ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Falcon v2 6KW+
Autor Wiadomość
romus130 
brygadzista


Dołączył: 31 Mar 2017
Posty: 279
Skąd: Piaseczno
Wysłany: Sob 09 Wrz, 2017   

A ile macie w falconach u siebie.
edit. znalazłem instrukcję ustawienia sterownika
_________________
Budowa rowerów elektrycznych
Budowa akumulatorów Li-Ion
Regeneracja Akumulatorów
Serwis rowerów elektrycznych
Serwis Akumulatorów
Sprzedaż ogniw Li-ion 18650
https://www.facebook.com/...09807916312624/
 
 
sietaz 
prezes


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 20 Maj 2014
Posty: 919
Skąd: warszawa
Wysłany: Sob 09 Wrz, 2017   

48t to popularne duże blaty do klasycznych korb. Mam jakieś lekko używane i nowe to mogę pożyczyć i sprawdzisz sobie do jakich prędkości będziesz kręcić.
Wolnobieg to zależy jaki silnik bo napisałeś tylko że już wybrany
Michał z forum ma watomierze gotowe w stylu pikacza z pomiarem temperatury
_________________
Jeżdżę na: Voyager I


Niech moc będzie z wami
 
 
romus130 
brygadzista


Dołączył: 31 Mar 2017
Posty: 279
Skąd: Piaseczno
Wysłany: Wto 19 Wrz, 2017   

Witam. Silnik który będzie to Mxus5k tak zdecydowaliśmy. I tu jest pytanie podobno można założyć tam wolnobieg 3s. Tylko ja takich nie widzę. Jak można z 5s zrobić 3s ktoś przerabiał temat ma nie jakieś info. Z przodu będzie prawdopodobnie blat 50t :grin:
_________________
Budowa rowerów elektrycznych
Budowa akumulatorów Li-Ion
Regeneracja Akumulatorów
Serwis rowerów elektrycznych
Serwis Akumulatorów
Sprzedaż ogniw Li-ion 18650
https://www.facebook.com/...09807916312624/
 
 
sietaz 
prezes


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 20 Maj 2014
Posty: 919
Skąd: warszawa
Wysłany: Wto 19 Wrz, 2017   

Są 3 rzędowe, ale jedyne jakie widziałem to antyki z najmniejszym 16t
http://www.bike-project.p...owy-161820/2005

Czemu nie można zastosować 5 rzędowego
_________________
Jeżdżę na: Voyager I


Niech moc będzie z wami
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Wto 19 Wrz, 2017   

bo jest mało osi i po włożeniu w ramę wystaje tylko kilka zwojów.
Najlepiej przetoczyć 7s na 5s, daje to 5s o szerokości prawie 3s i jest lepiej.
Brzmi skomplikowanie, ale działa :)
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
romus130 
brygadzista


Dołączył: 31 Mar 2017
Posty: 279
Skąd: Piaseczno
Wysłany: Wto 19 Wrz, 2017   

tas napisał/a:
bo jest mało osi i po włożeniu w ramę wystaje tylko kilka zwojów.
Najlepiej przetoczyć 7s na 5s, daje to 5s o szerokości prawie 3s i jest lepiej.
Brzmi skomplikowanie, ale działa :)

TAS

A masz jakieś instrukcje dokładniejsze? jak to zrobić
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Wto 19 Wrz, 2017   

no nie uwierzysz, ale mam :P
http://ebike.nexun.pl/wolnobieg-5r-z-11t/
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
romus130 
brygadzista


Dołączył: 31 Mar 2017
Posty: 279
Skąd: Piaseczno
Wysłany: Nie 15 Paź, 2017   

Witam roboty trochę stanęły że względu na dobór odpowiednich komponentów.
Mam już wolnobieg przerabialny. I tu pytanie czy zwykły tokarz będzie wiedział o co chodzi jak ma to przerobić jak mu zdjęcie. Pokarze.?
Drugie pytanie.
W falconach mocowanie tylnego damper jest w zakresie 241-242
Pytanie dlaczego
Nie można było by zrobić np 222 głównie chodzi o to że rozmiary 222 są dużo tańsze.
A trzecie pytanie jaka sprężyna do tylnego damper a przy wadze 80kg 550bedzie ok?
Proszę o sprostowanie mojej wypowiedzi.
 
 
Oli 
początkujący


Dołączył: 01 Sie 2015
Posty: 18
Skąd: Polska B
Wysłany: Nie 15 Paź, 2017   

romus130,
tokarz będzie wiedział, ja tak zrobiłem, fotka, wolnobieg i przerobione
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Pon 16 Paź, 2017   

romus130, jest mocowanie 222-242, uchwyt montażowy można obracać w tym celu o 180st
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
romus130 
brygadzista


Dołączył: 31 Mar 2017
Posty: 279
Skąd: Piaseczno
Wysłany: Pon 16 Paź, 2017   

tas napisał/a:
romus130, jest mocowanie 222-242, uchwyt montażowy można obracać w tym celu o 180st

Nie do końca jest to dla mnie jasne.
Mógł byś to trochę jaśniej.
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Pon 16 Paź, 2017   

Jak będziesz mieć ramę w ręku to zrozumiesz w 3 sekundy
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
romus130 
brygadzista


Dołączył: 31 Mar 2017
Posty: 279
Skąd: Piaseczno
Wysłany: Pon 16 Paź, 2017   

Źle się zrozumieliśmy.
Kolega z forum Sebastian jjuz podobno wykonuję ta ramę. No i napisał że mocowanie będzie 241-242. I jak sprawdziliśmy ceny. Tych damper to ponad 1000zl.
A damper w granicach. 222 są tańsze.
Czym się różni brak znaczenie to mocowanie. Skok. Twardości komfort.? O to mi chodzi. Dlaczego warto wybrać. 241np

Edit.
Więc tak już znalazłem wszystkie informacje dlaczego 241mm.

Pytanie mam odnośnie akumulatora?.
Jakiej szerokości jest rama w falconach bo ramy jeszcze nie ma. A powoli muszę składać akum. Ile ogniw po szerokości a ile po długości wchodzi. Mam 320szt.
 
 
Bajoniks 
młodzik


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Cze 2017
Posty: 91
Skąd: Lubliniec
Wysłany: Śro 06 Gru, 2017   

Jak idą postępy?
Chętnie zobaczył bym zdjęcie QS-a z wolnobiegiem 3s :wink:
 
 
romus130 
brygadzista


Dołączył: 31 Mar 2017
Posty: 279
Skąd: Piaseczno
Wysłany: Śro 20 Gru, 2017   

Bajoniks napisał/a:
Jak idą postępy?
Chętnie zobaczył bym zdjęcie QS-a z wolnobiegiem 3s :wink:

Jak już to kolega nie doczytał postów do końca. Miał być silnik 5k i wolnobieg 5s. postępy stoją w miejscu ponieważ nasunęło się wiele pomysłów. I generalnie trzeba wybrać ten najlepszy. Silnik miał być 5k Turbo.
Ale nasuwają się pewne obawy. Zdania są różne. Jeszcze doszedł nowy temat ramy. Więc generalnie. Może warto poczekać. Bo z wiosny będzie trochę więcej opcji. 😀. Generalnie jak już Decydujemy to temat będzie odświeżony.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group