|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Rower systemu Bosch |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
prezes
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 717 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Pon 30 Kwi, 2018
|
|
|
Ale na jakim sterowniku tyle prądu poszło? Na oryginalnym idzie do 13A, sprawdzałem na lipolach. Mam classic ale bez performacne chyba (performance jest do 40/h?) |
|
|
|
|
Arturw55
początkujący Arturw55
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Kwi 2017 Posty: 20 Skąd: Belsk Duży
|
Wysłany: Czw 03 Maj, 2018
|
|
|
A właśnie nie prawda. Są trzy rodzaje sterowników. Krzyśki z Mrągowa trzymają wszystko w tajemnicy a to jest już poza licencją Boscha rozpracowane........... |
|
|
|
|
Kajman
prezes
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 717 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Sob 05 Maj, 2018
|
|
|
to opowiedz trochę co i jak |
|
|
|
|
Arturw55
początkujący Arturw55
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Kwi 2017 Posty: 20 Skąd: Belsk Duży
|
Wysłany: Pon 07 Maj, 2018
|
|
|
Nie ma się co rozpisywać. Oryginalne sterowniki różnią się siedmioma mofsetami. Te najsłabsze w silnikach 250W mają 167W mocy, te średnie 230, a te najmocniejsze nie pamiętam ile -ale jak będę konserwował rower to sprawdze jakie to są i napiszę ile. Odnośnie natężenia to najwiekszy prąd idzie w chwili właczenia kiedy kontroluje się bateria - no i w przypadku duzego obciążenia silnika oczywiście. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|