Wybór silnika centralnego Bafang i akumulatora |
Autor |
Wiadomość |
Aleksander_2
młodzik
Wiek: 58 Dołączył: 24 Sty 2016 Posty: 69 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 05 Lis, 2017
|
|
|
Jeśli chodzi o moje doświadczenia z paczką z chin żadnego cła i podatku nie płaciłem kurier przyniósł płożył i podziękował i poszedł |
|
|
|
|
furman
początkujący
Dołączył: 04 Lis 2017 Posty: 27 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 05 Lis, 2017
|
|
|
Dziękuje za informacje, jak by nie było i tak wyjdzie dużooo taniej niż w z krajowego rynku. Program cashback z planet plus dał -10% |
|
|
|
|
Aleksander_2
młodzik
Wiek: 58 Dołączył: 24 Sty 2016 Posty: 69 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 05 Lis, 2017
|
|
|
zawsze kupno z pierwszej reki jest tańsze
kolejne ogniwo w tym łańcuszku to 20-30% minimum i cena końcowa rośnie jak banka mydlana bardzo dobra decyzja ja tylko kupuje od chińczyka
powodzenia przy budowie maszyny |
|
|
|
|
maki1000
młodzik
Dołączył: 24 Maj 2017 Posty: 77 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 06 Lis, 2017
|
|
|
Czy da się zamontować bbshd lub ten 750w w mufe gwintowana SM-BB51. Jest tam teraz support suport hollowtech. Szerokość to jakieś 73mm
IMG_20171031_221459_HHT.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 524 raz(y) 4,22 MB |
|
|
|
|
|
gizmo69
początkujący poznań69
Wiek: 51 Dołączył: 16 Cze 2012 Posty: 25 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 06 Lis, 2017
|
|
|
Zamontujesz silnik bo jest na rozmiar 68mm - 73mm.
Jest też na 100mm i 120mm. |
|
|
|
|
furman
początkujący
Dołączył: 04 Lis 2017 Posty: 27 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 14 Lis, 2017
|
|
|
Witam, Pytanie do posiadaczy MID-ów Bafanga. Zakupiłem bbs02b 750w przez aliexpress w popularnym na tym forum sklepie pswpower. Czy w waszych paczkach była przedłużka przewodów łącząca silnik z kontrolerem i klamkami |
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Wto 14 Lis, 2017
|
|
|
Niestety nie było, trzeba sobie dokupić jeżeli za krótkie. Do przeróbki zwykłego rowera powinno starczyć spokojnie to co w paczce |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
|
mlaster
początkujący
Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2017 Posty: 21 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pią 22 Gru, 2017 merida matts tfs 100
|
|
|
Planuje zakup bafanag 48V 750W do wyżej wymienionego roweru od pswpower.
Rozmiar ramy pod suport to 73mm czy wszystko będzie pasować
czy zastosowanie jednej nakrętki nie osłabia całej konstrukcji oraz
czy suport bafanga udaje się wycentrować w ramie
czy muszę zakładać czujniki hamulców skoro nie pedałuje ani nie dodaje gazu manetką silnik nie powinien pracować
Jakie są wasze doświadczenia z zębatkami 46T chyba powinna wystarczyć do miejskiej jazdy bez zbędnego obciążania silnika |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 22 Gru, 2017
|
|
|
Po zaprzestaniu pedałowania silnik pracuje jeszcze chwilę. |
|
|
|
|
hellraider
początkujący
Dołączył: 28 Gru 2017 Posty: 3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Sob 30 Gru, 2017
|
|
|
Witam.
Jestem tu nowy
Trochę się oczytałem w temacie elektryfikacji roweru - a mam zamiar dokonać konwersji mojego trekkinga Unibike Voyager z 2009 roku .
Rower utrzymuję w dobrej kondycji i jestem do niego przyzwyczajony .
Chcę kupić u chińczyków mid-a Bafang 48v/750w a wykonanie baterii zlecić komuś z tego forum .
Mam jednak trochę wątpliwości co do hamulców. V-brake do tej pory sprawują sie bardzo dobrze - jak jednak bedą reagować przy wyższych prędkościach ? W końcu bezpieczeństwo mojej 50 letniej dupy jest dla mnie ważne , hahahahahaha.....
Co Wy na to ? |
|
|
|
|
mlaster
początkujący
Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2017 Posty: 21 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Śro 17 Sty, 2018
|
|
|
Czy ktoś z drogich forumowiczów zakładał do bbs02 tarcze od lekkie 42t czy dużo poprawiła się linia łańcucha. Gdzie najlepiej kupić taka tarcze |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Śro 17 Sty, 2018
|
|
|
Rowery z tarczami bywały u mnie rzadko. Nawet w słoneczniku ponad 250 kg ważącym mam V i dają radę. Trzeba tylko kupować długie klocki z dobrych firm. |
|
|
|
|
Mikkonen
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Wrz 2016 Posty: 112 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Śro 17 Sty, 2018
|
|
|
Lekkie poprawia linię niewiele, bo coś około 3-5mm. Dużo więcej zdziałasz modyfikując kasetę, zdejmując np. dwie lub trzy pośrednie zębatki i całość zsuwasz na zewnątrz. Przerzutkę idzie ustawić aby działała dobrze bez zębatek pośrednich. Ja z 7 rzędów zrobiłem 5, zachowując pełny zakres, linia jest prawie idealna. |
|
|
|
|
borsuk
prezes
Pomógł: 25 razy Dołączył: 12 Wrz 2011 Posty: 687 Skąd: Sudety
|
Wysłany: Śro 17 Sty, 2018
|
|
|
mlaster napisał/a: | Czy ktoś z drogich forumowiczów zakładał do bbs02 tarcze od lekkie 42t czy dużo poprawiła się linia łańcucha. Gdzie najlepiej kupić taka tarcze |
Z tarczą Alcedoitalia 42T bez problemu chodzi 7 rzędów. Kupiłem ją na poczatku 2014, wtedy nie było innych, za to była trochę tańsza niż teraz .
http://www.alcedoitalia.i...sori-bafang-bbs
Tak wyglądała linia łańcucha:
http://www.borsukk.evbox.pl/bbs01/mod2.jpg |
_________________ Mój rower: BBS02B |
|
|
|
|
pawextelinfo
stażysta
Wiek: 42 Dołączył: 13 Maj 2016 Posty: 183 Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Pią 26 Sty, 2018
|
|
|
Witam. Mam Rower Kelys Reyon 50 z suportem SHIMANO Press-Fit BB71-41A.
Ktoś się orientuje jaki muszę wybrać silnik BBSHD aby to pasowało do tego roweru? |
|
|
|
|
|