To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Sprzedam, oddam - Zestaw silnik 300W 48v przód+sterownik sinus, nowe

Kajman - Pon 23 Lip, 2018
Temat postu: Zestaw silnik 300W 48v przód+sterownik sinus, nowe
Sprzedam jak w temacie, nowy, nie używany. Silnik YTW-04 ( http://www.xiongdamotor.c...0motor/434.html ), niewielki i mało widoczny, oszczędny silniczek na dłuższe wypady. Mocowanie tarzy hamulcowej, rozstaw 100mm.
Do tego mini sterownik sinus 48v, łatwy do schowania, cichy i oszczędny.
O ile się nie mylę, można do niego podłaczyć lcd.
Cena: 600zł za kpl.






noel841106 - Nie 29 Lip, 2018

Dlaczego taki sterownik do tego silnika? Sam tak dobrałeś? 750w szybko posypie koła zębate w tym silniczku
wibi - Nie 29 Lip, 2018

noel841106 napisał/a:
Dlaczego taki sterownik do tego silnika? Sam tak dobrałeś? 750w szybko posypie koła zębate w tym silniczku

To nie moc a moment "łamie zęby" dodatkowo w sterowniku "Rated current" to tylko 7A co powoduje, że to chyba jeden z najmniejszych sterowników na rynku na to napięcie.Dodatkowo napięcie to bateria i 48V to górna,dopuszczalna wartość napięcia ale można dać niższą (36,24) i też będzie dobrze.

Kajman - Sob 04 Sie, 2018

toć to idealny, mały i oszczędny sterowniczek :)
noel841106 - Pon 06 Sie, 2018

wibi napisał/a:
To nie moc a moment "łamie zęby" dodatkowo w sterowniku
Kajman napisał/a:
toć to idealny, mały i oszczędny sterowniczek

Tak, ale chwilowy prąd przy ruszaniu to 15A i silnik wytworzy taki moment, że po miesiącu zębów nie będzie w przekładni. Przekładnia w silniku została zaprojektowana do silnika 300W, a nie 700.

Kajman - Śro 08 Sie, 2018

Ty chyba za dużo teoretyzujesz, córka jeździ na takim zestawieniu od roku i nic się nie dzieje :)
przenikanie - Pon 13 Sie, 2018

Na silniku przekładniowym 24V Golden Motor od Bartka (maxev.pl) i sterowniku 350W jeździ się na baterii i sterowniku 48V 5 pełnych sezonów po 10.000 km. 50.000km-plus minus 5000 km. Tyle zrobiłem. A silnik nawet się nie pocił. Może jeździłbym dłużej, ale na pełnej prędkości wpadłem w dziurę i przekładnia poszła. Teraz jednak wolę bezprzekładniowe. I szybsze i mocniejsze. Oczywiście jeżdżę na sinusie.
Więc teorie teoriami, a praktyka górą.
Za to ten sterownik to nie jest żaden sinus, tylko zwykły trapez. Sinus 500W to mi pali gumy silnika 1kW na kole 20 cali w ciągu dwóch miesięcy. Jednak ma za mocne przyspieszenie, a że małe kółko i mocny silnik, to i moment w fotel wbija. Staram się ruszać powolutku, ale i tak opony piszczą... Różnych gum próbowałem z górnych półek, Schwalbe, Maxxis, ale i tak szybko trzeba zmieniać bo łysieją w zastraszającym tempie.

Kajman - Pon 13 Sie, 2018

sterownik w necie opisany jest jako sinus niby
przenikanie - Pon 13 Sie, 2018

sinewave controller musi być na naklejce. A nie ma.
Bo spotkałem się z różnymi "teoretycznymi sinusami"...

przenikanie - Wto 14 Sie, 2018

noel841106 napisał/a:
Dlaczego taki sterownik do tego silnika? Sam tak dobrałeś? 750w szybko posypie koła zębate w tym silniczku

Dobieranie silnika do rozmiaru koła, obliczanie momentu i prędkości, umiejętność przewoltowywania, a nade wszystko dobierania odpowiedniego sterownika - to jest prawdziwa sztuka :) Niewiele pomogą teorie bez praktyki. Obliczenia niewiele czasem dają. Coś idzie z dymem. Ale po latach praktyki już wiadomo, co z czym kojarzyć :)
Rzekłbym, że ten sterownik nadaje się do tego silnika. To silnik połyka wszystko, co daje mu sterownik. A że sterownik niezbyt mocny, to go nie uszkodzi. Zawsze jednak polecam ostrożny start z samej manetki. Szkoda zębatek i szkoda opon, które się ślizgają i łysieją bez potrzeby.
No bo jak osiągnąć na rowerze z kołami 3x20cali jak moje Hase prędkość 70 km/h? Ileż trzeba było obliczeń, prób i błędów? Toż nawet niektóre falcony tego nie potrafią...
Dlatego ewentualnie, w miarę wolnego czasu, pomagam mniej zorientowanym kolegom w elektryfikacji. Aczkolwiek łatwiej jest osiągnąć dobry moment na małym kole niż na dużym. Za to kwestia prędkości na dużym kole i na dwukołowcu (trajka ma większe opory toczenia) to jest tylko kwestia baterii, silnika i zasobności portfela zainteresowanego.

noel841106 - Wto 14 Sie, 2018

Kajman napisał/a:

Ty chyba za dużo teoretyzujesz

Oby.
przenikanie napisał/a:
A silnik nawet się nie pocił.

Tylko, że ja piszę o przekładni, a nie grzaniu uzwojeń.
W skrócie: ja z przekładniowymi nie mam doświadczenia, ale jak ktoś kupi ten zestaw i po miesiącu zmieli mu przekładnię, to odeśle silnik dla "Kajman" w ramach rękojmi i ten będzie musiał oddać kasę. Kupił jako zestaw, miało działać, a padło. W każdym sądzie wygra. Co innego jakby nawet od tego samego użytkownika kupił te graty, ale z dwóch różnych ogłoszeń.
Miejmy nadzieję, że nic takiego się nie zdarzy.

Kajman - Wto 14 Sie, 2018

A ja pisze o przekładni,na której brak śladów zużycia :) Rok jazdy na silniku 24v ze sterownikiem 42v :) Jak ktoś jest rzeźnik i nie wie co i jak, to wszystko zabije, ale rozsądek przede wszystkim. Więc zapewniam, że nie zmieli :) Ten sterownik jest swego rodzaju bezpiecznikiem :)

Co do sinusa: https://www.elektrolurchb...?products_id=69



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group