ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
ELEKTRYCZNY TURBO ALTERNATOR MALUCHA :D
Autor Wiadomość
kondzio927 
prezes
WWW.KONDZIO-BIKE.PL



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Paź 2011
Posty: 554
Skąd: CZĘSTOCHOWA
Wysłany: Czw 02 Lis, 2017   

koniecznie musi być 14,4v ?
coś padnie przy 16v ? cewka!?
 
 
Passat_EQ 
prezes


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 08 Paź 2016
Posty: 580
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 02 Lis, 2017   

Fajna tabelke podałes. Niedawno o to pytałem na forum ;)
Co do przetwornicy z 220 na 12V masz na mysli zasilacz impulsowy ? :)
Wiem ze konstrukcyjnie zasilacz 230 na jakies DC to tez przetwornica ale pytam aby wiedziec ?:)
 
 
wwojciech 
brygadzista
wwojciech


Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 264
Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 04 Lis, 2017   

kondzio927 napisał/a:
koniecznie musi być 14,4v ?
coś padnie przy 16v ? cewka!?


Cewka podnosi napiecie 2000razy wiec zmiana napiecia tez wplywa na iske a przy starszych przewodach te dodatkowe 2000V mysle ze moze zawazyc na prawidlowej pracy. Z drugiej strony nie wiem jak zachowa sie elektronika samochodu czy daja z zapasem kondensatory na 25V czy wlasnie na 16V. Ostatnio pakietem 4S chcialem zasilic zwykla przetwornice 12»230V i wyskoczyl blad za wysokiego napiecia.

Passat_EQ»chodzilo mi o wykorzystanie zasilacza impulsowego.
 
 
gienek333 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 55
Dołączył: 26 Kwi 2013
Posty: 1338
Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 04 Lis, 2017   

Jeżeli chodzi o cewkę, to napięcie wtórne jest ograniczone przerwą na świecach (może być tylko za małe). Problemem może być przegrzanie cewki (płynie przez nią prawie cały czas prąd, a przerywacz daje tylko małe przerwy. Jeżeli jest elektroniczny układ zapłonowy, to on ogranicza prąd (bez względu czy jest zasilanie 7V, czy też 16V). Można dać pakiet 7S, 10S, 14S i przetwornicę na 12V (13.8V), często występują w wózkach widłowych.
_________________
Pojazdy ekologiczne, to takie które stoją w garażu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group