|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
GIANT TWIST GO DOUBLE POWER |
Autor |
Wiadomość |
gradek83
początkujący GRADEK83
Wiek: 40 Dołączył: 17 Sie 2017 Posty: 10 Skąd: Polska
|
Wysłany: Sob 26 Sie, 2017
|
|
|
YAHU31 napisał/a: | (podobne sprężynki sa w zamkach meblowych) |
Dwa zamki w domu rozwaliłem i sprężynki były ale dosyć duże te co chciałem użyć są zbyt twarde i nie blokują tych bolców w obie strony mi sią kręci a powinno blokować... Masz zdjęcia zamka lub model muszę dwie sprężynki skołować.
EDIT...
Znalazłem sprężynki w starych popsutych odtwarzaczach mp4 wymontowałem z MIKRO PRZEŁĄCZNIKA SUWAKOWEGO SMD
Dodatkowo źle powkładałem te stalowe elementy blokujące teraz jak poprawiłem to nawet nie drgnie w przeciwną stronę.
Kupiłem KULKI ŁOŻYSKOWE 5,556mm 7/32" oraz 5,5mm lecz te pierwsze zamontowałem tak jak by mniejszy luz w nich wyczuwałem.
łożyska i sprężyna.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 346 raz(y) 244,49 KB |
MIKROPRZEŁĄCZNIK SUWAKOWY.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 316 raz(y) 134,43 KB |
|
_________________ Takie Buty |
|
|
|
|
YAHU31
początkujący YAHU31
Wiek: 70 Dołączył: 01 Lis 2014 Posty: 15 Skąd: PNIEWY
|
Wysłany: Nie 27 Sie, 2017
|
|
|
Witaj jak już wspomniałem...
zastosowalem sprężynki z zamkow meblowych.....
patentowych!!!
cały dowcip polega na tym........
że wszystkie sprężynki....musza byc RÓWNE!!!
wtedy to zadziała....
mj....
p.s.... a moze nr tel;) zadzwonie!!
IMG_3503.JPG
|
Pobierz Plik ściągnięto 263 raz(y) 1,68 MB |
IMG_3504.JPG z takich zamków wykorzystałem sprężynki ;) |
Pobierz Plik ściągnięto 232 raz(y) 1,76 MB |
|
|
|
|
|
gradek83
początkujący GRADEK83
Wiek: 40 Dołączył: 17 Sie 2017 Posty: 10 Skąd: Polska
|
Wysłany: Nie 27 Sie, 2017
|
|
|
Sprężynki z tego co sprawdziłem muszą być miękkie tak aby tylko dociskały kliny do bocznej ścianki obudowy nie stawiając zbyt dużego oporu.
Składając okazało się że jednak ustawienie zębatki na wale ma znaczenie dla tego przed zdemontowaniem warto oznaczyć sobie dziury na śruby aby były takie same ja niestety tego nie zrobiłem i musiałem przestawiać i kalibrować.... Kupiłem ten smar litowy biały ale nie chcę walić gonie wiadomo ile na tryby tak aby nie chlapał bo jego lepkość jest z tego co widzę mniejsza od tego oryginalnego smaru ale może po prostu tamten z czasem taki się zrobił... Jutro podepnę pod rower i sprawdzę działanie bo tak czy siak muszę szukać dalszej przyczyny uszkodzenia sterownik rozebrałem i na oko nic nie widać spalonego ale jeszcze dokładniej wszystko pomierzę.
