ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Miernik stanu bateri 20s3p
Autor Wiadomość
furifurius 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 138
Skąd: Ustka/Leixlip(IRL)
Wysłany: Śro 24 Maj, 2017   Miernik stanu bateri 20s3p

Witam forumowiczow.
Kontynuuje skladanie sprzetu o ktorym byla mowa w moich poprzednich watkach. Czesci w Nexunie zamowione ale brakuje mi jednej rzeczy: wskaznika naladowania akumulatora ktory obzluzy 20s. Na ebaju same dla mniejszego napiecia, max 10s chyba mi sie udalo znalesc.
Poradzcie, rzuccie linkiem do jakiegos sklepu gdzie mozna cos dzialajacego na 20s kupic.
Dzieki i pozdrawiam
Furi

EDIT:
znalazlem wlasnie cos takiego:
http://www.ebay.ie/itm/DC...w4AAOSwHMJYOLoI

Drogie jak diabli ale wyglada mi na porzadny sprzet. Opcja podawania chwilowego zuzycia i chwilowej mocy calkiem ciekawe. Myslicie ze warto to kupic? Nie zedzie zadnych problemow z faktem, ze ten sampler bedzie musial byc wpiety miedzy kontroler, a baterie?
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 25 Maj, 2017   

Bardzo dobry watomierz, szybkie odświeżanie i dokładny pomiar pojemności. Nic lepszego w tej cenie nie znajdziesz. Jakiś czas temu sprzedawałem je po nawet niższej cenie na forum :p
 
 
Tomek 
brygadzista



Pomógł: 9 razy
Wiek: 27
Dołączył: 06 Lut 2016
Posty: 268
Skąd: Bralin
Wysłany: Czw 25 Maj, 2017   

Ten sampler to bocznik w którym miernik mierzy napięcie na przyjściu i odejściu określając tym prąd, moc itp ponieważ ma określoną ( bardzo niską) rezystancję. Dla instalacji rowerowej jest niewidoczny po prostu jest to przewodnik tak jak przewód miedziany, nie będzie problemu :grin: Tak jak piszą problem by był przy ponad 350A :smile:
_________________
Jeżdzę na RAGE http://forum.arbiter.pl/v...p?p=83403#83403
 
 
furifurius 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 138
Skąd: Ustka/Leixlip(IRL)
Wysłany: Czw 25 Maj, 2017   

Dzieki za odpowiedzi, sprzet zamowiony :)
Szkoda tylko ze czas dostawy jakby to z innej galaktyki szlo - 15 czerwiec do 3 lipiec...
Pozdrawiam
 
 
Kajman 
prezes


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 719
Skąd: Bdg
Wysłany: Sob 27 Maj, 2017   

Zawsze możesz gdzieś kupić z opcją kuriera
 
 
furifurius 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 138
Skąd: Ustka/Leixlip(IRL)
Wysłany: Śro 14 Cze, 2017   

Witam
Ma ktos moze jakies doswiadczenia z tym watomierzem?
Dzis go odebralem, podlaczylem do akumulatora zeby przetestowac i napotkalem problem. Jako obciazenie jest podlaczona zwykla zarowka 230V.
Watomierz pokazuje
a) 0.9 V mniej niz faktyczne napiecie baterii
b) wyswietla ze bateria jest rozladowana - 0% pomimo ze jest ona w pelni naladowana
c) wyswietlanie poboru pradu - nie wiem - zarowka 230V 40W - wyswietla 8W zuzycia pradu przy 83.5V.

Powiedzcie o co chodzi z punkem b), oczywiscie zadna instrukcja obslugi z tym nie przyszla, zadnych przyciskow do konfiguracji tez nie widze.
Jest ktos w stanie pomoc?
Pozdrawiam
Furi
 
 
furifurius 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 138
Skąd: Ustka/Leixlip(IRL)
Wysłany: Śro 14 Cze, 2017   

OK, wlasnie znalazlem jakas instrukcje na necie, szybko przejrzalem - trzeba rozladowac baterie do zera z podlaczonym watomierzem, potem zaladowac, zeby zaczal dzialac prawidlowo jesli chodzi o pokazywanie stanu rozladowania.
Nadal nie wiem czemu pokazuje za male napiecie.
Pozdrawiam
 
 
Elektrotonus 
prezes
Łukasz R



Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 820
Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 14 Cze, 2017   

Mam podobny problem z tego typu watomierzem. Ustawiłem minimalne napięcie jako rozładowaną baterię na 42.5 V. Podczas jazdy przy poziomie ok 20% baterii przy większym obciążeniu silnika na chwilę napięcie spadło do 42.5 V. Taki "przysiad" spowodował wyzerowanie się watomierza, mimo, że napięcie jak zmniejszyłem obciążenie silnika wróciło do 43.5 V. Nie ładowałem przez watomierz, jednak nie wiem czy to ma znaczenie. Jest jakiś sposób by nie fałszował poziomu baterii przy minimalnym poziomie, kiedy faktycznie zależy nam na rzetelnej informacji ile % mamy jeszcze w akumulatorze ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group