ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Bocian 5.7 kW - Spark Super Hadron 654 - SSH 654
Autor Wiadomość
Dlugas 
dyrektor
Bob budowniczy :)



Pomógł: 10 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 439
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Wto 11 Lip, 2017   

Panowie czy regen po HI może nie działać jeśli jest włączona funkcja hamowania manetką?
Do tego nie działa mi ani jedno ani drugie.
_________________
Spark Super Hadron 654
 
 
sietaz 
prezes


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 20 Maj 2014
Posty: 919
Skąd: warszawa
Wysłany: Wto 11 Lip, 2017   

Klasyk, restart do fabrycznych i ponowne ustawienie parametrów
_________________
Jeżdżę na: Voyager I


Niech moc będzie z wami
 
 
Dlugas 
dyrektor
Bob budowniczy :)



Pomógł: 10 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 439
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Wto 11 Lip, 2017   

Udało mi się uruchomić regena z manetki i działa - po podniesieniu napięcia over volt oraz zmiany prędkości obr.przy jakich obr koła ma się załączyć.Wstępnie ustawiłem 2obr/min ale przy takich nie działał. Zmieniłem na 300obr/min i działa. . Nie działa na chwilę obecną jedynie hamowanie regeneracyjne HI.
czy po restarcie do fabrycznych muszę robić test halli czy mogę ręcznie ustawić taki kąt halli jaki wyznaczył sobie sabek?
_________________
Spark Super Hadron 654
 
 
Dlugas 
dyrektor
Bob budowniczy :)



Pomógł: 10 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 439
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Sob 15 Lip, 2017   

Dzisiaj pękła "setka" przebiegu. Ebajk spisuje się dzielnie,jest szybki-osiągnąłem nim 80km/h bez fluxa. Zużycie energii przy wspomaganiu i średniej prędkości 32km/h wyniosło 13,5Wh.
Dziś była jazda po lekkim terenie i asfalcie w proporcjach 50/50. Dwa razy nie mogłem się powstrzymać szybkiej jazdy za enduro 350 DR gdzie facet na skrzyżowaniu powiedział do mnie "nie mogłem uwierzyć że coś tak bezgłośnie mnie wyprzedza" :) W pierwszym momencie dało się wyczuć że chciał zapytać o pojemność po czym zdał sobie sprawę że "to" ma pedały i zapytał w końcu "co tu jest za silnik" :lol: Więc szybko mu powiedziałem co i jak i pojechaliśmy dalej :)
Wrzucam fotkę z dzisiejszego wspólnego wypadu z KrzyśkiemEV

Edit: uruchomiłem opcję hamowania silnikiem. Okazuje się że slider nie działa jednocześnie z brake HI. Trzeba się zdecydować co chcemy i to włączamy.

sobotnia wyprawa.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 517 raz(y) 499,46 KB

_________________
Spark Super Hadron 654
 
 
Dlugas 
dyrektor
Bob budowniczy :)



Pomógł: 10 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 439
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Pon 17 Lip, 2017   

Kolejne zdjęcia z wyjazdu koło komina :)
Pękło 200km ;)

ebajk na łączce.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 514 raz(y) 284,02 KB

ebajk i większy kolega.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 471 raz(y) 304,11 KB

_________________
Spark Super Hadron 654
 
 
Tomek 
brygadzista



Pomógł: 9 razy
Wiek: 27
Dołączył: 06 Lut 2016
Posty: 268
Skąd: Bralin
Wysłany: Pon 17 Lip, 2017   

Gratuluję ukończenia projektu, jest maszyna :twisted: Teraz tylko kwestia czasu jak zmienisz bieżnik na terenowy i może nawet tył na moto :mrgreen: A przynajmniej warto rozważy opony trialowe uniwersalne jakieś z gęstą kostką np berm master (mi się najbardziej podobają pod względem praktycznym te xiaoyangi co tas ma ale trudno z dostępnością :( ) i przynajmniej bez obaw można na trawę wjechać czy różne dziwne zakątki poza trasą pozwiedzać a na łysych jest strach w oczach żeby zahamować :D
_________________
Jeżdzę na RAGE http://forum.arbiter.pl/v...p?p=83403#83403
 
 
Dlugas 
dyrektor
Bob budowniczy :)



