ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowe zestawy napędowe z LCD 250/500/1000W 25km/ - 45km/h.
Autor Wiadomość
glebor 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1115
Skąd: Łódź
  Wysłany: Wto 21 Lis, 2017   Nowe zestawy napędowe z LCD 250/500/1000W 25km/ - 45km/h.

Zastanawiałeś się nad wyborem silnika do swojego roweru?
a może potrzebujesz zestawu z baterią?
U mnie na pewno znajdziesz coś odpowiedniego dla siebie w bardzo atrakcyjnej cenie.

Posiadam zestawy napędowe o mocy od 250-1500W, na różne napięcia przeznaczone do eksploatacji na różnej nawierzchni. Zestawy dobieram pod kątem zasięgu, prędkości maksymalnej, mocy, wagi konstrukcji roweru, oraz potrzebnych mocowań ilości przełożeń, czy mocowania hamulca.

Znajdziesz u mnie zestawy przekładniowe i bezprzekładniowe.
Te pierwsze o najmniejszej mocy 250W świetnie spisują się do wspomagania, podniesienia prędkości przelotowej, jak i do jazdy na samej manetce po równej nawierzchni, są nastawione na dość duże zasięgi przy minimalnej wadze umożliwiając łatwe przenoszenie roweru, czy przewóz na bagażniku dachowym na wyjazdy, gdyż niewielka masa elektryki w tym przypadku pozwala łatwo zamocować rower, szczególnie dobrze sprawdzają się przy niewielkiej masie kolarza. Z lekkim zestawem rower świetnie się prowadzi szczególnie w zakrętach gdyż niewielka masa daje małą bezwłądność sprzętu, nei wycierają sie szybko okładziny, a standardowe hamulce zazwyczaj bez problemu wystarczają.

Zestawy przekładniowe większej mocy S1000R dalej wyróżniają się znacznie niższą wagą, niż silniki bezprzekładniowe, przy porównywalnej mocy, mocowaniem tarczy hamulcowej i kasety, a przede wszystkim nie stanowią oporów podczas pedałowania po skończeniu się prądu, a moc wystarcza już do pokonywania podjazdów bez dużych spadków prędkości, dla tego są idealne dla średnio wymagających użytkowników.

Silniki bezprzekładniowe są świetne do bardzo intensywnej eksploatacji oraz w przypadku dużych obciążeń na oś tylną, czyli np eksploatacja z przyczepką rowerową, z fotelikiem dla dzieci w środku nie ma sprzęgła ani newralgicznych elementów więc szybka jazda po lesie, po korzeniach, czy w terenie nie jest im straszna. Opór który stawiają jest lekko wyczuwalny, sporo osób pyta czy jak zabraknie prądu, to rower stanie i będę musiał go nieść lub pchać z podniesionym kołem - bez obaw możesz normalnie wracać do domu pedałując, a opór będzie ok 1/3 większy niż bez silnika, silniki MXUS XF30-40H 1304 kilka razy się obrócą, zanim koło się zatrzyma, więc opory nie są jakieś kosmiczne, aczkolwiek zależy to od zwojenia. Im silnik wolniejszy i o większym momencie tym większy opór stawia, więc ja polecam silniki szybkie i średnie - z doświadczenia spisują się najlepiej. Bezprzekładniowe silniki są dobrym wyborem, jeżeli ktoś bardzo dużo jeździ i ma słabą kondycję, a silnik jest mocno eksploatowany, wtedy zapewnia dziesiątki tysięcy kilometrów bezawaryjnej eksploatacji.
Na obecną chwilę wszystkie zestawy wyposażone są w wyświetlacze LCD z funkcją blokady prędkości w menu serwisowym do 25km/h, żeby podczas kontroli wszystko było w porządku :) ponadto wyświetlacze pokazują stan naładowania akumulatora, przebieg całkowity i od ostatniego resetowania, mają podświetlenie, aby wyświetlacz był dobrze czytelny w nocy.
Niektóre zestawy są wyposażone w hermetyczne złączki. To rozwiązanie jest dla jednych dobre, bo cenią sobie estetykę ułożenia przewodów, inni chcą mieć normalne złącza i móc bez problemu dociąć, na wymiar, czy przedłużyć, a przedłóżki hermetyczne są drogie trudno dostępne głównie, ja jeździłem sporo w deszczu bez takich złączy i nic sie nie działo. napięcie sygnałowe 5V jest raczej na tyle niskie, że nie powinno się nic stać przy złączach odkrytych, a takie złącza w późniejszym czasie bardzo utrudniają ewentualną diagnostykę i serwis.

