Rumski "Leśnik" |
Autor |
Wiadomość |
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Czw 14 Wrz, 2017
|
|
|
Każdy GT ma trzy tryby prędkości 80% 100% (domyślny) i 120% "turbo"
To nie ma nic wspólnego z amperami |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
Wysłany: Czw 14 Wrz, 2017
|
|
|
Na czym polega ten 120% w takim razie? Skąd te 20% bierze? |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Czw 14 Wrz, 2017
|
|
|
Mogę się mylić, ale działa on chyba tak jak flux w sabvotonie. Podaje dodatkowe ampery w celu osłabienia pola magnetycznego przez co może uzyskać większą prędkość maksymalną. Jeżeli źle mówię to niech ktoś mnie poprawi |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
xlineage [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 14 Wrz, 2017
|
|
|
40-50km/h,
umnie na oponach 700c (to 28"?) 16s 25A , lata 36-46km/h~ (bateria min-max)
"Koła 28” (700C) i 29” charakteryzuje dokładnie taka sama średnica obręczy (622mm), a różnica w nazwie wynika z innej grubości opony standardowej," |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pią 15 Wrz, 2017
|
|
|
16s, silnik 7x9, 60A , koła 26, sabvoton, flux bodajże 40A
Licznik kalibrowany
https://youtu.be/GKQL-MIw76E |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
xyz2a
stażysta
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lut 2017 Posty: 177 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pią 15 Wrz, 2017
|
|
|
montaż na klacie vs montaż na kierownicy? |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pią 15 Wrz, 2017
|
|
|
To taki wielki "pantograf" zrobiłem z prawie wszystkich elementów jakie były w zestawie z kamerka. Dźwięki są masakryczne, nie pamiętam co było przyczyną tego regularnego hałasu |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
Passat_EQ
prezes
Pomógł: 15 razy Dołączył: 08 Paź 2016 Posty: 580 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 15 Wrz, 2017
|
|
|
120% oznacza tyle, ze sterownik docelowo chce sie krecic z wieksza predkoscią obrotową niz przy 100%. Jesli opory pozwalaja go rozpedzic czyli prad 40A pozwala i halle rejestruja ze silnik sobie radzi, to kreci go az do Vmax czyli 20% wiecej niz normalnie.
Jesli natomiast dopniesz do roweru przyczepe samochodową to ograniczeniem bedzie 40A ze sterownika i czy ustawisz 80%, 100 czy 120 i tak pojedzie powiedzmy 20km/h. |
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
|
|
|
|
Rafał
brygadzista
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Gru 2013 Posty: 290 Skąd: wawa
|
Wysłany: Pią 13 Paź, 2017
|
|
|
Na asfalt 20*10 ale jak po lesie głównie bedziesz jeździł to zdecydwanie 16*12.
Na 20s w lesie szybko silnik zagotujesz. Przy 12p zdecydowanie lżej będzie miał też aku. |
|
|
|
|
Elektrotonus
prezes Łukasz R
Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2016 Posty: 820 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 15 Paź, 2017
|
|
|
Tylko do silnika 7x9 można pchać bezpiecznie po terenie górskim max 30A. Jak jeździłem w wakacje przy upałach 30 stopni po górach e-bikiem silnik był bardzo ciepły dotykowo. Bezpiecznik termiczny raz nawet mi odłączył sterownik. Dlatego wydaje mi się, że problemem jest głównie ilość A niż V jakie pchamy w ten silnik. |
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
Wysłany: Pon 16 Paź, 2017
|
|
|
Będę mieć jakieś 60V.
Czy dla silnika (temperatura) robi różnicę czy dostanie (pod górkę):
a). 50V * 30A = 1500W
b). 33V * 45A = 1500W
?
Czy tu chodzi o to, że uzwojenie/kable przy tej samej mocy jaką sterownik pcha w silnik bardziej się grzeją (straty) przy wyżsym prądzie (A)?
Skoro tak to moc można zwiększać (bez strat) po prostu przez wzrost V zamiast grubszych kabli i sterowników na wyższe A. |
_________________ Moja przygoda z ebike od 2017:
Damka 28" https://cutt.ly/7e8jyMJ
Dla syna 26" https://cutt.ly/Fe8juR3
Dla syna 24" https://cutt.ly/ue8ju03
Full 29" MXUS 30H 1500W https://cutt.ly/3e8jiaG
Od 2019 100% bezprąd https://cutt.ly/ge8jop2 |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 16 Paź, 2017
|
|
|
leszcz napisał/a: | Czy dla silnika (temperatura) robi różnicę czy dostanie (pod górkę):
a). 50V * 30A = 1500W
b). 33V * 45A = 1500W |
Będą się grzały tak samo (lub bardzo podobnie). |
Ostatnio zmieniony przez Tomas Pon 16 Paź, 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|