ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Supermoto na Falcon V2
Autor Wiadomość
Saku 
dyrektor



Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2013
Posty: 400
Skąd: SWDN
Wysłany: Czw 24 Sie, 2017   Supermoto na Falcon V2

Witam,
Jednak dalem sie przekonac do zrobienia na bazie Falcona sprzetu do poruszania sie na miescie w stylu Supermoto.

Nie ukrywam ze jestem juz skrzywiony po offroad na quadach i crossach i mam obawy czy sprzet tego typu spelni moje oczekiwania, ale zobaczymy moze wystarczy :wink:

Zakonczylem juz temat jazdy po lasach i po torach z pewnych wzgledow :roll:

Tak widze ten projekt:


galeria allegro

Silnik mam Mxus 21x3 na feldze 17 cali x 3,5
Sterownik mam Sabek 72080
Akumulator hmmmm no wlasnie? :???:
Przednie zawieszenie tez jest dla mnie zagatka bo narazie bym chcial cos dobra cena do jakosci...


Na poczatek bym chcial zaczac od malego problemu:
Na moja prosbe Seba nie malowal i nie spawal mocowania siodelka,
Ale przypadkiem nie przyspawal mocowania amortyzatora i tu moje pytanie jak powinno ono byc przyspawane?
Jak na foto nr1 czy nr2 i jaki wymiar miedzy nimi?


darmowe zdjęcia allegro
Ostatnio zmieniony przez Saku Czw 24 Sie, 2017, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 24 Sie, 2017   

Jak masz "skrzywienie" po moto to odrazu załóż na asfalt 150A z batki i 300A w fazy cię usatysfakcjonuje. Niestety mimo wszystko QS205 wytrzyma pięć ostrych startów przy takim prądzie i się ugotuje. Odrazu QS273.
Ostatnio zmieniony przez Tomas Czw 24 Sie, 2017, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dlugas 
dyrektor
Bob budowniczy :)



Pomógł: 10 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 439
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Czw 24 Sie, 2017   

Saku napisał/a:
Ale przypadkiem nie przyspawal mocowania amortyzatora i tu moje pytanie jak powinno ono byc przyspawane?
Jak na foto nr1 czy nr2 i jaki wymiar miedzy nimi?

Jak na fotce nr1, wymiar musisz wziąć z dampera złożonego razem z tulejami
Zmierz wymiar jaki ma , dopasuj tulejkę np stalową o tym samym wymiarze by nie spawać razem z oryginalnymi tulejami i damperem ( lub złóż z podkładek) , skręć razem z uchwytami i przyspawaj tak złożony element.
_________________
Spark Super Hadron 654
 
 
Saku 
dyrektor



Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2013
Posty: 400
Skąd: SWDN
Wysłany: Czw 24 Sie, 2017   


zdjęcia na allegro

Czyli tak!!?? :shock:
To mnie zaskoczyles :lol: bylem kurde przekonany ze bedzie inaczej. Ok
Co do wymiarow dumperow to myslalem ze sa jakies "uniwersalne" ze na wszystkich takie same sa rozstawy.
Ostatnio zmieniony przez Saku Czw 24 Sie, 2017, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mobil 
prezes


Pomógł: 5 razy
Wiek: 104
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 656
Wysłany: Czw 24 Sie, 2017   Re: Supermoto na Falcon V2

Saku napisał/a:

Nie ukrywam ze jestem juz skrzywiony po offroad na quadach i crossach

Jeśli jeździłeś czymś naprawde mocnym to żaden elektryk Cię nie zadowoli, nie te moce :neutral:
 
 
Saku 
dyrektor



Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2013
Posty: 400
Skąd: SWDN
Wysłany: Czw 24 Sie, 2017   Re: Supermoto na Falcon V2

Mobil napisał/a:
Saku napisał/a:

Nie ukrywam ze jestem juz skrzywiony po offroad na quadach i crossach

Jeśli jeździłeś czymś naprawde mocnym to żaden elektryk Cię nie zadowoli, nie te moce :neutral:


Zabawe zakonczylem na crf450 i dlatego sporo czasu sie wahalem co do tego projektu.
Nie licze na wysokie predkosci bo dla mnie max 80 wystarczy, ale dobry moment by sie przydal :razz:

Bedzie cos z tego? :???:
 
 
Dlugas 
dyrektor
Bob budowniczy :)



Pomógł: 10 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 439
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Czw 24 Sie, 2017   

Saku napisał/a:
Co do wymiarow dumperow to myslalem ze sa jakies "uniwersalne" ze na wszystkich takie same sa rozstawy

