To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Inne pojazdy, mechanika pojazdów - Prius bardziej dostępny

Zbyszek Kopeć - Śro 12 Paź, 2011

Jednak co elektryczne to śliczne.
Gratuluję cacka.

Anonymous - Śro 12 Paź, 2011

Zbyszek Kopeć napisał/a:
Jednak co elektryczne to śliczne.
Gratuluję cacka.


Dziękuję.

Robsonik20 - Śro 12 Paź, 2011

Nie wiem dlaczego ale ja nie widzę zdjęć, daj je w jakimś linku.
Anonymous - Śro 12 Paź, 2011

Robsonik20 napisał/a:
Nie wiem dlaczego ale ja nie widzę zdjęć, daj je w jakimś linku.


Spróbuj się wylogować i znowu zalogować, ja też zauważyłem, że znika. Ale po zalogowaniu widać.
Na razie nie mam żadnego linku, mam co prawda szczątkowy blog, który planuję prowadzić dalej i tam umieszczać zdjęcia i inne sprawy techniczne, nie tylko Prius, a przy okazji może coś wpadnie z reklam ;) _, ale ciągle brak czasu ;)
link http://rudzik6.blogspot.com/

www_3xE_pl - Śro 12 Paź, 2011

rudzik6 napisał/a:
(pull over NIE WIEM CO ZNACZy?)

W wolnym tłumaczeniu: "zjechać na pobocze i zatrzymać się".

Anonymous - Śro 12 Paź, 2011

www_3xE_pl napisał/a:
rudzik6 napisał/a:
(pull over NIE WIEM CO ZNACZy?)

W wolnym tłumaczeniu: "zjechać na pobocze i zatrzymać się".


Dzięki.

Przy okazji, ciagle nie wiem ile to jest 20% rozładowania akumulatora? Czy 0% to jest 0V czy napiecie minimalne dopuszczalne? Czy dla NiMH to by było 0% - 0,9V 100% - 1,4V? W Priusie
podają to jako SOC, ale nie doczytałem jeszcze dokładnie jakie to napiecia? Może ktoś coś wie na ten temat?

Arbiter - Śro 12 Paź, 2011

Ja rozumiem ten hardwarowy hack, że własnie polegał na odłączeniu wtryskiwaczy. Szkoda ze gość zablokował komcie. Podoba mi się idea takiego Priusa. Nie trzeba wstawiać eteków, patroszyć etc, tylko wsiadasz i jedziesz. Na dojazdy do pracy idealnie

[ Dodano: Sro 12 Paź, 2011 ]
Jeszcze są hondy IMA i INSIGHT, też nieźle dają radę
http://www.spritmonitor.de/en/detail/399402.html

Robsonik20 - Śro 12 Paź, 2011

Elegancko tego priusa polakierowałeś, przydałoby się alumki wyczyścić;)
Anonymous - Czw 13 Paź, 2011

Arbiter napisał/a:
Ja rozumiem ten hardwarowy hack, że własnie polegał na odłączeniu wtryskiwaczy.



A alufelgi zaplanowane do odnowienia wiosną, wtedy założę na nie letnie opony michelin save energii, które czekają w garażu. A przy okazji, jezdżę też na podwyższonym cisnieniu w oponach.

Arbiter - Czw 13 Paź, 2011

Z tego co widzę, są to standardowe felgi montowane w corollach w 2000roku. Ja mam taką toyotę, ale na stalowych felgach była. Std opony to 165/70/14 lub 175/65/14. Założyłem 175/70/14 żeby były wyższe. Do priusa tez by się przydały jakieś nawet 155/80/15 :)

A co to za gostek od akumków?

Anonymous - Pią 14 Paź, 2011

Arbiter napisał/a:
Z tego co widzę, są to standardowe felgi montowane w corollach w 2000roku. Ja mam taką toyotę, ale na stalowych felgach była. Std opony to 165/70/14 lub 175/65/14. Założyłem 175/70/14 żeby były wyższe. Do priusa tez by się przydały jakieś nawet 155/80/15 :)

A co to za gostek od akumków?


Właśnie będę potrzebował takie fefgi stalowe, 5,5J 4x100 14' tam jeszcze jest parametr otworu.
Szukam jak najtaniej..najlepiej nowe..hi hi ;)

Na szczęście mam już potwierdzenie, że wysłali akumulator.
Poważnie się zastanawiam, skoro już ten który mam zaczyna padać, może się za jakiś czas powtórzyć kolejny moduł. Może kupię dwa akumulatory z najnowszej wersji i przełożę do mojego wszystkie moduły 38 sztuk. Z tego co mi zostanie zrobię odzielną baterię trakcyjną do trybu EV. Przy okazji naprawy akumulatora wyprowadzę z niego wszystkie potrzebne sygnały do właczenia specjalnej płytki do oszukania komputera baterii.

Arbiter - Pią 14 Paź, 2011

Otwór pewnie 54,1
http://toyota.arbiter.pl/galeria/corolla.e11.opony
Nie lepiej kupić jakieś alumy? Będzie jak laleczka:)

Anonymous - Pią 14 Paź, 2011

Arbiter napisał/a:
Otwór pewnie 54,1
http://toyota.arbiter.pl/galeria/corolla.e11.opony
Nie lepiej kupić jakieś alumy? Będzie jak laleczka:)


Na zimę chyba nie warto, zimą planuję zrobić specjalne gładkie kołpaki, zupełnie bez otworów.
Chłodzenie od środka powinno zimą wystarczyć.

tomson - Sob 29 Paź, 2011

Testowałeś może ogniwa jak się zachowują pod obciążeniem ile faktycznie w nich zostało.
Tam pomiędzy bateriami ogniw jest chyba wyrównywanie napięcia przez balanser.

Natanoj - Sob 29 Paź, 2011

Wygląda super :) Mógłbyś podać rząd wielkości ceny oraz cyfrę z przodu? A jaką pojemność ma pojedynczy moduł? Może by tak 3 moduły w szereg i do rowera? Z tego co widzę szerokość mają małą a wielkościowo w standardowy trójkąt ramy powinny się chyba zmieścić. Do tego sklecić jakąś ładowarkę i zawsze lepiej niż żele.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group