Napiszę jeszcze kilka słów, bo ostatnio bardzo modne stały się sterowniki sinusoidalne. Mają one sens przy silnikach wolnoobrotowych, jeżeli ktoś chce płynnie ruszać bez słyszalnego trykania, natomiast w silnikach przekładniowych hałas powoduje smar przeciskający się miedzy stalową bierznią a trybami i niezależnie od zastosowanego sterownika silniki działają dokładnie tak samo, więc te parę złotych lepiej zainwestować w pojemniejszy akumulator niż droższy sterownik, na pewno będziecie Bardziej zadowoleni.

Silniki przednie są mniej przewidywalne, ale za to znacznie prostsze w założeniu, a dla osób, które mają przekładnię nexus w tylnym kole na pewno montaż silnika tylnego będzie się wiązał z kosztowną przeróbką, więc taki na przód też się spisze. Generalnie silniki przednie dobrze sie eksploatuje gdzie jest sporo piachu i nieutwardzonych dróg, mamy wtedy rower 2 napędowy i łatwiej się wykopać oraz użytkownicy, którzy jeżdżą dużo zimą na pewno będą zadowoleni, do codziennej eksploatacji bardziej przewidywalny jest napęd tylny i jeżeli jest możliwość jego założenia to polecam.

Przechodząc do oferty poniżej znajdziecie zestawy S1000R który rozwija prędkość 40-42km/h oraz jest ekonomiczny z zainstalowanym sterownikiem 20A jest znacznie żwawszy niż silniki 250W i bardziej ekonomiczny pod względem apetytu na prąd niż zestawy S1300, więc świetnie spiszę się do szybszej eksploatacji miejskiej, gdzie nie mamy bardzo stromych podjazdów. Zestaw posiada mocowanie pod kasetę i tacze hamulcową, dla tego możemy bez problemów zastosować przełożenie z tył na 11 zębów i komfortowo pedałować przy prędkościach 35-40km/h, a obręcz kompatybilna jest również z hamulcem Vbrake.

===============================================

1. Zestaw S1000R -> DOSTĘPNY > 3 SZT. (red)


W skład zestawu mxus S1000R z silnikiem czerwonym znajdziemy:
- silnik pod kasetę MXUS zapleciony w obręcz 26" w kolorze czerwonym
- sterownik 20A 48V z blokadą, o mocy nominalnej 500W, chwilowa do 1000W.
- wyświetlacz LCD LK-LCD1
- klamki hamulcowe
- manetka
- czujnik PAS 8 magnesowy wraz z tarczą magnetyczną
-> budowa silnika:
- przekładniowy
- bezoporowy
- z mocowaniem tarczy + obręcz kompatybilna także z vbrake
- mocowanie kasety 9rz
- z czujnikami hala, można płynnie jeździć na samej manetce oraz używać czujnika PAS do wspomagania
regulowanego w 6 stopniach na wyświetlaczu LCD.
- nie wymaga pedałowania do jazdy, można sterować samą manetką.
Wersja S1000R czerwona jest w cenie 1250zł za kompletny zestaw zawierający wszystko oprócz akumulatora i ładowarki.


Galeria zestawu S1000R :




===============================================


2. Zestaw S500R - NOWOŚĆ bezprzekładniowy, hermetyczny zestaw z czerwonym silnikiem -> DOSTĘPNY > 3szt.


Wprowadzam nowy zestaw do oferty - 500W tył bezprzekładniowy.
Wersja leci 52km/h bez obciażenia, czyli powinna ciągnąć do 38km/h i wspomagać z pedałowaniem do 44km/h. Wyróżnia się mocowaniem tarczy hamulcowej i bębenkiem na kasetę 9rz. Silnik posiada 135mm i jest oczywiście BLDC z czujnikami halla. Zaznaczam, że mimo dużej mocy samego silnika moc sterownika jest ograniczona do 20A, aby zestaw był kompatybilny z akumulatorami w bidonach 13S5P. Niewielka moc sterownika skutkuje niską temperaturą silnika, oraz brakiem konieczności zabezpieczenia termicznego. Napęd przystosowany do eksploatacji raczej w terenie płaskim, oraz do niezbyt stromych podjazdów i lekkiego terenu (lasy, drogi utwardzone itp). Świetna sprawa jeżeli nie wymagasz dużej mocy, a chciałbyś połączyć siłę mięśni + jakość bezprzekładniowego silnika zapewniającą ogromne przebiegi i wielenaście / dziesiąt tysięcy kilometrów bezproblemowej eksploatacji. Dodam, że w przyszłości jest prosta możliwość modernizacji takiego zestawu poprzez wymianę sterownika można podnieść moc z 20 do 35A, zyskując świetne przyspieszenie i możliwość eksploatacji terenowej przy zabezpieczniu go termicznie.

