To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Silniki BLDC - Silnik przekładniowy, sprzęgło jednokierunkowe, stuki
WojtekErnest - Sob 23 Cze, 2018 Temat postu: Silnik przekładniowy, sprzęgło jednokierunkowe, stuki Dotyczy silnika przekladniowego, przód, na przykładzie silników 250 W np. Tranz.
Czy Waszym zdaniem uszkodzenie sprzęgła w takich silnikach moze byc spowodowane lub przyspieszone, z powodu np wyprowadzania roweru czyli czestego krecenia kolem do tylu ?
Jeśli taki proces jest stale, wielokrotnie powtarzany, to w efekcie wyglada na to ze silnik jest krecony odwrotnie, 'na siłę' sumarycznie np kilkaset metrow.
Pytanie ma szerszy kontekst, bo wskutek normalnej eksploatacji po kilku tys km, wymiana uszkodzonej zębatki, nie likwiduje terkotania silnika przy jezdzie do przodu.
W moim egz obecnie obracanie nim do tylu, prawie nie stawia oporu a własciwie jakby zahaczał co 1 obrót.
Jakie są Wasze spostrzeżenia ?
Ma sens szukanie czesci, wymiana ?
skoro - Czw 28 Cze, 2018
Wydaje sie łozysko jednokierunkowe do wymiany
WojtekErnest - Sob 29 Lut, 2020
Czy spotkaliscie sie z tym ze sa IDENTYCZNIE wygladajace sprzegla (popularny typ 70mm 36z) tzn LEWE lub PRAWE . Jestem tym zaskoczony bo mam takie, identyczne wymiarami ale jedno jest odwrotne. Czyzby inne były np na przód, inne do MID-ow Baffanga albo innych modeli np na tyl ?
W zasadzie sa silniki na przód ktore maja w opisie ze kabel wychodz na lewa lub prawa strone. Ale dlaczego w opisach zestawow naprawczych, nie jest to zaznaczone.
Ktoś, coś?
wnoto - Nie 19 Lip, 2020
To co jest na zdjęciu to jedyne elementy (oprócz łożysk) do wymiany w tym typie silnika ?
|
|
|