|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Zakup hamulców tył, przód do silnika QS |
Autor |
Wiadomość |
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 25 Maj, 2017
|
|
|
Tomek napisał/a: | Prawda, zahamuj przodem przy zjeździe po piachu to zębów już nie znajdziesz Jeszcze jak założyłem koło moto z tyłu to czuć że ciężej zablokować przy hamowaniu i nie wyobrażam sobie mieć słabsze hamulce. U mnie też z tyłu klocki połowe szybciej schodzą. |
Juz jeździsz ? Opisz jak wrażenia, spalanie po zmianie |
|
|
|
|
Bujakoto
prezes
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 733 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 26 Maj, 2017
|
|
|
qaz33 napisał/a: | skolei na plaskim asfalcie zwlaszcza przy wiekszych predkosciach to tylnych sie prawie wogole nie uzywa |
Zgadza się.
Tomek napisał/a: | zahamuj przodem przy zjeździe po piachu to zębów już nie znajdziesz |
Zgadza się.
Mam tarcze 203 przód i tył, hamulce średniej półki Tektro Auriga e-comp, na chwilę obecną jeszcze nie podłączyłem regena i co 700km klocki półmetaliczne zjechane do zera.
Kupiłem na alieexpress wczoraj od razu kilkadziesiąt par klocków w tym również metaliczne, bo cena klocków na alledrogo a na alletanio jest 500% niższa (25zł w Polsce, 4zł w Chinach), więc 8zł (dwie pary) na te 700km mogę wydać |
|
|
|
|
cr793
początkujący cr793
Dołączył: 22 Sie 2016 Posty: 24 Skąd: Polska
|
Wysłany: Sob 27 Maj, 2017
|
|
|
Wybór chyba padnie na Magura MT5e, ktoś używa ich? |
|
|
|
|
Mobil
prezes
Pomógł: 5 razy Wiek: 104 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 656
|
Wysłany: Wto 30 Maj, 2017
|
|
|
pastek5 napisał/a: | różnica w cenie tarczy o srednicy 180 a 203 jest znikoma. Większe ramie - większa siła - mniejszy nacisk na klamkę - mniejsze zużycie okładzin - późniejsza oszczędność .
To jest moje zdanie
U nas w górach tylne okładziny potrafią się przygrzać a nawet spalić , nie przednie A to temu iż jadąc ze zjazdu stałym tempem, hamujemy 4/5 drogi tylnym heblem a przodem tylko 1/5 i stąd ten efekt. |
Dlatego palisz klocki bo tył ma małe znaczenie podczas hamowania, tym bardziej z góry gdzie masz mocno dociążony przód. Skilla nawet najlepszy hamulec nie zastapi więc warto się uczyć |
|
|
|
|
Tomek
brygadzista
Pomógł: 9 razy Wiek: 27 Dołączył: 06 Lut 2016 Posty: 268 Skąd: Bralin
|
Wysłany: Wto 30 Maj, 2017
|
|
|
Mobil napisał/a: | z góry gdzie masz mocno dociążony przód |
Dokładnie, dodaj jeszcze przedni hamulec to przelecisz przez kierownicę i do dołu bez bajka dojedziesz jak wcześniej po wężyku się nie wywalisz Mowa tu oczywiście o terenie.
Tomas napisał/a: | Opisz jak wrażenia, spalanie po zmianie |
Napewno nie martwię się już o przebicie dętki i satysfakcja z jazdy wzrosła o niebo i na luzie buksuje, bardziej "katuję" w terenie i jak wracam, patrzę na opone to jeszcze mam bieżnik Spalania nie zmierzyłem bo miałem uszkodzony watomierz, mogę conajwyżej teraz zmierzyć po wymianie ile pali ale każdy ma inny styl jazdy i teren wyniki będą inne. |
_________________ Jeżdzę na RAGE http://forum.arbiter.pl/v...p?p=83403#83403 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|