W zestawie znajdziemy:
- koło 26
- sterownik 20A 48V ~ 500W moc ciągła i do 1000W na rozruch.
- klamki hamulcowe
- wyświetlacz LCD z adapterem do ładowania smartfona
- wiązka przewodów z hermetycznymi gniazdami
- czujnik PAS
- pudełko na malutki sterownik
- kripy na kierownicę
- manetka kciukowa.

Zestaw przeceniony na 1390zł!!! Obowiązuje do końca marca!

Fotki:


Film:
https://youtu.be/IIyjLwkR_TI

===============================================

3. Zestaw 250W 36V LCD -> DOSTĘPNY >3szt tylko na tył, przody już są niedostępne.

Gdyby komuś nie była potrzebna moc porównywalna do silników 9C, chciałby zelektryfikować starszy rower lub szuka bardziej budżetowego zestawu w o bardzo dobrej jakości i bardziej liczą się niskie koszty eksploatacji oraz przepisy ruchu drogowego, przy jeszcze niższej wadze (3,9kg waży całe koło) polecam wybrać zestaw z silnikiem przekładniowym, renomowanej firmy MXUS, który współpracuje z napięciem 36V osiągając prędkość 25-28km/h. Ponadto bez problemu znajdziemy do niego części zamienne tj. sprzęgło/przekładnię, gdyż jest wielu dystrybutorów na polskim rynku. Dostępne są wersje na przód i tył. Nie można powiedzieć jednoznacznie czy przedni napęd, czy tylny jest lepszy, podpowiem, że tylny napęd jest bardziej intuicyjny, na miasto dobrze się spisuję, natomiast napęd przedni wymaga trochę przyzwyczajenia, sprawdza się dość dobrze, jako dodatkowo napędzana oś, piękna sprawa, gdyby ktoś chciał jeździć cały rok np po zaśnieżonych ścieżkach rowerowych, sprawdza się przy wspomaganiu na grząskiej nawierzchni, znacznie lepiej się jeździ po piachu, natomiast musimy uważać, aby na śliskiej nawierzchni nie dodać ostro gazu przy skręconej kierownicy. Tak jak przy napędzie tylnym dobrze spisuje się praca z czujnikiem PAS, tak przy napędach przednich zdecydowanie polecam operować manetką, aby czuć i mieć błyskawiczną reakcję na zachowanie się przedniego koła :)
Wersja tylna posiada mocowanie pod nakręcany wolnobieg, mocowanie tarczy i obręcz kompatybilną z hamulcem V-brake / U-brake.

W zestawach przekładniowych znajdziemy:
- koło wyposażone w czujniki halla na przód (100mm) lub na tył (135mm) rozstaw.
- sterownik 14A 36/48V
- wyświetlacz KT-LCD1
- czujnik PAS
- klamki hamulcowe
- manetkę kciukową
- komplet nakrętek, zabezpieczeń i oryginalne opakowanie.

Zestawy przekładniowe są w cenie 795zł/komplet zarówno dostępne tylko na tył. Przednie koła już się skończyły.

FOTO:


============================

4. Zestaw 250W 48V LCD -> DOSTĘPNY >3szt.
Jest to zbliżony zestaw wizualnie do zestawu z punktu 3, natomiast różni się dość korzystnie osiągami. Prędkość, jaką rozwinie oscyluję w granicach 35km/h jeżeli oczywiście warunki eksploatacyjne nie wykażą większego zapotrzebowania na energię niż 600W, gdyżmoc maksymalna wynosi 14A * 48V, czyli 624W. Jest to zestaw, dający znacznie większą frajdę niż ten z punktu 5, przy niewielkiej różnicy w cenie. Również wyświetlacz LCD taki sam jak w zesatwie MXUS S1000 pokazujący cyfrowo napięcie z dokładnością do 0,1V na wyświetlaczu pozwala na lepszą kontrolę energii, jest bardziej przejrzysty i znacznie lepiej wykonany. Silnik posiada gwint pod nakręcany wolnobieg i mocowanie tarczy hamulcowej, jak i obręcz kompatybilną z hamulcami V-brake / U-brake.

Cena 950zł.


