ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Mocny MID na bazie ramy Falcon v2
Autor Wiadomość
angawe 
początkujący


Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 49
Skąd: CHORZÓW
Wysłany: Czw 04 Maj, 2017   

Tas ciekawe/nietypowe rozwiazanie korba - wolnobieg: (0:34)



https://www.youtube.com/w...JCAfF1xY&t=107s


:-) [/list]
 
 
wwojciech 
brygadzista
wwojciech


Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 264
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 14 Maj, 2017   

https://www.electricbike....tion-mid-drive/
 
 
sirgregs 
prezes


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 933
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 21 Maj, 2017   

No i jak tam tas sytuacja?
MID już śmiga?
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Nie 21 Maj, 2017   

walczę z tą cholerną piastą tylnego koła :/
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Rugorlos27 
stażysta


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Lip 2016
Posty: 156
Skąd: Sandomierz(okolice)
Wysłany: Czw 22 Cze, 2017   

Dalej walczysz z piastą czy coś nowego?
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Pią 14 Lip, 2017   

Tak, piasta rozwiązana, brak czasu przeszkadza ale powoli prace idą naprzód.



Przełożenia nie są ostateczne, wszystko jest tak przemyślane aby łatwo można było je wymieniać na inne zależnie od chęci uzyskania danego efektu.
Damper pożyczony z innego bajka.
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Mobil 
prezes


Pomógł: 5 razy
Wiek: 104
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 656
Wysłany: Sob 15 Lip, 2017   

Te otwory w balszce trzymającej silnik robią jako napinacz? :razz:
 
 
lkuc18 
kierownik


Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 314
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 15 Lip, 2017   

Wreszcie kontynuacja. Szkoda że masz brak czasu i projekt tak wolno się rozwija bo jest mega ciekawy. Co ciekawe mimo że to mid będzie pięknie wyglądał ze względu na to że silnik i łańcuch schowany jest w skrzynce. Czekam z niecierpliwością na dalszy rozwój :)

Z jakiego materiału jest i jaką grubość ma ta blacha do której przymocowany jest silnik?
Jaki to łańcuch?
 
 
sirgregs 
prezes


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 933
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 15 Lip, 2017   

Wszystko fajnie ale dobór przełożeń to jakaś pomyłka ...
To ma jechać 30km/h przy obrotach zębatek korbowych na poziomie 400obr/min :?:
Takie były założenia?
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Sob 15 Lip, 2017   

1. Tak, to jeden z elementów napinacza, w planach jest jeszcze przekładka miedzy blachę i ramę. Tylny naciąg realizować bezie normalny napinacz moto
2. Przełożenie jest aktualnie tymczasowe, ponieważ staram się upchnąć w ramę 20s10p aby parametrami jak najbardziej zbliżyć maszynę do bliżniaczej mocowo konstrukcji na HUBie. Jeśli uda się minimum 19s wtedy zmodyfikuję przekładnie na prawidłowy vmax 60km/h. Póki co nie zawracam sobie tym głowy :)
3. Blacha to alu 8mm, na razie jest w postaci całej, w przyszłości ją trochę odchudzę otworami
4. Korby w tej konstrukcji służą jako podnóżki o zmiennej wysokości, to jest niezastąpione w terenie, bardziej niż stałe. Wspomagania nie przewiduję w rozsądnym zakresie prędkosci jazdy, ale z powodu wcześniejszego i innych oczywistych korba jest obowiązkowym elementem :)
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Passat_EQ 
prezes


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 08 Paź 2016
Posty: 580
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 15 Lip, 2017   

jaki silnik dałes?
 
 
lkuc18 
kierownik


Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 314
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 15 Lip, 2017   

Zajrzyj sobie do 1. postu a poznasz odpowiedź.
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Sob 15 Lip, 2017   

RV-160-Sh, 8kw znamionowo, 15-20kw chwilowo.
Silnik finalnie będzie miał chłodzenie powietrzem gdyż iż na 6kw się nie skońćzy testowanie.
Narazie jednak musi zacząć jeździć :)
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
adam4x 
młodzik


Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 88
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie 16 Lip, 2017   

Czy owe 20 kW mocy chwilowej chcesz osiągnąć ? Jeśli tak, to na jakim sterowniku ? Najmocniejsze sabvotony nie dadzą rady.
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Nie 16 Lip, 2017   

20kW z sabvotona to nie problem. Jednak nie mam takiej mocy w planach.
Od 4 lat mam 6kW customa i ani razu mi nie przeszło przez myśl, że potrzebuję więcej mocy. Pokonałem wattowicę, choć w jej zaawansowanym stadium :)
Akumulator robię z VTC5 możliwe, że 20s10p więc te 100A może umęczę jakoś więc dobije do około 8kW i na tym poprzestanę.
Zauważ, że 8kW w maszynie o wadze 45kg to jest strasznie dużo, a do tego mid klekot to już w ogóle.
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group