ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
E-biker.pl zestawy do konwersji rowerów elektrycznych

Poprzedni temat «» Następny temat
STIGO skuter skladany podreczny dobra sprawa
Autor Wiadomość
robbo2k 
stażysta


Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 136
Skąd: Sochaczew
Wysłany: Wto 24 Maj, 2016   

To są te same hulajnogi.... Ta pierwsza nie ma oczywiście 1600W.
Zasięgi oczywiście na tych kwasiakach są z czapki realnie do 20km chyba ze masz teraz komunie i wazysz 30kg.

Ja mam SXT 500W
Na kwasiakach ok 24km/h i 15km zasiegu.


na 12S litowych (oryginalnie 36V) i prędkość dla prawie 100kg kierowcy wynosi miedzy 35-40km/h i to jest smierc w oczach. Moc chwilowa 1300W.

Mam bardzo duze przeczucie ze wersja 1000W ma prawie ten sam silnik jedynie sterownik jest na 48V stad wieksze napiecie wieksza moc.


Moim zdaniem dane z tej oferty sa prawdziwe reszta to baju baju

Maksymalne obciążenie 110 kg

Prędkość maksymalna 30 km / h (tryb turbo)

Tryb ECO 25 kmh

Moc silnika 1200 W (w trybie turbo)

Tryb ECO 650W mocy

Zasięg do 15 km (w trybie turbo)

Tryb ECO zasięg do 25 km

Maksymalna prędkość obrotowa silnika. 3000 RPM

Baterie trakcyjne 48V (4x12V 12 Ah)
 
 
Redaktor1966 
kierownik


Wiek: 51
Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 304
Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 25 Maj, 2016   

Dzięki za inf.
A jak długo i ile na niej jeździsz? Jak z awaryjnością? Itp.? Jesteś zadowolony/zawiedziony?
Tak czy inaczej morał jest taki, że lepiej dużo mniej je obciążać wagowo i jeśli chodzi o prędkość, oraz z góry nastawić się na wymianę akumulatorów na litowe (spróbować podziękować za kwasowe i do nich ładowarkę sprzedawcy, a w zamian niech dołoży zapasowe dętki i opony (pewnie się nie zgodzi)). Czyli dochodzą, i to spore, koszty, ale za to zasięg będzie się zgadzać, a nawet można zapewnić dużo większy, przy zastosowaniu pakietu zewnętrznego (...).
 
 
robbo2k 
stażysta


Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 136
Skąd: Sochaczew
Wysłany: Czw 26 Maj, 2016   

Problem z żelami jest taki ze 1000W przy 48V to 20A obciążenia na akumulator o pojemnosci 12Ah.
To jest zabójstwo dla takich aku prąd pod 2C.

W wypadku litów spokojnie można wsadzić tam 12S4P czyli z 12 x turnigy hardcase 4s 5Ah.
Oczywiście łatwo policzyć iz aku zbliżą sie do ceny hulajnogi a gdzie BMS i ładowarka.

U mnie z takich rzeczy to pojawil sie luz na kierownicy. MKusze rozkrecic cale przednie zawieszenie i sprawdzic
 
 
geodetatomasz 
początkujący
geotomek


Wiek: 99
Dołączył: 30 Mar 2018
Posty: 1
Skąd: Poznań
Wysłany: Sob 31 Mar, 2018   

siema, ja też pomykam na sxt ale na wersji 1000w turbo bez biegów czyli cały czas turbo, 48v i 12aH aku żelowe , przeszło 700cykli za mną jeżdżę przy minus 10 i plus 30 st C , zestaw bezawaryjny i widzę tylko delikatny spadek mocy , ważę 70 kilo i przy minus 10 robie spokojnie 20km przy temp powyżej 10 stopni bez problemu 30 i to na wywalonej manetce tak wiec żadnego zabójstwa dla aku niewidzę, czasem jeżdże z córką po lesie i razem ważymy ponad 90 a zasięg na spokojnie 20-22km, ja tam śmiało polecam, dzisiaj taka kosztuje trochę ponad 3000 PLN, ja dałem 3 lata temu 3800 zeta i mam polską homologację na poruszanie sie po drogach, światło stopu lusterka numer ramy, blacha pod rejestrację klakson,
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group