ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik do roweru chłodzony cieczą, jaki najlepszy do roweru?
Autor Wiadomość
fanboy1203
[Usunięty]

Wysłany: Sob 21 Paź, 2017   Silnik do roweru chłodzony cieczą, jaki najlepszy do roweru?

Od jakiegoś czasu śledzę temat rowerów elektrycznych i kiedyś pewnie sobie coś takiego zmontuję, a raczej zlecę montaż. Jak pewnie wielu z wam marzy mi się sprzęt bezkompromisowy.
Z tego co się orientowałem to podobno takie rowery z silnikiem np takim:
http://nexun.pl/sklep/sil...h-16x4-tyl.html
wymiękają w górach przy katowaniu i dużych podjazdach.
Zastanawiam się dlaczego nie stosują silników chłodzonych cieczą
Czy w ogóle są dostępne silniki w piaście chłodzone cieczą?

Druga sprawa to czy nie korzystniej było by założyć silnik nie w piaście a w ramie i połączyć go łańcuchem z przekładnią w piaście? Na logikę wydaje się ze lepiej by szedł taki w lesie i na podjazdach.
https://www.aliexpress.co...2671350083.html

Następna sprawa to jak jest z tym zasięgiem przy maksymalnie zapakowanej akumulatorami ramie np falcon jaki jest realny zasięg bo piszą że nawet ponad 100km ale przecież nikt nie będzie nim jechał 10km/h
 
 
Perszing1800 
stażysta


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Cze 2012
Posty: 162
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: Sob 21 Paź, 2017   

Ja napiszę tylko tyle-dużo jeszcze czytania przed Tobą,chciało by się gotowca ale takiego nie ma :mrgreen:
MID czy HUB to odwieczna walka miedzy zwolennikami i przeciwnikami danych rozwiązań.
_________________
Nie popełnia błędów Ten co nic nie robi;)

http://www.ermail.pl/link...CTYlT7Aj2YTjljX
 
 
Passat_EQ 
prezes


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 08 Paź 2016
Posty: 580
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 21 Paź, 2017   

Perszing1800 napisał/a:
Ja napiszę tylko tyle-dużo jeszcze czytania przed Tobą,chciało by się gotowca ale takiego nie ma :mrgreen:
MID czy HUB to odwieczna walka miedzy zwolennikami i przeciwnikami danych rozwiązań.


Z tego co ja sledze temat to kazdy chcialby mida tylko poziom trudnosci roznie wielokrotnie,a ilosc ognow maleje tez znacznie.
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 21 Paź, 2017   

Passat_EQ napisał/a:
Perszing1800 napisał/a:
Ja napiszę tylko tyle-dużo jeszcze czytania przed Tobą,chciało by się gotowca ale takiego nie ma :mrgreen:
MID czy HUB to odwieczna walka miedzy zwolennikami i przeciwnikami danych rozwiązań.


Z tego co ja sledze temat to kazdy chcialby mida tylko poziom trudnosci roznie wielokrotnie,a ilosc ognow maleje tez znacznie.


To może tak będzie lepiej / łatwiej. Chcą chyba wprowadzić do oferty vectora :wink:
https://www.youtube.com/watch?v=WHp1cT7JdCw
 
 
Passat_EQ 
prezes


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 08 Paź 2016
Posty: 580
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 21 Paź, 2017   

Nibyto mid ale ma wady huba bo ma huba :)
Tdroche glupota dawac takiej srednicy i tak montowany silnik jako hub.
Pomijam ze calosc ma prezencje cegly.
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 21 Paź, 2017   

To jest tak zwany hubo-mid :mrgreen: Ale prostszy w wykonaniu jest tego nie da się ukryć a i baterii wejdzie sporo :wink:
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Sob 21 Paź, 2017   

Dalej ma 10Kv, a nie 40Kv więc to ślepa droga.
Ale to się już przekonają szczęśliwi (do czasu) nowi nabywcy :D
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 21 Paź, 2017   

tas napisał/a:
Dalej ma 10Kv, a nie 40Kv więc to ślepa droga.
Ale to się już przekonają szczęśliwi (do czasu) nowi nabywcy :D


Pewo tak. A jak by zamocować 40Kv w to miejsce ?
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Sob 21 Paź, 2017   

KTM już na to wpadł wcześniej :P
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 21 Paź, 2017   

tas napisał/a:
KTM już na to wpadł wcześniej :P


Tylko że mają słabą bateryję i droogo :wink:
 
 
wwojciech 
brygadzista
wwojciech


Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 263
Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 21 Paź, 2017   

W kazdym elektryku idzie sie w wysoki rpm. Mercedes deklaruje juz uderzenie nawet w 50.000rpm. Mxus niestety nie grzeszy sprawnoscia przy 100rpm meczony pod górke:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group