ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
sterowniki sinusoidalne 48V/60V XT90 MT60 tempomat 30A
Autor Wiadomość
glebor 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1333
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 07 Lis, 2017   sterowniki sinusoidalne 48V/60V XT90 MT60 tempomat 30A

Witam. Posiadam 3 sterowniki sinusoidalne 2 zakresowe (48/60V).
moc maksymalna na 48V to 1500W i na 60V 1800W. Sterowniki 12 mosfet, nomimnalnie 500W. Idealnie śmigaja z silnikami MXUS XF40-30H, nine continent 7x9 / 10x6, velofast, oraz wszystkimi innymi o mocy od 500-1000W.

Sterowniki są sinusoidalne (łagodniej przełączają fazy i silnik ciszej chodzi w dolnym zakresie obrotów, oraz płynniej rusza z miejsca nie powodując trykania) w bionxach które testowałem na kwadratowyms terowniku, gdzie występował rezonans i silnik brzęczał po zastosowaniu sinusa była cisza :)

sterowniki mają przełączane złączką napięcie odcięcia 42/52V, mogą pracować z pakietami od 13-16S.



Funkcje które posiadają, to:
tempomat
3speed
cofanie
alarm
wysoki stan hamulca
wyjście pod klamki hamulcowe

Sterownik posiada opis wszystkich kostek w języku polskim wraz z obrazkami (nadrukowane etykiety).


! uwaga sterowniki sinusoidalne współpracują tylko z silnikami wyposażonymi w czujniki hallotronowe. Czujniki w silniku muszą być sprawne!

W cenie zestaw złącz MT60 do 3 faz, złącze XT90 do przyłączenia akumulatora, oraz zestaw kostek i konektorów do przedłużenia przewodów hallotronowych.

Cena 250zł + przesyłka.





IMG_20171107_194816.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 436 raz(y) 1,49 MB

IMG_20171107_194807.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 340 raz(y) 382,88 KB

IMG_20171107_194740.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 318 raz(y) 368,91 KB

_________________
Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie

Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com

TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10%
 
 
pyszczak 
początkujący


Dołączył: 10 Lis 2017
Posty: 8
Skąd: W-wa
Wysłany: Pią 10 Lis, 2017   

zapisuje sie na 1 szt.
 
 
Gregs 
młodzik


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 27 Sie 2017
Posty: 98
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 10 Lis, 2017   Re: sterowniki sinusoidalne 48V/60V XT90 MT60 tempomat 30A

glebor napisał/a:
Funkcje które posiadają, to:
tempomat
3speed
cofanie
alarm
wysoki stan hamulca
wyjście pod klamki hamulcowe


Możesz wytłumaczyć co znaczy "wysoki stan hamulca"?
 
 
leszcz 
prezes


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 861
Skąd: Rumia
Wysłany: Pią 10 Lis, 2017   

biorę 1szt
_________________
Moja przygoda z ebike od 2017:
Damka 28" https://cutt.ly/7e8jyMJ
Dla syna 26" https://cutt.ly/Fe8juR3
Dla syna 24" https://cutt.ly/ue8ju03
Full 29" MXUS 30H 1500W https://cutt.ly/3e8jiaG

Od 2019 100% bezprąd :) https://cutt.ly/ge8jop2
 
 
glebor 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1333
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 10 Lis, 2017   Re: sterowniki sinusoidalne 48V/60V XT90 MT60 tempomat 30A

Cytat:
Możesz wytłumaczyć co znaczy "wysoki stan hamulca"?


Odsyłam jak zwykle do największej bazy wiedzy, czyli BLOGU TASA :) dla którego jak zwykle szacunek, że zanim ja chcę coś sprawdzić, on już to zrobił i znalazł czas, aby się z nami podzielić swoją wiedzą:
http://ebike.nexun.pl/bra...-swiatla-stopu/
_________________
Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie

Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com

TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10%
 
 
Scuda 
stażysta


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Paź 2017
Posty: 157
Skąd: Stalowa wola
Wysłany: Nie 19 Lis, 2017   

Jak są jeszcze to biorę sztukę.
 
 
przenikanie 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 392
Skąd: Łódź
Wysłany: Śro 22 Lis, 2017   Re: sterowniki sinusoidalne 48V/60V XT90 MT60 tempomat 30A

Gregs napisał/a:
glebor napisał/a:
Funkcje które posiadają, to:
tempomat
3speed
cofanie
alarm
wysoki stan hamulca
wyjście pod klamki hamulcowe


Możesz wytłumaczyć co znaczy "wysoki stan hamulca"?


Wysoki stan hamulca to jest wtedy, gdy złącze hamulcowe zwieramy do PLUSA zasilania.
NISKI stan hamulca (w znakomitej większości sterowników) polega na tym, że kabelek w sterowniku od hamulca za pomocą zwarcia wyłącznika w klamce hamulcowej łączysz z masą (minusem) i to jest klasyka.
Czyli jak jest stan WYSOKI, to jeden kabelek od klamki łączysz z plusem baterii, a drugi z tym kabelkiem w sterowniku, który jest oznaczony HIGH BRAKE. Oczywiście poprzez wyłącznik w klamce hamulcowej.

