ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Sterownik z Chin
Autor Wiadomość
wladek312 
początkujący


Dołączył: 12 Sie 2017
Posty: 25
Skąd: Mazury
Wysłany: Sob 23 Gru, 2017   Sterownik z Chin

Witam
Miesiąc temu zamówiłem taki oto sterownik: link
Przesyłkę dostałem już jakiś czas temu ale będę mógł go sprawdzić pewnie dopiero pod koniec stycznia bo obecnie jeżdżę na pakiecie 10s.
Niestety przed zakupem nie zwróciłem uwagi na to że sterownik pracuje tylko z hallami ustawionymi pod kątem 120, a wydaje mi się że większość sterowników obsługuje też 60 stopni.
Teraz jest problem bo nie wiem jak są ustawione halle w moim silniku a silnik mam dość nietypowy bo jest to Giant 7x9. Czy jest możliwość sprawdzenia jak ustawione są halle w silniku bez jego rozbierania?
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Sob 23 Gru, 2017   

https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=4248
 
 
wladek312 
początkujący


Dołączył: 12 Sie 2017
Posty: 25
Skąd: Mazury
Wysłany: Pon 25 Gru, 2017   

Tak tylko że zakup takiego testera to pewnie większy koszt od nowego sterownika o ile ten tester można gdziekolwiek kupić.
Chyba zdecyduję się na zakup podobnego sterownika tylko z obsługą 60 i 120 stopni.
Mam jeszcze jedno pytanie, czy kable oznaczone "cruise" lub "cruise control" to jest termpomat?
 
 
umbur 
prezes


Pomógł: 25 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 581
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Pon 25 Gru, 2017   

wladek312 napisał/a:
Tak tylko że zakup takiego testera to pewnie większy koszt od nowego sterownika o ile ten tester można gdziekolwiek kupić.
Chyba zdecyduję się na zakup podobnego sterownika tylko z obsługą 60 i 120 stopni.
Mam jeszcze jedno pytanie, czy kable oznaczone "cruise" lub "cruise control" to jest termpomat?

Tak.
 
 
szczepan-k 
młodzik


Wiek: 46
Dołączył: 06 Sie 2017
Posty: 63
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Pon 25 Gru, 2017   

Funkcja cruise to jest tempomat zwarcie tych dwóch przewodów przy danej prędkości załączy tempomat, a gdzie w opisie jest ze pracuje tylko z hallami 120 stopni.
 
 
wladek312 
początkujący


Dołączył: 12 Sie 2017
Posty: 25
Skąd: Mazury
Wysłany: Pon 25 Gru, 2017   

W opisie nie ma nic na ten temat, na jednym ze zdjęć jest napisane 120 degree.

Mam przed sobą ten sterownik i na kartce która jest na nim naklejona są podstawowe dane, i jest tam też: phase angle: 120 degree :(
 
 
kondrat5 
początkujący


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Gru 2017
Posty: 13
Skąd: Mielec
Wysłany: Śro 27 Gru, 2017   

Witam. Mam taki sam sterownik Ale go jeszcze nie uruchamialem.
W watku https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=2532&postdays=0&postorder=asc&highlight=k%B1t&start=0
Jest napisane ze wystarczy pin 12/6 połączyć z masa i zmienimy kat. Opieram to rozwiązanie tylko na tym poście. Specem nie jestem. W każdym bądź razie rozbieralem ten sterownik i jest tam pin 12/6.
 
 
sietaz 
prezes


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 20 Maj 2014
Posty: 919
Skąd: warszawa
Wysłany: Śro 27 Gru, 2017   

Zwarcie pinu 120/60 z gnd uruchamia samonauke która powinna ustawić sterownik I dla silnika z kątem hali 60 jak i 120
_________________
Jeżdżę na: Voyager I


Niech moc będzie z wami
 
 
wladek312 
początkujący


Dołączył: 12 Sie 2017
Posty: 25
Skąd: Mazury
Wysłany: Śro 27 Gru, 2017   

Dzięki za odpowiedzi :) w weekend postaram się rozkręcić sterownik i wyprowadzić kabelek.
Dziwne że Chińczycy tego nie zrobili skoro jest taka możliwość.
 
 
kondrat5 
początkujący


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Gru 2017
Posty: 13
Skąd: Mielec
Wysłany: Śro 27 Gru, 2017   

W takim razie nie wiadomo co tu będzie jak zewrzesz z gnd bo w opisie sterownika pisze ze nie posiada funkcji samouki. Moze napisz do Chinczyka zapytanie
 
 
sietaz 
prezes


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 20 Maj 2014
Posty: 919
Skąd: warszawa
Wysłany: Czw 28 Gru, 2017   

Sporo sterowników ma funkcję które są nieaktywne dopóki kabelków się nie wyprowadzi. Samonauke i regen aktywowałem w kilkunastu mimo, że producent mówił iż ich produkt tego nie posiada
_________________
Jeżdżę na: Voyager I


Niech moc będzie z wami
 
 
Wolan 
początkujący


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Gru 2017
Posty: 22
Skąd: Nowa Ruda
Wysłany: Czw 28 Gru, 2017   

daj proszę znac czy się udało Ci wyprowadzić te przewody, też czekam na ten sterownik, choć u mnie ja by się dało włączyć regena to by było super
 
 
kondrat5 
początkujący


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Gru 2017
Posty: 13
Skąd: Mielec
Wysłany: Nie 18 Lut, 2018   Low brake i obniżenie prądu ze sterownika

Witam,
2 wątpliwości co do sterownika, może ktoś pomoże je rozwiać.
W tym sterowniku nie ma fabrycznie "low brake" tylko High. Jest ono wyprowadzone z pina HH. Więc wyprowadziłem z LH przewód i drugi z GND. Sterownik rozłącza pracę silnika ale także silnik jest hamowany (penie coś w stylu regena, nie mam doświadczenia) Pytanie czy że wyprowadziłem drugi przewód z GND i je zwieram nic się nie stanie? Normalne low brake chyba tylko zawsze rozłącza silnik ale go nie hamuje. A znów regen łączy się z +.
2. Chciałem obniżyć prąd jaki będzie "pchany" w silnik.
Czy jak to Tas opisywał w swoich poradnikach wystarczy wylutować jeden z drutów R107 lub R108?

20180209_194518.jpg
R107 r108
Pobierz Plik ściągnięto 505 raz(y) 511,69 KB

20171215_181505.jpg
LH
Pobierz Plik ściągnięto 447 raz(y) 644,6 KB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group