Oznaczenie spisane z silnika:
GBJ13306244SY 36V
części.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 322 raz(y) 3,71 MB |
silnik 4.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 269 raz(y) 2,25 MB |
silnik 3.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 352 raz(y) 2,66 MB |
silnik 2.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 292 raz(y) 704,75 KB |
silnik 1.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 361 raz(y) 2,3 MB |
|
_________________ Takie Buty |
Ostatnio zmieniony przez gradek83 Czw 28 Gru, 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
YAHU31
początkujący YAHU31
Wiek: 70 Dołączył: 01 Lis 2014 Posty: 15 Skąd: PNIEWY
|
|
|
|
|
gradek83
początkujący GRADEK83
Wiek: 40 Dołączył: 17 Sie 2017 Posty: 10 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pon 28 Sie, 2017
|
|
|
YAHU31 napisał/a: | znalazlem cus takiego...
zobacz... |
Widziałem to wymiary moje są większe czyli całkowicie inne ale z wyglądu podobne
241-sy26m-03vs.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 326 raz(y) 504,44 KB |
241-sf36v-01vs_1.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 331 raz(y) 493,94 KB |
|
_________________ Takie Buty |
Ostatnio zmieniony przez gradek83 Czw 28 Gru, 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
YAHU31
początkujący YAHU31
Wiek: 70 Dołączył: 01 Lis 2014 Posty: 15 Skąd: PNIEWY
|
Wysłany: Pon 28 Sie, 2017
|
|
|
OKI..... )!!!! |
|
|
|
|
gradek83
początkujący GRADEK83
Wiek: 40 Dołączył: 17 Sie 2017 Posty: 10 Skąd: Polska
|
Wysłany: Wto 29 Sie, 2017
|
|
|
NO i klops po posmarowaniu przestało zakleszczać te piny nawet nie wiem jak to nazwać już tak rdza to wyjadła że zbyt duże luzy są i nie zakleszcza...na razie sobie daruję tą przekładnię. Pod pedałami znaczy się po środku pod ramą jest czujnik (Cadence Sensor) kolejny jest z tyłu przy baterii zapewne magnetyczny bo magnes przymocowany do szprychy obok niego przechodzi ale jest jeszcze jakiś jeden który idzie na tył do koła przy piaście wielobiegowej i nie wiem co to za czujnik i jak go sprawdzić.
SG-8R31 JAPAN VIA.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 218 raz(y) 460,35 KB |
czujnik 1.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 253 raz(y) 750,73 KB |
|
_________________ Takie Buty |
|
|
|
|
YAHU31
początkujący YAHU31
Wiek: 70 Dołączył: 01 Lis 2014 Posty: 15 Skąd: PNIEWY
|
Wysłany: Wto 29 Sie, 2017
|
|
|
W moim rowerze nie mam czujnika kadencji.....
Natomiast ten czujnik.... przymocowany do obudowy
bateri..... to kontrakton czyli czujnik licznika szybkosci... i przebiegu!
natomiast ten zakleslony na zdjeciu to najprawdopodobniej
czujnik ktory mierzy sile nacisku na pedaly....i z podobna sila oddaje moc.....
ale jak go sprawdzić? nie mam zielonego pojecia!!!!
tak na marginesie....
mam sterownik z wyjściem.... na kadencje.....u mnie on nie działa.....tzn.
działa tylko z lewa manetka....ale jak pedałuje rower nie wspomaga... |
|
|
|
|
gradek83
początkujący GRADEK83
Wiek: 40 Dołączył: 17 Sie 2017 Posty: 10 Skąd: Polska
|
Wysłany: Śro 30 Sie, 2017
|
|
|
Poznajdowałem mniej więcej te czujniki tak dla potomnych na tej stronie LINK Oraz kolejne z częściami LINK2 LINK3
Giant E Cadence Sensor set 3Pin
Silnik dla Giant Twist Power Model roweru z (2012 i wyżej)
MODEL : 241-SY36M-01VS
Kolejny silnik opisany przez sprzedawcę jako Giant E SyncDrive-F 36V/250W
MODEL : 241-SF36V-02VS zapewne ale pewny nie jestem do wersji z 2011 czyli tej co ja mam ale równie ten pierwszy może ale nie musi pasować...