Ale tak nawiasem mówiąc po co komu w NORMALNYM e-bajku te elektryczne klamki hamulcowe to nie wiadomo. Hamulce elektryczne są potrzebne tylko w fabrycznych pedelcach bez manetki i tylko z PAS. Bo wiadomo. PAS ma zwłokę 1s i bezwładność 1s. Zanim się uruchomi rower, trzeba pedałować 1 s. I po przestaniu pedałowania rower dalej "ciągnie" przez 1 sekundę. To wystarczy, żeby się wywalić na śliskim lub mokrym bez wyłącznika w klamkach, który NATYCHMIAST odłącza silnik.
No ale kto rozsądny używa dzisiaj jeszcze PAS? :)
_________________
Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW
 
 
wibi 
szef


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 1072
Skąd: Śląsk
Wysłany: Śro 22 Lis, 2017   

Zapewne ja jestem nierozsądny bo nie wyobrażam sobie ebika bez PASu.
 
 
przenikanie 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 392
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 23 Lis, 2017   

A to przepraszam. Nie chciałem nikogo obrazić. Ale próbowałeś jeździć na samej manetce? Wtedy ty masz pełną kontrolę nad rowerem a nie rower nad tobą.
_________________
Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW
 
 
wibi 
szef


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 1072
Skąd: Śląsk
Wysłany: Czw 23 Lis, 2017   

przenikanie napisał/a:
....Wtedy ty masz pełną kontrolę nad rowerem a nie rower nad tobą

Raczej przeciwnie,gdy mam PAS to właśnie ja mam kontrolę nad rowerem już choćby z tej racji, że pedałując mam większą kontrolę równowagi w czasie jazdy, to po pierwsze. Po drugie, PAS jest NIEZBĘDNY by być LEGALNYM w świetle obowiązujących przepisów. Tu na tym forum jest wiele dyskusji, jak wyłączyć np.większą moc czy ograniczyć szybkość a przecież, gdy by ktoś chciał skontrolować legalność to zapewne zacznie od tego właśnie elementu a nie od szybkości.PAS jest elementem KONIECZNYM, chociaż z doświadczenia wiem, że pobiera więcej prądu (energii) przy tej samej szybkości jak manetka (bez pedałowania). Przyznam też, że tym spostrzeżeniem byłem bardzo zaskoczony, ale jest ono logicznie wytłumaczalne, szczególnie dla takiego najprostszego PAS-a w postaci tarczy z magnesami.
 
 
ap0f1s 
prezes


Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 757
Skąd: Kęty
Wysłany: Czw 23 Lis, 2017   

Mam do dyspozycji falcona na adaptto i sabka, gdzie na pierwszym można używać PAS. Sprawdza się jedynie po asfalcie, gdzie nie ma dużego ruchu. Gdy występują samochody robi się to już niebezpieczne.
Akurat, gdy używam PAS konsumuję mniej energii, ale to wynika z tego, że jadę cały czas jednostajnie i nie mam możliwości szybkiego przyśpieszenie. Plus także, że nie trzeba używać kciuka przy dłużej trasie. (Używam manetki kciukowej.)
_________________
Kilka moich konstrukcji:Gordon 6kW (Adaptto)
Hatak 6kW (Sabvoton)
Kross level a6 3kw
 
 
glebor 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1333
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 24 Lis, 2017   

Pas jest silnie nie wskazany przy napędzie koła przedniego, chociaż teraz jak widziałem w nowych wersjach sterowników do MXUSa, rozruch z pasa jest bardzo płynny, czego nie można powiedzieć o uniwersalnych sterownikach, tam z pasa idzie 0 / 1 i jak pójdzie wysoki sygnał koło przednie mieli, zrywa przyczepność, jak ruszycie pedałami na zakręcie to gleba murowana :D
Przy tych nowych zestawach MXUS 250W co mam w ofercie pas działa płynnie i koło się rozkręca przez kilka sekund, więc z pasem się jeździ w miarę przyjaźnie. Jak by działał PAS przy sinusie nie wiem, pewnie na płytce jest opcja żeby pas wyciągnąć. Natomiast jak by wam nine continent na 60V i 30A szczególnie 7x9 szarpnął to rower zapewne stanąłby dęba, dla tego nie zalecam pasa do konstrukcji > 17A.

W subwotonie prawdopodobnie pas działa w miarę płynnie, bo inaczej jakby sygnałem 0/1 dać te 60A na koło to przy każdym zapedałowaniu leżelibyśmy na plecach...

Ja osobiście nie jestem zwolennikiem czujnika PAS, a bardziej wykorzystuję złączę tempomat ustawiając sobie prędkość np 25km/h i gdy mamy górkę idzie większy prąd gdy mamy spadek prąd spada, jak chcemy mocno kręcić pedałami prąd spada, jak jedziemy jak na skuterze bez pedałowania prąd wzrasta. Ja się przyzwyczaiłem i wtedy nie ma konieczności trzymania długo manetki, a w sinusach akurat tempomat jest :)
_________________
Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie

Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com

TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10%
 
 
glebor 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1333
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 09 Gru, 2017   

Chciałbym nieśmiało zapytać, czy wszyscy, którzy zamówili u mnie sinusy je otrzymali, gdyż skasowałem wiadomości na skrzynce, a został mi ostatni sterownik. Jeżeli ktoś zamówił i nie dostał proszę o PW.
_________________
Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie

Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com

TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10%
 
 
jasiek011 
początkujący
jasiek011


Wiek: 61
Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 12
Skąd: mielno
Wysłany: Sob 09 Gru, 2017   

Tez chcialbym niesmialo zapytac doswiadczonego kolege czy ten sterownik pasowalby do silnika Giant syncdrive. Obawiam sie ze jest troche za mocny a szkoda by bylo fajnego silniczka. Drugie pytanie to czy twoja bateria bidonowka na NCR18650GA z tym sterownikiem by dobrze wspolpracowala skoro polecasz prad bateri do max 25A. Takie dylematy pierwszej konstrukcji
 
 
daro1980 
początkujący


Dołączył: 23 Mar 2017
Posty: 6
Skąd: Ostrow
Wysłany: Sob 09 Gru, 2017   

masz moze jeszcze taki sterownik - jesli tak to chetnie przygarne
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group