ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tas
Sob 07 Gru, 2013
najlepsza baza dla samochodu ev
Autor Wiadomość
smoczy
[Usunięty]

Wysłany: Śro 22 Kwi, 2009   

zapomniałeś dodać ile kosztuje CRX w dobrym stanie i jak 'łatwo' go dostać.

To był mój pierwszy wybór, ale ze względu na dostępność, cenę i rozwiązania techniczne zrezygnowałem :(
 
 
Mibars 
kierownik
Leń patentowany



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 382
Skąd: Nadarzyn k. W-wy
Wysłany: Śro 22 Kwi, 2009   

Trzeba szukać CRXów z USA - wbrew pozorom trochę ich jest - charakteryzują się mniejszą mocą (silniki 1,5L oraz 1,3L ), dlatego również mają małe wzięcie. Poza tym jakiegoś kopcącego EDka tez można by na przeróbkę wziąć...
_________________
No i jest :)
 
 
Wojtek ww
[Usunięty]

Wysłany: Śro 22 Kwi, 2009   

oferta na aku, pewnie stanieją za jakiś czas

http://samochody-elektryc...-phosphate.html
 
 
www_3xE_pl 
młodzik
3xE - electric cars


Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 73
Skąd: Wrocław
Wysłany: Śro 22 Kwi, 2009   

Wojtek ww napisał/a:
oferta na aku, pewnie stanieją za jakiś czas

http://samochody-elektryc...-phosphate.html


Nie chciałem sam wrzucać tu linków, bo to nie jest dział "ogłoszenia" i nie jest to miejsce na autoreklamę, ale skoro znalazłeś i umieściłeś link, to dodam coś od siebie dla forumowiczów:

Dla osób z forum (trzeba to zaznaczyć przy każdym kontakcie) będzie dodatkowy rabat - zarówno na akumulatory, jak i silniki i inne podzespoły.


Zarówno ceny jak i rabaty niestety są zmienne - bardzo zależą od kursów walut i chwilowego humoru sprzedawców w fabrykach. Postaram się jednak żebyście byli zadowoleni.
_________________
Samochody elektryczne, akumulatory litowe, ładowarki, silniki elektryczne, akcesoria
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Czw 23 Kwi, 2009   

Za cenę tych akku, to można kupić jakiegoś spalinowca i mieć jeszcze kupę kasy na benzynę. Jakby ceny się zmieniły do 1/10, to wtedy mógłbym myśleć o takich akumulatorach.
Ciekawe czemu te ceny są tak wysokie? Chyba produkcja takiego akumulatora nie jest bardziej skomplikowana, niż wyprodukowanie powiedzmy TV plazmowego, a ceny jakie są, każdy widzi.
 
 
smoczy
[Usunięty]

Wysłany: Czw 23 Kwi, 2009   

produkcja Lipo wygląda następująco: maszyna wyciąga płat blachy litowej do grubości takiej że prześwituje ;) potem jest to nawijane na zmianę z polimerem, paczka i zaciski i gotowe.. ale technologia jest droga, niska konkurencja - mało producentów, do tego w zmowie cenowej..

osobiście nie sądzę że litowce stanieją poniżej dajmy na to nicd.. może nieznacznie.

Poczekajmy na litowce inne niż chińskie, po tych astronomicznie drogich i nielicznych, które są dostępne widać że jest pole do poprawy osiągów
 
 
Wojtek ww
[Usunięty]

Wysłany: Czw 23 Kwi, 2009   

plazmy taniały 3 lata, więc trzeba kupić aku trakcyjne, a jak padną to wymienic na tanie polimerowe
 
 
marmlo
[Usunięty]

Wysłany: Czw 23 Kwi, 2009   

Witam wszystkich.
Sporo korzystałem z forum jak przerabiałem swojego seicento więc i ja podzielę się informacjami na temat tego auta. Seicento Van waży 755 kg, wymontowałem z niego części ważące 160 kg do tego masa płynów. Samochód po przerobieniu waży 1040kg co przy dopuszczalnej masie całkowitej 1260 daje 220kg ładowności. Gdybym zastosował trojany t-105 a nie t-125 i trochę pokombinował dało by się zejść poniżej tony. Nacisk przedniej osi mam z małym zapasem dlatego żałuje że nie wybrałem trojanów t-105 było by 8 kg mniej pod maską no i z tyłu jakieś 20kg.
Przy okazji dziękuję Panu Zbyszkowi za pomoc i dobre rady.
Auto można zobaczyć na stronie: http://www.evalbum.com/2555
 
 
Natanoj 
kierownik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 314
Skąd: Małopolskie
Wysłany: Czw 23 Kwi, 2009   

Proponuje nowy temat, fajnie to musi wyglądać jak tu takie seicento bezgłośnie jedzie ;) . Zasięg całkiem przyzwoity, szkoda tylko, że ta ładowność taka mała. Jaki był szacunkowy koszt całości?
 
 
Vein
[Usunięty]

Wysłany: Sob 25 Kwi, 2009   

Wojtek ww - akumulatory Li-Ion i Li-Poly są na rynku dłużej niż 3 lata i za bardzo tanieć nie chcą...
 
 
wjazm 
początkujący
Wojtek S


Wiek: 55
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 10
Skąd: TARNOGRÓD
Wysłany: Czw 09 Lip, 2009   

RENAULT ESPACE II waży 950kg a miejsca w nim pod dostatkiem a z elektroniką tam bez przesady, :mrgreen:
 
 
Zbyszek Kopeć 
szef


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 3284
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto 23 Lut, 2010   

Znalazłem silnik jednak BLDC, ale dużo lepszy od LEMCO i waży 11kg, a spokojnie może zastąpić silnik dwusegmentowy z mojej TOYOTY, ale ta cena.

Właściwie teraz LEMCO trafiające do Polski, z którymi miałem ostatnio styczność, mają duże braki w jakości wykonania, pewnie producent chce się zbyt szybko dorobić kosmicznej kasy.
_________________
EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group