Jeszcze jeden model: 241-sf36v-01vs
Opis:
Marke: Giant
Modelle: Twist Lite Power und Twist Go Power / Twist Go Double Power
Spannung: 36 Volt
Bremssystem: Rollerbrake auf der Nabe montiert
Źródło
Model zapewne wyżej: 241-sf36v-01vs_1
Model:
Ease E+2
Triple X-E
Voltage: 36Volt
Bouwjaar : 2015-heden
Kolejny to 241-sy36m-10vs
Opis:
Merk: Giant
Model:
Ease E+1
Ease E+3
Voltage: 36Volt
Bouwjaar : 2015-heden
I na koniec: 241-sy26m-03vs
Opis:
Marka: Giant
Model: Twist Lite
Napięcie: 26Volt
System hamulcowy: Na obręczy ten silnik nie nadaje się do modeli z hamulcem rolkowym.
Rok budowy 2011-dziś
Sensor : Giant E Pedalplus-R Torque Sensor (czujnik który mierzy sile nacisku na pedały)
MODEL: 245MZWGITS-07V
Kolejny czujnik Giant E Pedalplus-R Torque Sensor
MODEL: 245MZWGITS-09V
Speed sensor
Zestaw naprawczy do silnika 26V z 2011-2012 czyli pewnie do 36V też by pasował przekładnia ze sprzęgłem jednokierunkowym.
241MGIANT-01V
241-sy36m-10vs.jpg 241-sy36m-10vs |
Pobierz Plik ściągnięto 380 raz(y) 493,8 KB |
241-sf36v-01vs.jpg 241-sf36v-01vs |
Pobierz Plik ściągnięto 444 raz(y) 533,8 KB |
241MGIANT-01V.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 777 raz(y) 58,39 KB |
image_975_4_5637152453.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 249 raz(y) 10,95 KB |
Giant E Pedalplus-R Torque Sensor for Gi 245mzwgits-09v-920827488.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 278 raz(y) 17,82 KB |
Giant EPedalplus-R Torque Sensor for RS1141160188.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 353 raz(y) 36,94 KB |
Giant E SyncDrive-F 36V 250W For Ease-E 190606905.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 335 raz(y) 37,09 KB |
241-SY36M-01VS.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 361 raz(y) 50,38 KB |
Giant E Cadence Sensor set 3Pin for Holl331021271.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 329 raz(y) 29,56 KB |
|
_________________ Takie Buty |
|
|
|
|
gradek83
początkujący GRADEK83
Wiek: 40 Dołączył: 17 Sie 2017 Posty: 10 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pon 26 Mar, 2018
|
|
|
Okazyjnie na alledrogo udało mi się kupić całe koło z silnikiem po wymianie wszystko działa ok w tym silniku jest dodatkowy czujnik hala w mojej wersji jeden biały przewód był wolny zapewne to on szedł do 4 czujnika który zostawiłem nie podłączony.
Model silnika 241-SF36V-01V
Rozpiska połączeń kolorów kabli przy wtyczce od silnika.
GIANT TWIST GO DOUBLE POWER piny.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 424 raz(y) 613 KB |
koło4.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 267 raz(y) 1,24 MB |
koło3.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 250 raz(y) 1,27 MB |
koło2.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 217 raz(y) 1,28 MB |
koło1.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 250 raz(y) 1,04 MB |
|
_________________ Takie Buty |
|
|
|
|
YAHU31
początkujący YAHU31
Wiek: 70 Dołączył: 01 Lis 2014 Posty: 15 Skąd: PNIEWY
|
Wysłany: Pon 26 Mar, 2018
|
|
|
Witam...
i to było NAJROZSĄDNIEJSZE rozwiązanie...
ja użytkuje taki rower od 5 lat....
mam w rodzinie juz 3 takie....
jak cos się pojawi na rynku...
kupuje części na zapas....
i czekają na swoja kolej... )
MOIM ZDANIEM ,,,,
GIANT TWIST DOUBLE POWER ....
TO NAJBARDZIEJ DOPRACOWANY...
ROWER ELEKTR./ hibrid...NA RYNKU WTORNYM!!!!
z jednym wyłączeniem.....
!!! to nieszczęsne sprzegło jednokierunkowe!!!!
ale do ogarnięcia....:))
pozdrawiam i dziekuje za wiadomosc....mj |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|