To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Dział dla początkujących - Pare pytan do s1100

Kinio82 - Śro 12 Cze, 2019
Temat postu: Pare pytan do s1100
Witam.

Zrobilem juz ze 200km na zestawie s1100 od ebikera. Mam pare pytan jesli ktos moze mi rozjasnic....

Czy silnik sam w sobie ma jakis ogranicznik prędkości obrotowej? Obserwacja jest taka ze jesli ustawie na sterowniku kolo np 28 cali i dam vmax 20 to sprawdzajac na manetce bez obciazenia jest 20. Jak dam 40 to jest 40. Ale jak dam max 72kmh to jest 50. Teraz zmniejszajac rozmiar kola w sterowniku np na 20 cali. I robiac ten sam test na vmax 72kmh na liczniku bedzie vmax circa 36kmh ale na ucho bedzie to odpowiadac tej samej predkosci obrotowej kola co przy 50 na ustawieniu 28 cali. Stad wniosek niezaleznie od vmax sterownika wystepuje jeszcze gdzies ograniczenie predkosci obrotowej silnika. A jesli tak to czy odzie gdzies to zmienic czy jest to parametr konstrukcyjny silnika?

I drugie pytanie. Czytajac o nastawach LCD3 niby ktorys parametr reguluje przydzial mocy na stopien wspomagania. U mnie obecnie jest tak ze na 1kw mocy mam na stopniach od 1-4 schodkowanie mocy do okolo 500w a potem na 5 mam pelne 1000w. Troche slabo bo wolalbym jakis rowny podzial w calym zakresie do 1kw a teraz mam jak mowie okolo 1 -100, 2- 200 3-3-300 4-400/500 5-1000w co jest bez sensu wg mnie. Czy ktos wie jak to ustawic wlasciwie? Wg mnie jest nieustawialne.

Pozdrawiam

Józef - Czw 13 Cze, 2019

Mam już przejechane na takim zestawie ponad 700km. I takich testów jak opisujesz nie robiłem, nie interesują mnie. Mnie zależy abym na jednym ładowaniu jak najwięcej km przejechał. Tam gdzie mieszkam są górki, więc szybkość jest na drugim planie. Mam koła 28 i ustawienie max 35 km i takie rozwijam na prostej, bo wiadomo pod górkę nie da się. Chcę nacieszyć się jazdą. Nieplanowana kontuzja wykluczy z jazdy. Miałem przypadek jazdy pod bardzo stromy podjazd na manetce w upale i silnik się wyłączył, ale tem. silnika przekroczyła określoną i musiałem odczekać na ostygniecie. Natomiast nauczyłem się jazdy na wspomaganiu 2,3 i przekraczam z łatwością dystans 95 km. Natomiast unikam dużych prędkości na prostej bo tak jak na forum pisali inni, czym szybciej się poruszasz tym większy opór wiatru. No i jak pisałem o kontuzję nie trudno.
Kinio82 - Czw 13 Cze, 2019

Józef napisał/a:
Mam już przejechane na takim zestawie ponad 700km. I takich testów jak opisujesz nie robiłem, nie interesują mnie. Mnie zależy abym na jednym ładowaniu jak najwięcej km przejechał. Tam gdzie mieszkam są górki, więc szybkość jest na drugim planie. Mam koła 28 i ustawienie max 35 km i takie rozwijam na prostej, bo wiadomo pod górkę nie da się. Chcę nacieszyć się jazdą. Nieplanowana kontuzja wykluczy z jazdy. Miałem przypadek jazdy pod bardzo stromy podjazd na manetce w upale i silnik się wyłączył, ale tem. silnika przekroczyła określoną i musiałem odczekać na ostygniecie. Natomiast nauczyłem się jazdy na wspomaganiu 2,3 i przekraczam z łatwością dystans 95 km. Natomiast unikam dużych prędkości na prostej bo tak jak na forum pisali inni, czym szybciej się poruszasz tym większy opór wiatru. No i jak pisałem o kontuzję nie trudno.


Naprawde nie interesuja mnie Twoje priorytety zyciowe wiec jesli nie masz nic do dodania w temacie to poopisuj swoje wrazenia w dziale "wrazenia z jazdy". Jedyne co wynika z tej wypowiedzi to to ze masz ograniczone instynkty poznawcze nt. sprzetu z ktorym masz do czynienia i nie interesuje CIe jak to dziala byle jechac pod gore na manetce az do odciecia. Jak chcesz maxymalizowac zasieg to zdemontuj zestaw a pieniadze zainwestuj w batoniki energetyczne.

Józef - Czw 13 Cze, 2019

Wiesz batoników nie używam bo mają dużo cukru, powodzenia.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group