============================

5. NOWOŚĆ -> Zestaw S350W kaseta tył 48V 40km/h LCD V3 -> DOSTĘPNY >3szt.
W skrócie zestaw którego mi od dawna brakowało. Trendy się zmieniają a większość nowoczesnych rowerów wyposażona jest w kasetę, która różni się odległością zębatek, (szerokością i skokiem prowadnicy), jest kompatybilna z zębatką 11z, co zwiększa komfort pedałowania z prędkoscią > 30km/h, posiada mocowanie tarczy hamulcowej, a dużo forumowiczów pyta o większą prędkość niż 25km/h. Zestaw zapewne nie najtańszy, bo nowoczesne silniki kasetowe się mocno cenią, to pod względem właściwości jezdnych bardzo ciekawa propozycja, która daje dużo frajdy z jazdy i zadowalające przyspieszenia. Zestaw wyróżnia się:
- waga tylko 3,9kg całego koła
- markową obręczą aleksrims DS18
- wyświetlaczem pokazującym cyfrowo napięcie! - przydatna opcja
- regulacja wspomagania w 6 stopniach z możliwością wyłączenia odczytu z czujnika PAS
- maksymalna prędkość bez obciążenia 44km/h czyli dokładnie to samo, co w S1000, pod obciążeniem do 38-40km/h będzie wspomagał.
- nada się nieźle w mniejsze kółka tj. 24 cale, jeżeli komuś prędkość 25km/h wystarczy, to można i w 20" spróbować go wpleść
- manetka kciukowa
- klamki hamulcowe z czujnikiem
- czujnik PAS z 8 magnesami
- płynne przyspieszenie zestaw nie szarpie po wykryciu impulsu z pasa!
- kolor czarny silnika i obręczy ładnie się komponuje z wiekszością nowoczesnych rowerów
- płynnie rusza również na manetce bez konieczności dotykania pedałów

Cena 1150zł zestawy z racji mocowania pod kasetę są stosunkowo drogie w zakupie, więc lepszej ceny nie mogę zrobić :(



============================

7. NOWOŚĆ -> Zestaw 36V 500W jedyny jaki mam na przód -> DOSTĘPNY >3szt.
Zestaw wyróżnia szybkie zwojenie i stosunkowo duża prędkość ok 1km/h/V, czyli pojedzie te 36km/h i do 40 będzie wspomagał z pedałowaniem. Silnik jest wręcz idealny w typowych rowerach, szczególnie w obręczy 28" gdyż prędkość wtedy ciut się podniesie, a momentu wystarczy, bo to tylko przód. Ponadto mocowanie tarczy, bezprzekładniowa konstrukcja i marka MXUS świadczy o niezawodności na dziesiątki tysięcy kilometrów raz na 20-30 tysięcy wymieniamy łożyska na SKF i kolejne 30 tysięcy zrobimy bez problemu! Ponieważ silnik jest szybki, stanowi bardzo mały opór magnesów, a zdradzę, że po dokupieniu wyświetlacza na napięcie 48V świetnie nada się też w obręcze 20" oferując prędkości ok 35km/h w malutkich kołach! Ponadto jest podstawowy wyświetlacz LCD KT-1, który również cieszy oko i posiada blokadę prędkości do 25km/h oraz rozbudowane menu serwisowe.

Co znajdziemy w zestawie:
- Wyświetlacz LCD KT-1 36V
- regulacja wspomagania w 5 stopniach z możliwością wyłączenia odczytu z czujnika PAS
- maksymalna prędkość bez obciążenia 52km/h pod obciążeniem do 40km/h będzie wspomagał
- nada się nieźle w koła od 24-28 cali, a po podwyższeniu napięcia do 48V również w 20"
- manetka połówkowa
- klamki hamulcowe z czujnikiem
- czujnik PAS
- kolor czarny silnika i obręczy ładnie się komponuje z większością nowoczesnych rowerów

Uwaga zestaw jest kompatybilny z napięciem 48V wyłącznie po dokupieniu wyświetlacza obsługującego wyższe napięcie. Trzeba szukać KT-LCD1

Cena 1280zł.



[url=http://www.aukcjoner.pl/gallery/026979936-.html#I11]

