To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Dział dla początkujących - Bateria 16s10p czy 20s8p
Tomasz - Czw 15 Mar, 2018 Temat postu: Bateria 16s10p czy 20s8p Witam wszystkich
Mam pytanie chcę przerobić swoją baterię 13s5p na 16s10p lub 20s8p na ogniwach sony vtc5
Proszę o doradzenie na co się zdecydować?
Silnik mxus3k turbo sterownik GT1500
Pozdrawiam
Tomasz
Eryk1000 - Czw 15 Mar, 2018
A jakie rezultaty chcesz osiągnąć poprzez przeróbkę na czym ci zależy?
Tomasz - Czw 15 Mar, 2018
Ogólnie chciałbym zwiększyć prędkości i zasięg .
Eryk1000 - Czw 15 Mar, 2018
Jeżeli mocno na plus prędkość to zdecydowanie 20s
Tomasz - Czw 15 Mar, 2018
Dziękuję za odpowiedzi
I jeszcze mam pytanko na temat sterownika
Jak jest różnica miedzy sterownikem od e baiker c3000 a tym
GT 1500 przy instalacji 48V
A czy zwykła rama rowerowa to wytrzyma pakiet 20s
ravkill - Czw 15 Mar, 2018
Co tam rama, sterownik ebikera nie wytrzyma 20S, więc się nie musisz nad nim zastanawiac - 20s = 72V nominalnie. Zwykła rama rowerowa ma sporawe problemu z wytrzymaniem Mxusa 3K turbo i wymaga rozwarcia widełek...
Tomasz - Czw 15 Mar, 2018
Pod kątem napiecia to wiem , dlatego zaznaczyłem instalacjia 48V
jszk - Pią 16 Mar, 2018
Tomasz napisał/a: | Ogólnie chciałbym zwiększyć prędkości i zasięg . |
Jak chcesz zwiększyć zasięg to 16S10P
Jak chcesz zwiększyć prędkość to 20S8P
Jak chcesz jedno i drugie to 20S10P
furifurius - Nie 25 Mar, 2018
Tomasz napisał/a: | Dziękuję za odpowiedzi
I jeszcze mam pytanko na temat sterownika
Jak jest różnica miedzy sterownikem od e baiker c3000 a tym
GT 1500 przy instalacji 48V
A czy zwykła rama rowerowa to wytrzyma pakiet 20s |
Nie wytrzyma, zwlaszcza z regenem. Porzadne torqe army obowiazkowe (wtedy wytrzyma).
Z ciekawosci - co cie sklonilo do takiej konfiguracji? Mxus3k, masz go juz wstawionego wiec wiesz ile to grzebania i modyfikacji, zeby to zmiescic w standardowej ramie, no i cena... A do tego GT1500, czemu skoro zdecydowales sie na super mocny silnik, nie kupiles tez jakiegos sabvotona, ktory bardziej pasuje do tego silnika?
wwojciech - Pon 26 Mar, 2018
Szybki Mxus z 20S, jest niezbyt bezpiecznym rozwiazaniem przy zwykłej ramie. Jazda stricte szosowa przy 16S i 10x6 Mxus spojnie się sprawdza u mnie z solidnymi torque armami. GT1500 fajnie sobie daje radę z tym silnikiem. Przy 16S masz jakieś 2700W Max mocy co sprawia że ciezko zagrzac silnik nawet pod duże góry. Sterownik z ebikera to sinus i działa ciszej lecz będzie trochę wolniejszy niż GT. GT niema sterowania a s3000 można zmieniać stopnie wspomagania itp
Tomasz - Czw 29 Mar, 2018
Witam
Czyli jednym słowem nie warto przerabiaci tej instalacji pod GT tylko zwiekszyci pojemności bateri ?
wwojciech - Pią 30 Mar, 2018
Niestety nikt nie odpowie na to pytanie. Bo to Ty powinieneś podjąć decyzje czy chcesz więcej prędkości/mocy/zasięgu. Jeśli głównym wyznacznikiem jest zasięg to sterowniki KT z wyswietlaczem możesz sterować ograniczeniem mocy co podczas wycieczek jest dużym plusem.
Podsumowujac jeśli nie czujesz się na siłach żeby mxusa założyć bezpiecznie to odpuść. GT surowy trwały, bez komplikacji. KT ma kilka ważnych ustawień bez których nie będzie działał prawidłowo, ale znajdziesz je na forum
Tomasz - Pią 30 Mar, 2018
Z tego co wyliczyłem dokładnie zmieszcze u Siebie w ramie 16s 9p 144ogniwa, a już sam niewiem czy przerabiać wszystko pod ten sterownik GT.
Musze jeszcze zbudować obudowę pod baterię.
sannis - Pią 30 Mar, 2018
wwojciech napisał/a: | NJeśli głównym wyznacznikiem jest zasięg to sterowniki KT z wyswietlaczem możesz sterować ograniczeniem mocy |
Którym parametrem to można ustawić C5? Jak to w praktyce działa?
Tomasz - Sob 31 Mar, 2018
Mam jeszcze pytanie czy sabvoton svmc 72150 może pracować na 48v?
|
|
|