ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup hamulców tył, przód do silnika QS
Autor Wiadomość
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 25 Maj, 2017   

Tomek napisał/a:
Prawda, zahamuj przodem przy zjeździe po piachu to zębów już nie znajdziesz :D Jeszcze jak założyłem koło moto z tyłu to czuć że ciężej zablokować przy hamowaniu i nie wyobrażam sobie mieć słabsze hamulce. U mnie też z tyłu klocki połowe szybciej schodzą.


Juz jeździsz ? Opisz jak wrażenia, spalanie po zmianie
 
 
Bujakoto 
prezes


Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 733
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pią 26 Maj, 2017   

qaz33 napisał/a:
skolei na plaskim asfalcie zwlaszcza przy wiekszych predkosciach to tylnych sie prawie wogole nie uzywa :)


Zgadza się.


Tomek napisał/a:
zahamuj przodem przy zjeździe po piachu to zębów już nie znajdziesz


Zgadza się.

Mam tarcze 203 przód i tył, hamulce średniej półki Tektro Auriga e-comp, na chwilę obecną jeszcze nie podłączyłem regena i co 700km klocki półmetaliczne zjechane do zera.

Kupiłem na alieexpress wczoraj od razu kilkadziesiąt par klocków w tym również metaliczne, bo cena klocków na alledrogo a na alletanio jest 500% niższa (25zł w Polsce, 4zł w Chinach), więc 8zł (dwie pary) na te 700km mogę wydać :)
 
 
cr793 
początkujący
cr793


Dołączył: 22 Sie 2016
Posty: 24
Skąd: Polska
Wysłany: Sob 27 Maj, 2017   

Wybór chyba padnie na Magura MT5e, ktoś używa ich?
 
 
Mobil 
prezes


Pomógł: 5 razy
Wiek: 104
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 656
Wysłany: Wto 30 Maj, 2017   

pastek5 napisał/a:
różnica w cenie tarczy o srednicy 180 a 203 jest znikoma. Większe ramie - większa siła - mniejszy nacisk na klamkę - mniejsze zużycie okładzin - późniejsza oszczędność .
To jest moje zdanie ;)
U nas w górach tylne okładziny potrafią się przygrzać a nawet spalić , nie przednie :) A to temu iż jadąc ze zjazdu stałym tempem, hamujemy 4/5 drogi tylnym heblem a przodem tylko 1/5 i stąd ten efekt.


Dlatego palisz klocki bo tył ma małe znaczenie podczas hamowania, tym bardziej z góry gdzie masz mocno dociążony przód. Skilla nawet najlepszy hamulec nie zastapi więc warto się uczyć :razz:
 
 
Tomek 
brygadzista



Pomógł: 9 razy
Wiek: 27
Dołączył: 06 Lut 2016
Posty: 268
Skąd: Bralin
Wysłany: Wto 30 Maj, 2017   

Mobil napisał/a:
z góry gdzie masz mocno dociążony przód

Dokładnie, dodaj jeszcze przedni hamulec to przelecisz przez kierownicę i do dołu bez bajka dojedziesz jak wcześniej po wężyku się nie wywalisz :grin: Mowa tu oczywiście o terenie.
Tomas napisał/a:
Opisz jak wrażenia, spalanie po zmianie

Napewno nie martwię się już o przebicie dętki i satysfakcja z jazdy wzrosła o niebo i na luzie buksuje, bardziej "katuję" w terenie i jak wracam, patrzę na opone to jeszcze mam bieżnik :!: :D Spalania nie zmierzyłem bo miałem uszkodzony watomierz, mogę conajwyżej teraz zmierzyć po wymianie ile pali ale każdy ma inny styl jazdy i teren wyniki będą inne.
_________________
Jeżdzę na RAGE http://forum.arbiter.pl/v...p?p=83403#83403
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group