Falcon v2 6KW+ |
Autor |
Wiadomość |
romus130
brygadzista
Dołączył: 31 Mar 2017 Posty: 279 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Sob 09 Wrz, 2017
|
|
|
A ile macie w falconach u siebie.
edit. znalazłem instrukcję ustawienia sterownika |
_________________ Budowa rowerów elektrycznych
Budowa akumulatorów Li-Ion
Regeneracja Akumulatorów
Serwis rowerów elektrycznych
Serwis Akumulatorów
Sprzedaż ogniw Li-ion 18650
https://www.facebook.com/...09807916312624/ |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Sob 09 Wrz, 2017
|
|
|
48t to popularne duże blaty do klasycznych korb. Mam jakieś lekko używane i nowe to mogę pożyczyć i sprawdzisz sobie do jakich prędkości będziesz kręcić.
Wolnobieg to zależy jaki silnik bo napisałeś tylko że już wybrany
Michał z forum ma watomierze gotowe w stylu pikacza z pomiarem temperatury |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
romus130
brygadzista
Dołączył: 31 Mar 2017 Posty: 279 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Wto 19 Wrz, 2017
|
|
|
Witam. Silnik który będzie to Mxus5k tak zdecydowaliśmy. I tu jest pytanie podobno można założyć tam wolnobieg 3s. Tylko ja takich nie widzę. Jak można z 5s zrobić 3s ktoś przerabiał temat ma nie jakieś info. Z przodu będzie prawdopodobnie blat 50t |
_________________ Budowa rowerów elektrycznych
Budowa akumulatorów Li-Ion
Regeneracja Akumulatorów
Serwis rowerów elektrycznych
Serwis Akumulatorów
Sprzedaż ogniw Li-ion 18650
https://www.facebook.com/...09807916312624/ |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Wto 19 Wrz, 2017
|
|
|
bo jest mało osi i po włożeniu w ramę wystaje tylko kilka zwojów.
Najlepiej przetoczyć 7s na 5s, daje to 5s o szerokości prawie 3s i jest lepiej.
Brzmi skomplikowanie, ale działa |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
romus130
brygadzista
Dołączył: 31 Mar 2017 Posty: 279 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Wto 19 Wrz, 2017
|
|
|
tas napisał/a: | bo jest mało osi i po włożeniu w ramę wystaje tylko kilka zwojów.
Najlepiej przetoczyć 7s na 5s, daje to 5s o szerokości prawie 3s i jest lepiej.
Brzmi skomplikowanie, ale działa |
TAS
A masz jakieś instrukcje dokładniejsze? jak to zrobić |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
|
|
|
|
romus130
brygadzista
Dołączył: 31 Mar 2017 Posty: 279 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Nie 15 Paź, 2017
|
|
|
Witam roboty trochę stanęły że względu na dobór odpowiednich komponentów.
Mam już wolnobieg przerabialny. I tu pytanie czy zwykły tokarz będzie wiedział o co chodzi jak ma to przerobić jak mu zdjęcie. Pokarze.?
Drugie pytanie.
W falconach mocowanie tylnego damper jest w zakresie 241-242
Pytanie dlaczego
Nie można było by zrobić np 222 głównie chodzi o to że rozmiary 222 są dużo tańsze.
A trzecie pytanie jaka sprężyna do tylnego damper a przy wadze 80kg 550bedzie ok?
Proszę o sprostowanie mojej wypowiedzi. |
|
|
|
|
Oli
początkujący
Dołączył: 01 Sie 2015 Posty: 18 Skąd: Polska B
|
Wysłany: Nie 15 Paź, 2017
|
|
|
romus130,
tokarz będzie wiedział, ja tak zrobiłem, fotka, wolnobieg i przerobione |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pon 16 Paź, 2017
|
|
|
romus130, jest mocowanie 222-242, uchwyt montażowy można obracać w tym celu o 180st |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
romus130
brygadzista
Dołączył: 31 Mar 2017 Posty: 279 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Pon 16 Paź, 2017
|
|
|
tas napisał/a: | romus130, jest mocowanie 222-242, uchwyt montażowy można obracać w tym celu o 180st |
Nie do końca jest to dla mnie jasne.
Mógł byś to trochę jaśniej. |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pon 16 Paź, 2017
|
|
|
Jak będziesz mieć ramę w ręku to zrozumiesz w 3 sekundy |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
romus130
brygadzista
Dołączył: 31 Mar 2017 Posty: 279 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Pon 16 Paź, 2017
|
|
|
Źle się zrozumieliśmy.
Kolega z forum Sebastian jjuz podobno wykonuję ta ramę. No i napisał że mocowanie będzie 241-242. I jak sprawdziliśmy ceny. Tych damper to ponad 1000zl.
A damper w granicach. 222 są tańsze.
Czym się różni brak znaczenie to mocowanie. Skok. Twardości komfort.? O to mi chodzi. Dlaczego warto wybrać. 241np
Edit.
Więc tak już znalazłem wszystkie informacje dlaczego 241mm.
Pytanie mam odnośnie akumulatora?.
Jakiej szerokości jest rama w falconach bo ramy jeszcze nie ma. A powoli muszę składać akum. Ile ogniw po szerokości a ile po długości wchodzi. Mam 320szt. |
|
|
|
|
Bajoniks
młodzik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Cze 2017 Posty: 91 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: Śro 06 Gru, 2017
|
|
|
Jak idą postępy?
Chętnie zobaczył bym zdjęcie QS-a z wolnobiegiem 3s |
|
|
|
|
romus130
brygadzista
Dołączył: 31 Mar 2017 Posty: 279 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Śro 20 Gru, 2017
|
|
|
Bajoniks napisał/a: | Jak idą postępy?
Chętnie zobaczył bym zdjęcie QS-a z wolnobiegiem 3s |
Jak już to kolega nie doczytał postów do końca. Miał być silnik 5k i wolnobieg 5s. postępy stoją w miejscu ponieważ nasunęło się wiele pomysłów. I generalnie trzeba wybrać ten najlepszy. Silnik miał być 5k Turbo.
Ale nasuwają się pewne obawy. Zdania są różne. Jeszcze doszedł nowy temat ramy. Więc generalnie. Może warto poczekać. Bo z wiosny będzie trochę więcej opcji. 😀. Generalnie jak już Decydujemy to temat będzie odświeżony. |
|
|
|
|
|