|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Przesunięty przez: tas Sob 07 Gru, 2013 |
Tajwański jednoślad |
Autor |
Wiadomość |
rarek
dyrektor
Wiek: 50 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 476 Skąd: Ozorków
|
Wysłany: Wto 29 Wrz, 2009
|
|
|
ile cykli wytrzymuja takie aku przy rozladowaniach pradem w okolicach 1h??? |
_________________ 24S LiFePO4 30Ah; 66s2p NiMH 6,5Ah;
26s2p 53Ah lipol; 26s54p 2,2Ah Li-ion;
http://egear.pl |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Śro 30 Wrz, 2009
|
|
|
Według moich doświadczeń 150-300. Zależy od konkretnej sztuki. |
|
|
|
|
Mibars
kierownik Leń patentowany
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 382 Skąd: Nadarzyn k. W-wy
|
Wysłany: Czw 01 Paź, 2009
|
|
|
Jak to pięknie wygląda - każdy aku inny, mocowane na gąbkę i taśmę klejącą
Jaki to ma teraz przewidywany zasięg? 60km?
Taka maszynka na dużą ilość akumulatorów może chyba posłużyć jako sposób na wyciągnięcie ze starych akumulatorów resztek sił - wpakować 6x jakiś stary akumulator i zasięg nadal nie będzie tragiczny...
EDIT: ten też idzie na handel? |
_________________ No i jest |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 01 Paź, 2009
|
|
|
Mocowanie, wbrew wyglądowi jest solidne Inaczej by mi nie wlazły. Nie da się spawać, bo rury są z jakiegoś stopu i kiepsko się spawają, a dziurawić pod jakieś koszyki nie będę. Oryginalnie, też były gąbki, ale było kawałek płaskownika, któy trochę trzymał stary akumulator. Akumulatory wszystki są nowe, sprawdzałem je wszystkie i trzymają równo.
Zasięg obecnie: 20 km/h - 40 km, 35 km/h - 30 km na drodze równej, od startu do mety, bez wiatru. Obciążenie 105 kg
Jest do sprzedania: http://www.allegro.pl/ite...dwuosobowy.html
Cena dla forumowiczów niższa |
|
|
|
|
mikews [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 02 Paź, 2009
|
|
|
Zaczynasz produkcję masową |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 02 Paź, 2009
|
|
|
Dwie, trzy sztuki na rok, to masówka? |
|
|
|
|
mikews [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 02 Paź, 2009
|
|
|
Ja już nawet szukałem na alledrogo pocket bike'a żeby go przerobić jak Ty, ale powoli mi przechodzi. Nie chcę małpować Twoich pomysłów.
Powoli zacznę się przymierzać do zbudowania czegoś dla siebie ale na 3 lub 4 kołach. Zastanawia mnie ten silnik:
http://www.into.pl/silnik1400/
Trochę kosztuje ale moc już całkiem niezła do zrobienia np.trajki i wożenia mego tyłka |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 02 Paź, 2009
|
|
|
Moc przy pracy ciągłej . . . . .1400W
Moc przy starcie . . . . . . . . . .2800W
Napięcie zasilania . . . . . . . . . . . 48V
Prąd przy pracy ciągłej . . . . . . . 30A
Prąd przy starcie . . . . . . . . . . . 240A
Coś mi nie pasuje, a wam?
mikews napisał/a: | Ja już nawet szukałem na alledrogo pocket bike'a żeby go przerobić jak Ty, ale powoli mi przechodzi. Nie chcę małpować Twoich pomysłów... |
Nie mam nic przeciwko Zawsze można sobie coś podpowiedzieć i podpatrzeć |
|
|
|
|
mikews [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 02 Paź, 2009
|
|
|
No z tym prądem przy starcie przesadzili.
Jak by nie liczyć to wychodzi raczej 60A. |
|
|
|
|
kuras999 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 02 Paź, 2009
|
|
|
mnie bardziej niepokoi ta moc ciągła jak na moje będzie to z 1000W, 1400W to moc pobierana (48V i 30A) |
|
|
|
|
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 02 Paź, 2009
|
|
|
To wszystko, to kwestia sprawności. |
_________________ EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|