Jeśli chodzi o wymiary damperów - mogą być uniwersalne ale ja nie znam tych wymiarów. Myślałem że masz przygotowany do montażu i jeszcze się zastanawiasz :lol:
Trzeba by było sobie pomierzyć z jakiegoś gotowca (chyba najprościej) lub najlepiej zapytaj Emila (przecież to jego rama ;) ) jakie on tam daje wymiary.
_________________
Spark Super Hadron 654
 
 
sirgregs 
prezes


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 933
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 24 Sie, 2017   Re: Supermoto na Falcon V2

Saku napisał/a:

Zabawe zakonczylem na crf450
Bedzie cos z tego? :???:

Nie bądźmy naiwni.
Nawet najstarsza crf450 czyli 2002 rok miała ponad 50KM
Jak można do tego porównywać pojazd który z akumulatora w szczycie pobiera 10kW mocy ...
 
 
Saku 
dyrektor



Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2013
Posty: 400
Skąd: SWDN
Wysłany: Czw 24 Sie, 2017   Re: Supermoto na Falcon V2

sirgregs napisał/a:
Saku napisał/a:

Zabawe zakonczylem na crf450
Bedzie cos z tego? :???:

Nie bądźmy naiwni.
Nawet najstarsza crf450 czyli 2002 rok miała ponad 50KM
Jak można do tego porównywać pojazd który z akumulatora w szczycie pobiera 10kW mocy ...



Jak juz wspomnialem zdaje sobie sprawe ze tego nie osiagne wiec Spokojno spokojno :wink: podchodze do tego na chlodno bez podniety.
Sir nawet przez mysl mi nie przeszlo by tego typu sprzet rownac...
 
 
Bartosh 
stażysta


Dołączył: 02 Maj 2017
Posty: 109
Skąd: Cintra
Wysłany: Pią 25 Sie, 2017   

Hej Saku, idź od razu w qsa 273, jeśli tylko asfalt.
 
 
dynamik 
brygadzista
dynamik


Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 295
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Sob 26 Sie, 2017   

piękne obrazki, tylko coś mi się wydaje , że już założenia i budżet są nieadekwatne do projektu.
Chłopaki się podniecali że projekt z politechniki wrocławskiej kosztował 200k.
Arek zrobił swój "motorek" za 30k i ja myslę zę w przypadku prototypu, który będzie miał jakiś smaczek jest to budżet minimum, pod warunkiem że skopiujesz wiele znanych już rozwiązań. (Arek miał już duże doświadczenie i warsztat pracy).
Też na początku teoretyzowałem na tym forum, ale gdy zrobiłem cztery rowerki różnej mocy to dopiero zaczynam kumac o czym chłopaki piszą.
_________________
tym piękniejszą otrzymasz odpowiedź, im mądrzejsze zadasz pytanie
 
 
Saku 
dyrektor



Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2013
Posty: 400
Skąd: SWDN
Wysłany: Sob 26 Sie, 2017   

Bartosh napisał/a:
Hej Saku, idź od razu w qsa 273, jeśli tylko asfalt.


Ty no kurczaki poszedl bym w QS tylko mialem juz na stanie ten silnik i zapleciony w 17" wiec szkoda mi go troche...

Jestem ciekawy co z tego wyjdzie. Jak cos to sprzedam sam silnik a felge zostawie i wezme QS :wink:

To jest tak jak z motorami. Na poczatek wzialem RM125 polatalem troche i wskoczylem na CR250 a pozniej juz na CRF450

Tam bardziej chodzilo o ogarniecie tej mocy dlatego spokojnje przeskakiwalem up up.
Tu bardziej mi chodzi by zobaczyc jak bedzie wrazenie na danym silniku.

Tak jak Dynamik zaznaczyl by nie teoretyzowac :razz:
 
 
Saku 
dyrektor



Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2013
Posty: 400
Skąd: SWDN
Wysłany: Nie 03 Wrz, 2017   

Tylny laczek wyglada syto :lol:


Galerie zdjęć na aukcje
 
 
Saku 
dyrektor



Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2013
Posty: 400
Skąd: SWDN
Wysłany: Śro 15 Lis, 2017   

Czy gdybym zmienial silnik z Mxus 21x3 na QS273 to musze cos przerabiac w wahaczu? :roll:
 
 
qaz33 
szef
qaz33


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 1464
Skąd: Gdynia
Wysłany: Czw 16 Lis, 2017   

pewnie rozpilowac widelki z 10 na 12mm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group