznie poprawę przyspieszenia, mocy silnika. Wzrośnie też moment obrotowy.
ravkill - Pon 05 Mar, 2018

Moc nie wzrośnie, moment na pewno znacznie. 7x9 ma ponad 30% większy moment, jak jeszcze zmniejszy się obręcz o 30%, to masz wzrost momentu o ponad 50%. O tyle samo spadnie prędkosć maksymalna... Wzrośnie również sprawność, w zakresie niskich prędkości
koryt - Pon 05 Mar, 2018

Dzięki bardzo za radę bo obecnie silnik 10/6 jest zapleciony w 24" podłączyłem mu 35A ,Ale mocno się grzal ,dlatego że rower to trajka i dosyć ciężka ważące około 80 kg ,więc myślę o zmianie silnika


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group