[ZBIORCZY] Szybkie pytanie - szybka odpowiedź |
Autor |
Wiadomość |
Mechano
szef młody elektronik
Pomógł: 22 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 1337 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2018
|
|
|
Może przetwornica step up?
Jedą taką 900W, do 120V mam na zbyciu. Jeżeli jesteś zainteresowany to zapraszam na pw. |
|
|
|
|
rs2580
początkujący
Wiek: 50 Dołączył: 31 Sty 2018 Posty: 20 Skąd: no/pl
|
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2018
|
|
|
Mariusz_p napisał/a: | Szukam ładowarki na 16S, w której będzie można zmieniać napięcie do którego naładuje pakiet - co polecacie?
Pakiet 16S10P - 30Ah |
Myślę, że to od BMSa zależy. To on musi być programowalny.
Ładowarka podaje tylko napięcie/prąd którymi BMS zarządza.(67,2V)
Jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić. |
|
|
|
|
Kajman
prezes
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 719 Skąd: Bdg
|
|
|
|
|
rs2580
początkujący
Wiek: 50 Dołączył: 31 Sty 2018 Posty: 20 Skąd: no/pl
|
Wysłany: Pon 16 Kwi, 2018
|
|
|
Fajne to. Ta lepsza 36V-72V 5A = 300 dolarów + przesyłka. |
_________________ Jeśli się mylę, proszę mnie poprawić. |
|
|
|
|
Kajman
prezes
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 719 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Pon 16 Kwi, 2018
|
|
|
Pewnie ktoś latał hubem 1500W, ile Ah na jaki zasięg się mniej więcej przekłada? Wiem, że dużo zmiennych, ale może jakąś średnią wyciągnę. |
|
|
|
|
madejp
dyrektor
Pomógł: 21 razy Dołączył: 19 Paź 2015 Posty: 417 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 17 Kwi, 2018
|
|
|
Jak będziesz pytał o Ah, to dopiero będziesz miał rozbieżności. Liczy się energia. Ja uzyskiwałem ok 12Wh/km bez pedałowania i połowę tego ze wspomaganiem. Spokojna jazda z prędkościami ścieżkowymi, ale po mieście, czyli często zatrzymywanie i ruszanie. |
|
|
|
|
WojtekErnest
szef
Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 3453 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 19 Kwi, 2018
|
|
|
rs2580 napisał/a: | Mariusz_p napisał/a: | Szukam ładowarki na 16S, w której będzie można zmieniać napięcie do którego naładuje pakiet - co polecacie?
Pakiet 16S10P - 30Ah |
Myślę, że to od BMSa zależy. To on musi być programowalny.
Ładowarka podaje tylko napięcie/prąd którymi BMS zarządza.(67,2V)
Jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić. |
Nie mylisz się. Obniżenie napiecia zasilania ladowarki, spowoduje ze nie będzie dzialal standardowy BMS. Prawdopodobny efekt, rozbalansowanie pakietu. |
_________________ Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555 |
|
|
|
|
Kajman
prezes
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 719 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Pią 20 Kwi, 2018
|
|
|
Panowie, wystepują w ogóle złącza balansera 15s? |
|
|
|
|
AdrianJ
młodzik
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Lis 2016 Posty: 89 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 28 Kwi, 2018
|
|
|
Mariusz_p napisał/a: | Szukam ładowarki na 16S, w której będzie można zmieniać napięcie do którego naładuje pakiet - co polecacie?
Pakiet 16S10P - 30Ah |
To może lepiej BMS z regulacja napiecia końcowego każdej sekcji |
|
|
|
|
Kajman
prezes
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 719 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Nie 29 Kwi, 2018
|
|
|
sterowniki bldc określane przez chinoli jako 48v jak wysokie mają górne napięcie pracy? Czy 15s (54v) LiFe przejdzie? |
|
|
|
|
jszk
stażysta jszk
Pomógł: 4 razy Wiek: 53 Dołączył: 14 Mar 2016 Posty: 128 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 29 Kwi, 2018
|
|
|
Kajman napisał/a: | sterowniki bldc określane przez chinoli jako 48v jak wysokie mają górne napięcie pracy? Czy 15s (54v) LiFe przejdzie? |
Ja na takim jeździłem przez rok na 14S czyli 58,8 V i nic mu nie było.
Elektrolity mają najczęściej na 63V, itego nie nsleży przekraczać |
_________________ http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=4852 |
|
|
|
|
Kajman
prezes
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 719 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Nie 29 Kwi, 2018
|
|
|
No to git, martwiłem się, czy nie ma jakiegoś zabezpieczenia i się po prostu nie uzbroi. A jak tak to pięknie Dziękuję |
|
|
|
|
sannis
brygadzista
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 299 Skąd: z Parku
|
Wysłany: Czw 03 Maj, 2018
|
|
|
Wyprowadzenie do przewodów BMS lepiej dać na plusie czy minusie sekcji? |
|
|
|
|
AdrianJ
młodzik
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Lis 2016 Posty: 89 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 06 Maj, 2018
|
|
|
sannis napisał/a: | Wyprowadzenie do przewodów BMS lepiej dać na plusie czy minusie sekcji? |
Między sekcjami przewody są na plusie i minusie zarazem |
|
|
|
|
WojtekErnest
szef
Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 3453 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 07 Maj, 2018
|
|
|
AdrianJ napisał/a: | sannis napisał/a: | Wyprowadzenie do przewodów BMS lepiej dać na plusie czy minusie sekcji? |
Między sekcjami przewody są na plusie i minusie zarazem |
Oczywiście na minusie. Dlaczego ? Bo odprowadzenie na minusie jest bezpieczniejsze, bo docisniety kabel w razie przetarcia izolacji dotknie do minusa. Nadto lutowanie, zagięcie blaszki przy minusie jest łatwiejsze do zrobienia,poprowadzenia. |
_________________ Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555 |
|
|
|
|
|