8. Zestaw bezprzekładniowy S1300 LCD -> DOSTĘPNY tylko 4 sztuki.

Wprowadzam do swojej oferty bardzo dobrej jakości zestaw S1300 zdecydowanie najmocniejszy i najszybszy z całej dotychczasowej oferty. Główny atutem tego zestawu jest szybki silnik bezprzekładniowy, bezszczotkowy z czujnikami halla i z gwintem na wolnobieg 7rz oraz grubą osią M14 którą znacznie ciężej jest obrócić w ramie niż silniki kasetowe o podobnej mocy. Prędkość jaką osiąga bez obciążenia to 65km/h a pod obciążeniem już w zależności od masy kierowcy powinien pojechać +/- 50km/h. Silnik zapleciony na wzmocnionych szprychach dedykowanych do ebajków 2.4mm, także będzie służył bezawaryjnie przez długi czas. Dużym atutem zestawu jest dedykowany wyświetlacz z podwójnym mocowaniem na kierownicę oraz wygodną oddzielną manetką do zmiany trybu jazdy i programowania wyświetlacza. Sam wyświetlacz jest zintegrowany z bocznikiem sterownika i pokazuję również aktualne zużycie energii w watach! Całość wyposażona w sterownik o mocy 26A na napięcie 48V, w zestawie znajdziemy również klamki hamulcowe, obrotową manetkę, dętkę, wolnobieg, oponę ze wzmacnianymi bokami, czujnik PAS, oraz przydatną funkcję blokady prędkości do 25km/h i 250W w razie wycieczek po europie czy kontroli można szybko zablokować rower.

Akumulator zalecam zastosować przy pakietach bidonowych na ogniwach SONY VTC6 / LG HG2 lub większe pakiety na ogniwach sanyo GA minimum 13S6P, aby zapewnić wysoka trwałość akumulatora i optymalne temperatury.


Koszt zestawu wyceniam na 1290zł!



[url=http://www.aukcjoner.pl/gallery/026977832-.html#I19]

============================

Każdy zestaw jest fabrycznie nowy. Otwieram karton i podłączam go w ramie przed wysyłką, aby wykluczyć jakiekolwiek wady fabryczne, żeby użytkownik był w 100% zadowolony. Wszystkie koła są w obręczach 26" przeplot oczywiście możliwy za dopłatą 120zł. Nie sprzedaję samych silników, ceny są atrakcyjne, bo sprzedaję kompletne zestawy.[/color]


Wykonuję również odpowiednie akumulatory do zestawów w obudowie bidon do szybkiego montażu w następujących konfiguracjach:



Co wyróżnia akumulatory robione prze glebora:
-> podwójne izolatory na stronie plusa (producent daje często cieniutkie izolatory 0,1mm z folii, lub innego łatwo topliwego tworzywa) ja doklejam drugi izolator bezpośrednio przed zgrzaniem, aby dobrze odseparować ogniwa od siebie, zabezpieczając je w trakcie przegrzania przed ew. zwarciem
-> estetycznie wykonane zgrzewy w aż 6 punktach na obu biegunach ogniwa, co zapewne zwiększa odporność mechaniczną na puszczenie zgrzewów podczas eksploatacji w rowerze



-> wnikliwe testy pakietu:
* ogniwa są testowane na pojemność i RW przed zgrzaniem
* robiony jest test równości celi i rozjazdów napięć w końcowej fazie rozładowania
* robiony jest test odcięcia BMSA (mam taką możliwość tylko dla pakietów 10S)
* monitoruję temperatury w pakietach podczas rozładowania
-> stosuje możliwie jak najnowsze ogniwa o równym napięciu bez liczby cykli
-> odpowiednio dobieram BMSa zabezpieczającego pakiet przed zwarciem, przeciążeniem, nadmiernym rozładowaniem i przeładowaniem, co czyni go całkowicie bezobsługowym
-> dodatkowo stosuję bezpiecznik pakietu zamontowany w dodatkowym hermetycznym gnieździe wewnątrz obudowy
-> pakiet zawsze jest zakończony złączami xt60 jeżeli pobór wynosi do 30A, powyżej takiego poboru wykorzystuję złącza XT90 / xt90 anti-stick na życzenie.

Efekty mojej pracy potwierdza brak jakichkolwiek reklamacji na pakiety i niestety długie kolejki, ale warto czasami poczekać na coś dobrego!

Akumulatory bidon dostępne w trzech konfiguracjach:

1. akumulator 48V 13S5P ~ 11Ah na ogniwach sony V3 530Wh
Cena bez ładowarki 1020zł, z ładowarką 1120zł.
dostępność ok 7 dni

2. akumulator 48V 13S5P ~ 16,5Ah na ogniwach sanyo NCR18650BL 792Wh z ładowarką 48V 3A
Koszt 1400 bez ładowarki, 1500zł z ładowarką.

dostępność do 7 dni

3. akumulator 48V najmocniejszy 13S5P ~17,5Ah > 820Wh na ogniwach sanyo NCR18650GA

koszt bez ładowarki 1500zł (1600zł z ładowarką)

Dostępność zależy od ilości zamówień - pytaj na PW

=======================================

Ładowarki są dedykowane do ogniw li-ion z napięciem ładowania 4,205V/cele. Posiadają oczywiście pasujące złączki do akumulatorów bidon. Gdyby ktoś miał chęć zakupić gniazdo i ładować ładowarką np. swój obecny rower, albo samą wtyczkę do ładowarki mam je na stanie w ogromnej ilości.

