[ZBIORCZY] Szybkie pytanie - szybka odpowiedź |
Autor |
Wiadomość |
wolfwilk
początkujący
Dołączył: 05 Lis 2015 Posty: 27 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Nie 21 Sty, 2018
|
|
|
ravkill, , nie ma o czym rozmawiać, aku zmontowane z używek na początku 2016, 1600km w 2016, 2017 przeleżało w piwnicy, obecnie zasilam oświetlenie w piwnicy a że nadal sprawne to pomyślałem o następnym e-rowerku. Wg. aktualnego poziomu ev to złom akumulatorowy ale działa, dlatego mam okazję przetestować bafanga. |
|
|
|
|
ravkill
brygadzista sir :)
Pomógł: 7 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Sie 2016 Posty: 291 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Nie 21 Sty, 2018
|
|
|
A to śmigaj na bafangu, tylko manetka nie do końca i i raczej na wysokich obrotach, a będzie dobrze.. |
|
|
|
|
PawLas
początkujący
Dołączył: 08 Paź 2017 Posty: 43 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Czw 25 Sty, 2018
|
|
|
Cześć wszystkim w A.D. 2018.
Od pewnego czasu mam dziwne zjawisko.
Silnik mxus v3
Zagadka.
Dodaję gazu - cichy stuk, hamuję regenem - cichy stuk gdzieś w okolicy silnika.
Jak hamuję kilka razy pod rząd regenem, ale bez dodawania gazu, to stuknięcie jest tylko za pierwszym razem. Z kolei jak dodaję gazu kilkakrotnie bez hamowania regenem, to stuknięcie jest też tylko za pierwszym razem.
Na logikę takie zachowanie, jakby był jakiś luz w mocowaniu osi silnika do ramy. To jednak wykluczam, bo są założone dwa torque army idealnie spasowane do osi i nakrętki na osi skręcone na amen.
Stuka jednak dalej i nie wiem co to za duchy. Czekam kiedy pojadę bez kółka jakby zechciało wyskoczyć z ramy z jakiegoś powodu.
Z czasem zacząłem myśleć, czy to przypadkiem nie jakiś błąd programu w sterowniku, że przy zmianie z regena na jazdę i na odwrót jest jakiś problem i "pomyłka faz" na ułamek sekundy.
Miał ktoś z Was takie czary?
Edit:
Dopiero teraz, jak to opisałem zaczynam się zastanawiać, czy może mam luz wewnątrz silnika na połączeniu osi i stojana.. Chyba nie obejdzie się bez grubszej roboty.. |
|
|
|
|
pawextelinfo
stażysta
Wiek: 42 Dołączył: 13 Maj 2016 Posty: 183 Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Czw 25 Sty, 2018
|
|
|
Moze problem z blokada osi? |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Czw 25 Sty, 2018
|
|
|
Raczej luz oś-rama |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
umbur
prezes
Pomógł: 25 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2015 Posty: 581 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Czw 25 Sty, 2018
|
|
|
Postaw go na jakimś stojaku i popatrz z boku. Możliwe, że na torque armach masz luz. One nigdy nie są idealnie na sztywno. Mogą też być wyrobione uchwyty ramy i oś z nakrętką się przemieszcza na nich. Inną możliwością są rozsypane łożyska silnika. |
|
|
|
|
bartek24m
dyrektor
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Lip 2013 Posty: 428 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 26 Sty, 2018
|
|
|
20 S 72 V i 84 V li-ion battery PCB 72 V bateria litowa z 40A stała rozładowania BMS i prąd ładowania
http://s.aliexpress.com/NZbUVJbm
Myslicie ze bedzie wspolpracowal z GT1500W?
Jest napisane ze zabezpieczenie nadmiernego rozladowania 80A
Ciagly prad 40A ale moze 45A tez mu nie zaszkodzi? |
|
|
|
|
PawLas
początkujący
Dołączył: 08 Paź 2017 Posty: 43 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Pią 26 Sty, 2018
|
|
|
Silnik to nowy Mxus, więc nie sądzę, że to łożyska. |
|
|
|
|
barmal
Projektant sterownika barmal X2, X4
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Lip 2012 Posty: 475 Skąd: ...
|
Wysłany: Sob 27 Sty, 2018
|
|
|
PawLas napisał/a: | Silnik to nowy Mxus, więc nie sądzę, że to łożyska. |
Powiedziałbym taka jakość i tyle. Jedna seria dobra, inna nie. Zobacz tu: klik
Miałem silniki prosto od producenta i było tak i tak. Niestety. |
|
|
|
|
Harnaś
początkujący
Dołączył: 29 Sty 2018 Posty: 1 Skąd: Londyn
|
Wysłany: Pon 29 Sty, 2018
|
|
|
Witam,
Mam w planie wymianę łożysk w silniku MXUS 3K Turbo (V3).
Chciałbym je zakupić przed rozebraniem silnika.
Jakie łożyska będą mi potrzebne??
Pozdro |
|
|
|
|
niegodny
stażysta
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Maj 2017 Posty: 166 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 29 Sty, 2018
|
|
|
Nie proponuję kupować łożysk przed ich uprzednim demontażem. Najlepiej mieć je jako wzór, albo przynajmniej numer seryjny.Mnie się już zdarzyły różne. |
|
|
|
|
guardman
początkujący
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lip 2017 Posty: 4 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: Wto 30 Sty, 2018
|
|
|
Witam, mam pytanko. W ile naładuje baterię do tych 80% bez balasowania ładowarką 20s 84V 6A pakiet 20s20p na np. PANASONIC NCR18650B 3400mAh ? |
|
|
|
|
sbom
początkujący
Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 36 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Wto 30 Sty, 2018
|
|
|
Powiedzmy od 0 do 80% 9 godz. |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Wto 30 Sty, 2018
|
|
|
Dodam od siebie, że optymalny czas ładowania akumulatora powinien wynieść tyle, aby dało się go naładować przez noc, tj ładujemy od 21 i na 6 rano jest gotowy do pracy. Prawie wszystkie ładowania są tak prowadzone. Stosowanie szybszego ładowania, nie dość, że w skrajnych warunkach potencjalnie może skracać żywotność akumulatora to powoduje wyższą awaryjność BMSów, utrudnia balansowanie oraz czyni, że akumulator będzie naładowany na np 2 w nocy co nijak się ma do potencjalnych wad |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
pepelito
kierownik
Pomógł: 6 razy Wiek: 30 Dołączył: 04 Gru 2016 Posty: 386 Skąd: ropczyce
|
Wysłany: Śro 21 Lut, 2018
|
|
|
Taśma 5x0.1mm wystarczy do zgrzania pakietu 10s5p z którego będzie pobierany prąd 10A, chwilowy do 20A? Po 5 łączeń na każdą cele. |
|
|
|
|
|