QS Motor |
Autor |
Wiadomość |
Mitar
kierownik
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 07 Gru 2016 Posty: 376 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią 16 Lut, 2018
|
|
|
Jak wszystko pójdzie wg planów to pod koniec miesiąca będę gotowy do testu już w docelowym rowerze, na razie muszę wszystko poskładać do kupy |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 16 Lut, 2018
|
|
|
henio napisał/a: | Ja się zdecydowałem na QS 1000W 5T, czyli nawój 13x5. Dobry będzie do Barmala? Bo się za raz okaże, że i ja go odsprzedam |
Sterownik nie ma nic do nawoju silnika. Bedzie dobry |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pią 16 Lut, 2018
|
|
|
Henio na pytanie jaki będzie aku odpowiada mi - max ile wejdzie mi do skrzynki. Na pytanie jaka ma być prędkość max mówi, że prędkość nie jest tak istotna ważny jest moment
Gdybym z tych danych potrafił rzetelnie doradzić nawój to miałbym nick Wróżbita Maciej a nie Sietaz |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
henio
brygadzista
Dołączył: 16 Sie 2017 Posty: 286 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pią 16 Lut, 2018
|
|
|
Tomas napisał/a: | henio napisał/a: | Ja się zdecydowałem na QS 1000W 5T, czyli nawój 13x5. Dobry będzie do Barmala? Bo się za raz okaże, że i ja go odsprzedam |
Sterownik nie ma nic do nawoju silnika. Bedzie dobry |
Ufff... Ciekawe czy mi wejdzie akumulator 20s, bo rozumiem, że to jest również uzależnione od wielkości skrzynki. Mam taką:
|
|
|
|
|
henio
brygadzista
Dołączył: 16 Sie 2017 Posty: 286 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pią 16 Lut, 2018
|
|
|
sietaz napisał/a: | Henio na pytanie jaki będzie aku odpowiada mi - max ile wejdzie mi do skrzynki. Na pytanie jaka ma być prędkość max mówi, że prędkość nie jest tak istotna ważny jest moment
Gdybym z tych danych potrafił rzetelnie doradzić nawój to miałbym nick Wróżbita Maciej a nie Sietaz |
Ale wyczułeś Włąśnie pisałem posta
---edit----
Czyli "esy" [S] w akumulatorze nie są związane z wielkością skrzynki? Myślałem, że tak jest. |
|
|
|
|
Mitar
kierownik
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 07 Gru 2016 Posty: 376 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
|
henio
brygadzista
Dołączył: 16 Sie 2017 Posty: 286 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pią 16 Lut, 2018
|
|
|
Wow! Super kalkulator. Dzięki za pomoc. Ja mam podobną ramę |
|
|
|
|
system_atic
początkujący
Dołączył: 16 Lis 2017 Posty: 17 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 13 Mar, 2018
|
|
|
Witam wszystkich testerów. Czy macie może już pierwsze spostrzeżenia / uwagi odnośnie silników QS ? |
|
|
|
|
Mitar
kierownik
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 07 Gru 2016 Posty: 376 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon 19 Mar, 2018
|
|
|
W skrócie są spoko. |
Ostatnio zmieniony przez Mitar Pią 06 Kwi, 2018, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
cola3d
początkujący
Wiek: 40 Dołączył: 03 Paź 2016 Posty: 30 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 03 Kwi, 2018
|
|
|
Dopiero udało mi się złożyć rowerek oparty na silniku z tematu w wersja ze standardowym nawojem 8.5kV. GT1500 45A, bateria 16s 60v. Jeżeli chodzi o predkość max. to wychodzi 50 km/h plus te 7 km/h na opcji 120%. Różnica co do 9c 10x06 jest spora, głównie jeżeli chodzi o moment obrotowy to ciągnie bardzo dobrze od samego dołu. Górki leśne które 9c nie dawał rady ten QS podjeżdza bez kłopotu. Zasadnicza różnica również w grzaniu, tam gdzie 9C się gotował, QS jest lekko ciepły. Ogólnie jestem zadowolony |
|
|
|
|
wwojciech
brygadzista wwojciech
Pomógł: 8 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Wrz 2011 Posty: 264 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 04 Kwi, 2018
|
|
|
Dzięki wielkie za info, właśnie czekam na silniki i chce jeden spiąć z GT, drugi dostanie KT albo barmala. W końcu wiem w ile S iść:)
Z tego co piszesz pewnie poradzi sobie z 60A |
|
|
|
|
cola3d
początkujący
Wiek: 40 Dołączył: 03 Paź 2016 Posty: 30 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 04 Kwi, 2018
|
|
|
Tak, myśle że 60A to będzie dobra i finalna opcja dla tego silnika. Czuć że na 45A motor ma jeszcze pewne rezerwy. Na GT nie udało mi się go zagrzać tak, aby był organoleptycznie "gorący" ... pomimo starań No i ten moment obrotowy, powodujący myśli przy startach że masz do czynienia z 2x mocniejszą maszyną. Polecam tą motorownie jako alternatywa dla wysłużonego 9C.
Przy okazji pochwalę się moim nowym sprzętem opartym na tym silniczku
IMG_20180403_175608.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 551 raz(y) 2,59 MB |
|
|
|
|
|
wwojciech
brygadzista wwojciech
Pomógł: 8 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Wrz 2011 Posty: 264 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 04 Kwi, 2018
|
|
|
cola3d napisał/a: | Tak, myśle że 60A to będzie dobra i finalna opcja dla tego silnika. Czuć że na 45A motor ma jeszcze pewne rezerwy. Na GT nie udało mi się go zagrzać tak, aby był organoleptycznie "gorący" ... pomimo starań No i ten moment obrotowy, powodujący myśli przy startach że masz do czynienia z 2x mocniejszą maszyną. Polecam tą motorownie jako alternatywa dla wysłużonego 9C.
Przy okazji pochwalę się moim nowym sprzętem opartym na tym silniczku |
Ładnie Ci wyszła maszynka:) kolejny plus w stosunku do MXUSa to że nie trzeba rozginac widelek co przy wielowachaczach czasami bywa niemozliwer. |
|
|
|
|
Elektrotonus
prezes Łukasz R
Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2016 Posty: 820 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 04 Kwi, 2018
|
|
|
Fajnie wyszło, biały potworek Możesz pochwalić się wnętrzem skrzynki ? Jakiej siły masz sprężynę w damperze Kony ? Jaki rozmiar ramy ? |
|
|
|
|
cola3d
początkujący
Wiek: 40 Dołączył: 03 Paź 2016 Posty: 30 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 05 Kwi, 2018
|
|
|
Elektrotonus napisał/a: | Fajnie wyszło, biały potworek Możesz pochwalić się wnętrzem skrzynki ? Jakiej siły masz sprężynę w damperze Kony ? Jaki rozmiar ramy ? |
Rama 18 cali, spreżyna 650lb. Chociaż przy mojej masie (70kg) myślałem nad czymś miększym, nawet 450lb. Skrzyna z poliwęglanu litego przy krórej było mase roboty aby zmieścić baterię Foty wnętrza niestety nie mam, zrobie jak rozkręcę na inspekcję |
|
|
|
|
|