Jakie są plusy montażu akumulatora w bidonie?
- szybki montaż do roweru, zajmujący ok minuty :)
- możliwość szybkiego demontażu.
- przy zakupie 2 sztuk jedną możesz ładować a na drugiej jeździć i szybko je podmieniać, a gdy planujes dłóższą trasę zawsze jeden można włożyć do plecaka i podmienić w razie potrzeby.
- mimo wszystko lepsze zabezpieczenie przed kradzieżą (suwak z torby każdy może odsunąć i ukraść pakiet)
- pakiet jest dość sztywno osadzony tym samym nie majta się i nie jest podatny na przetarcia, jak w torbach na ramę
- wydaje się być bardziej odporny na zachlapania niż akumulatory w torbie.

Akumulatory przeznaczone są dla sterowników o mocy maksymalnej nie przekraczającej 26A, uwzględniając prąd ciągły w okolicach 22-24A.

Akumulatory muszą być wzmocnione złączem XT60, oryginalne miejsce po szynie z pinami zostaje zalane wodoszczelnym klejem, aby nie dostawała się tam wilgoć. Seryjne styki lubią sie wypalać, a złącze XT60 jest bezawaryjne.

Akumulatory robię z nowych technicznie ogniw. Są albo fabrycznie nowe, albo osobiście przeze mnie rozbierane większe pakiety, nowe, nie zleżałe - 2017rok, część ogniw nie ma śladów zgrzewu z jednej strony, wszystkie są z jednakowych nowych, niedokończonych pakietów z fabrycznym napiecie 3,51V/celę. Nie są to tzw. zwroty używanych pakietów, naładowanych do nierównych napięć, w okazyjnych cenach z niepewnego źródła...
Koszty produkcji trzeba ciąć mądrze, tak aby klient był zadowolony i wrócił po następne, bądź polecał mnie swoim znajomym :)

Ogniwa z demontażu z nowych pakietów są testowane i sprawdzane parametralnie do nowych wyjętych z pudełka. Mierzę rezystancję wewnętrzną, pojemność, temperatury w procesie rozładowania ogniwa, kamerą termowizyjną HT-02.





Uwaga!!! Bidony, które mają 65 ogniw sanyo GA są dość ciężkie. Zaleca się ich montowanie używając systemu nitonakrętek aby zamocować do ramy w 4 miejscach. Montaż nitonakrętek jest bardzo prosty i pokazany na poniższym filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=s0kFDQRdrLw
Nitonakrętki kupisz tutaj:
http://allegro.pl/m5-nito...5288835892.html
Od dnia 5 marca 2018r w zestawach z bidonami będą też nitonakrętki, skoro sami szukacie na własną rękę, to daję teraz gratis do zestawów żeby nikt nie musiał już nic szukać i udoskonalać :)

Np bateria dla jednego z użytkowników naszego forum:
- jakość zgrzewów i ilość połączeń jest imponująca :D




===============================================

(wszystko co wystawiam jest dostępne, gdy się wyprzeda, usunę wpis o danym silniku, lub zmienię status na niedostępny)

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Obecnie z samych silników i kół w dobrej cenie:

- brak tylko są zestawy.

IMG_20180125_135443.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 89 raz(y) 462,63 KB

prad-elektryczny-original.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 57 raz(y) 19,18 KB

2.JPG
Pobierz Plik ściągnięto 58 raz(y) 995,21 KB

IMG_20171121_141105 - Kopia.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 49 raz(y) 812,64 KB

DSC02602.JPG
Pobierz Plik ściągnięto 42 raz(y) 603,4 KB

IMG_20171031_141151.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 55 raz(y) 941,38 KB

_________________
Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1500w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robie aku na zamówienie w prostopadlościanie.

TEL: 796782663
Oferta:
https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?p=112815#112815

Przy odbiorze osobistym - 10%
Ostatnio zmieniony przez glebor Nie 18 Mar, 2018, w całości zmieniany 45 razy  
 
 
glebor 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1115
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 07 Gru, 2017   

Odświeżam. Zestawy nadal dostępne! Dużo taniej niż w sklepach znajdziesz tylko u glebora :)

Wymiary sterownika w zestawie mxus mx01 ma 9cmx13.5x4.5cm
_________________
Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1500w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robie aku na zamówienie w prostopadlościanie.