Pomógł: 10 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 439
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Pon 17 Lip, 2017   

Tomek napisał/a:
Gratuluję ukończenia projektu, jest maszyna :twisted: Teraz tylko kwestia czasu jak zmienisz bieżnik na terenowy i może nawet tył na moto :mrgreen:

Dziękuję ;)
To prawda, brakuje mi bieżnika terenowego, szczególnie jak wyjeżdżam z piwnicy bo tył jest za delikatny i smyra schody :lol: Oczywiście w terenie też brakuje kostki. Ale jak się bieżnik skończy to sie poszuka jakiejś kostki :) Najlepiej na rafce moto - jak wrzucę na tył :mrgreen:
_________________
Spark Super Hadron 654
 
 
Dlugas 
dyrektor
Bob budowniczy :)



Pomógł: 10 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 439
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Sob 29 Lip, 2017   

Wyjezdżanie z piwnicy jest bardzo kłopotliwe. Podczas wielu wyjazdów nie raz spaliłem gumę na schodach a rower nie pokonał nawet jednego schodka. Musiałem bardzo mocno pchać by go wypchnąć pomagając manetką (czasem wołałem żonę by ciągnęła go trochę :wink: ). Dopiero zastosowanie "rampy" umożliwiło bezstresowe wyjeżdżanie. Niestety "rampa" jest za "krótka" i gdy koło tylne opuszcza tę rampę - podnosi całą tę dechę do góry robiąc tyle hałasu że sąsiedzi zlatują się by zobaczyć co się stało :lol:

moja rampa .jpg
Pobierz Plik ściągnięto 527 raz(y) 473,65 KB

moja rampa ;).jpg
Pobierz Plik ściągnięto 491 raz(y) 435,09 KB

spalona guma.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 482 raz(y) 455,45 KB

_________________
Spark Super Hadron 654
 
 
WojtekErnest 
szef


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 3453
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 31 Lip, 2017   

Znaczy pojazd niedostosowany do garażu 😁
_________________
Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555
 
 
Dlugas 
dyrektor
Bob budowniczy :)



Pomógł: 10 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 439
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Sob 26 Sie, 2017   

WojtekErnest napisał/a:
Znaczy pojazd niedostosowany do garażu 😁

Trzeba garaż dostosować do pojazdu ;)
Dziś ścig jechał ulicą i musiałem (!!!!!!!!!) pocisnąć :mrgreen: . Ścig mi uciekł :razz: ale na moim liczniku było 87km/h więc to dużo i mało :)
Pierwszy raz próbując sprawdzić max prędkość osiągnąłem 78km/h i myślałem że więcej nie wycisnę a dziś były idealne warunki "propagacji mocy" i poszło się troszkę więcej ;) Oczywiście jeżdżę bez flux.
Zużycie energii niewielkie - średnio z trasy ulica-lekki teren wychodzi 15wh w jeździe mieszanej jeśli chodzi o prędkość która oscyluje od 25-45km/h a czasami max-lecz ten max raczej rzadko, powiedzmy 2-3 razy podczas "sesji" ;)
W/g wskazań przyrządów wychodzi mi że przejadę na 20s5p turnigy (ok 1800wh) ok 120 - 130km.
Zastanawiam się do jakiego napięcia min można turnigy wyładować - dziś miałem 30% energii a napięcie na pakiecie 75V. Czy to nap.min. nie jest 3,5V na celę?
PS. Panowie, fajnie jest ;) , zresztą dobrze to wiecie :razz:
_________________
Spark Super Hadron 654
 
 
drako24 
początkujący
Zelektryfikowany


Dołączył: 04 Lis 2018
Posty: 2
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Śro 13 Lut, 2019   

Tutaj macie Test ramy Kolegi:
https://youtu.be/8AjtEBb-7n8
 
 
Dlugas 
dyrektor
Bob budowniczy :)



Pomógł: 10 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 439
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Czw 14 Lut, 2019   

Dokładnie, ciąg dalszy nastąpił :) Rama mieści 700 ogniw i jest pod tym względem jednyną z ram, które są w stanie pomieścić tę ilość ogniw. Więc przejechanie 500km+ jest już możliwe :)
_________________
Spark Super Hadron 654
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group