TEL: 796782663
Oferta:
https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?p=112815#112815

Przy odbiorze osobistym - 10%
Ostatnio zmieniony przez glebor Pią 08 Gru, 2017, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ajs 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 163
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: Czw 07 Gru, 2017   

glebor napisał/a:
Odświeżam. Zestawy nadal dostępne! Dużo taniej niż w sklepach znajdziesz tylko u glebora

Polecam :)
 
 
cuub 
początkujący


Dołączył: 09 Paź 2017
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 08 Gru, 2017   

Które zestawy są aktualnie dostępne? Czekam na mozliwie mocny zestaw przekladniowy w Twojej ofercie, sterownik z wyświetlaczem.
 
 
glebor 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1115
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 15 Gru, 2017   

Wszystkie zestawy wystawione są dostępne, a nad akumulatorami pracuję i pojawia się tydzień przed świętami w wersji 48V 20A, oraz w połowie stycznia wersje 48V 30A. Oczywiście można złożyć zamówienie wcześniej na akumulator i zaklepać interesujący egzemplarz. Na dniach przyjdą koszyki od markkara, które zamówiłem i będzie jeszcze jeden typ bidonów.

Z okazji zbliżających się świąt wzbogacam ofertę o 2 rodzaje zestawów napędowych:

Silnik przekładniowt MXUS na przód. Wersja szybsza 32km/h posiada malutki sterownik o mocy 17A 36V. Oczywiście komplet taki sam jak na ostatnim zdjęciu. Jeżeli ktoś narzeka, że 25km/h mu za wolno, to teraz bez problemu będzie mógł jechać 32km/h,a dzieki mocniejszemu sterownikowi 17A, nie tylko zwrośnie prędkość, ale silniczek będzie lepiej ciągnął na podjazdach i przy starcie :)

Uwaga. Zestawy z silnikiem czerwony przeceniam aż o 120zł :D , czyli cena spada z 1170 na 1049zł!
Fajna opcja na święta, niedrogi i dość mocny zestaw pod kasetę. Zostały ostatnie 2 sztuki. Z racji na kolor czerwony i małe zainteresowanie te zestawy sprzedaję po kosztach i nie pojawią się ponownie w ofercie.

Tym czasem taka mała wisienka na torcie, czyli zestawy bezprzekładniowe na tył.
W skład zestawu wchodzi:

Silnik bezszczotkowy, bezprzekładniowy o średnicy 240mm (jak 9C i mxus xf40h) wyposażony w czujniki halla o rozstawie 135mm i z bębenkiem pod kasetę 9rz. Wersja jest ograniczona na pobór prądu, aby była kompatybilna z akumulatorami BIDON 13S5P. W zestawie znajdziemy sterownik 20A, klamki hmaculcowe, wyświetlacz LCD, hermetyczne złącza, pudełko na sterownik, gripy na kierownicę, czujnik PAS i złącze XT60.

Cena za ten zestawy wynosi 1490zł i dostępne są tylko 2 sztuki:
jeden 26"
jeden 28"
_________________
Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1500w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robie aku na zamówienie w prostopadlościanie.

TEL: 796782663
Oferta:
https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?p=112815#112815

Przy odbiorze osobistym - 10%
 
 
miirage 
początkujący


Dołączył: 23 Wrz 2017
Posty: 38
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pią 15 Gru, 2017   

A kiedy będzie coś mocniejszego, żeby pojechało min te 50km/h
 
 
glebor 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1115
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 15 Gru, 2017   

Mocniejsze zestawy masz w ebiker.pl co jadą ~ 50km/h za odpowiednią cenę.

Ja się skupiłem na prostym rozwiązaniu w bidonach, gdyż wszyscy chcą zakupić gotowy zestaw i w ciągu kilku godzin zamontować, a mnie masowa robota też idzie szybciej, niż personalizacja zestawów (gdy każdy chce coś innego, schodzi bardzo dużo czasu, sporo miejsca na magazyn części zamiennych i akcesoriów, + dopasowywanie kostek, testowanie, a o personalizacji ze złączkami hermetycznymi to już w ogóle)... Z drugiej strony, gdy ktoś chce zestaw na 50km/h+ to zazwyczaj posiada większą wiedzę w temacie, gdyż nie ukrywajmy przy mocach > 1000W potrzebne są dodatkowe blokady obrotu, mocniejsze i droższe części, amortyzatory klasy momber, bo jak sobie ktoś kupi gile, RST, czy suntoura to po 2 miesiącach zabawy amor nadaje się na śmieci. Zestawy pracujące na granicy możliwości są bardziej zawodne, nie mówiąc o rowerach nie dostosowanych do takich prędkości (hamulce, brak amortyzacji) dla tego na razie nie planuję nic mocniejszego.
_________________
Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1500w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robie aku na zamówienie w prostopadlościanie.

TEL: 796782663
Oferta:
https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?p=112815#112815

Przy odbiorze osobistym - 10%
 
 
glebor 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1115
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 15 Sty, 2018   

Uwaga, wszystkie zestawy oprócz tych na przód są aktualne, ceny obowiazują do piątku 19.01.2018

Od 1 lutego Podrożeje zestaw S1000 czarny - będzie już w cenie 1490zł, pozostałe zestawy na razie bez zmian cenowych.
_________________
Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1500w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robie aku na zamówienie w prostopadlościanie.

TEL: 796782663
Oferta:
https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?p=112815#112815

Przy odbiorze osobistym - 10%
 
 
Kaemus 
młodzik


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2014
Posty: 53
Skąd: Cieszyn
Wysłany: Czw 18 Sty, 2018   

glebor napisał/a:

Wykonuję również odpowiednie akumulatory do zestawów w obudowie bidon do szybkiego montażu w następujących konfiguracjach:
36V 10S6P 20Ah na ogniwach sanyo NCR18650BL
36V 10S6P 21Ah na ogniwach sanyo NCR18650GA
.


Cześć,

czy można dalej zamówić któreś z tych rozwiązań?

Pisałem PW, ale na razie bez odzewu, więc próbuję tutaj :)

KM.
 
 
glebor 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1115
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 18 Sty, 2018   

Oczywiście wersja 36V jest dostępna na bieżąco. W sobotę będę miał gotowe pakiety, na początku tygodnia wysyłam, będzie opcja 36V 35A prąd ciągły i do 8A prąd ładowania.

Wersje 48V są obecnie dostępne z BMSem 20A prądu ciągłego. Ten BMS nadaje się do silników przekładniowych i do zestawów S1000 i S1000R jeżeli ktoś jeździ po płaskim. Prąd ciągły nie przekracza wtedy 16A.

S1000 czarny jeżeli eksploatujemy w górach i na podjazdach, z racji sterownika 25A i na podjazdach jest duża szansa, że 25A będzie prądem ciągłym dla tego do eksploatacji górskiej zalecam uzbroić sie w nieco cierpliwości i poczekać jescze na mocniejsze BMSy 35A, puki pogoda nie sprzyja jeździe.
_________________
Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1500w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robie aku na zamówienie w prostopadlościanie.

TEL: 796782663
Oferta:
https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?p=112815#112815

Przy odbiorze osobistym - 10%
 
 
glebor 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1115
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 30 Sty, 2018   

Niestety Mariusz_p masz zablokowaną skrzynkę - nie przyjmuje prywatnych wiadomości i zastrzegłeś pokazywanie maila na forum, więc nie mam jak Ci odpowiedzieć na PW. Może przeczytasz tę wiadomość:

Na tył czarny silnik jest S1000 - chyba ten miałeś na myśli. Na obecną chwilę ostatni zestawik.

Na przód mam nadzieję, że coś się pojawi w najbliższej przyszłości.
_________________
Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1500w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robie aku na zamówienie w prostopadlościanie.

TEL: 796782663
Oferta:
https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?p=112815#112815

Przy odbiorze osobistym - 10%
 
 
Mariusz_p 
początkujący



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2017
Posty: 45
Skąd: WLKP
Wysłany: Wto 30 Sty, 2018   

Szybko się zapchała :)
reszta na Pw
 
 
glebor 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1115
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 30 Sty, 2018   

"Nie możesz wysłać prywatnej wiadomości do tego użytkownika. Użytkownik wyłączył prywatne wiadomości"

Komunikat nie zniknął.

Niestety puść mi na PW numer telefonu, albo prywatnego maila, to resztę uzgodnimy telefonicznie, bo inaczej się nie da.
_________________
Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1500w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robie aku na zamówienie w prostopadlościanie.

TEL: 796782663
Oferta:
https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?p=112815#112815

Przy odbiorze osobistym - 10%
 
 
Mariusz_p 
początkujący



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2017
Posty: 45
Skąd: WLKP
Wysłany: Wto 30 Sty, 2018   

chyba przez przypadek coś pogrzebałem jak edytowałem profil z telefonu - powinno działać
 
 
glebor 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1115
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 01 Lut, 2018   

Pierwszy post na bieżąco jest aktualizowany! Pojawiły sie nowe zestawy.
_________________
Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1500w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robie aku na zamówienie w prostopadlościanie.

TEL: 796782663
Oferta:
https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?p=112815#112815

Przy odbiorze osobistym - 10%
Ostatnio zmieniony przez glebor Czw 01 Lut, 2018, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group