ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Sterownik GT1500 60A [nieaktualne]
Autor Wiadomość
esati 
stażysta


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 195
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 22 Cze, 2018   Sterownik GT1500 60A [nieaktualne]

Sprzedam sterownik GT1500 przerobiony na 60A z wyskalowanym bocznikiem na zasilaczu laboratoryjnym do watomierzy (0,904mOhm +/- 0,5%). W razie zainteresowania mogę go przerobić z powrotem na 45A lub 30A.

Sterownik kupiłem w lipcu 2017r w nexunie i jest wyciągnięty z mojego roweru (zmieniłem na barmala). W wiązce sterownika zostawiłem wtyczke XT60, wyłącznik termiczny na 80C (trzeba przykleić na klej termoprzewodzący do obudowy) oraz przełącznik trójpozycyjny (selektor prędkości 80/100/120%)

Opis sterownika i opis wyprowadzeń:
https://nexun.pl/shop/sterowniki/215-gt-1500w-48-84v-45a.html

Cena 200zł. Preferowany odbiór osobisty w Warszawie.

PS. Za kilka dni będę miał jeszcze do sprzedania silnik 9c 10x6 (z całym kołem) który współpracował z tym sterownikiem.

edit. sprzedany

GT1500_60A.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 365 raz(y) 351,1 KB

Ostatnio zmieniony przez esati Pon 25 Cze, 2018, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pigmej181 
młodzik
BOOB


Dołączył: 15 Kwi 2017
Posty: 98
Skąd: PGN
Wysłany: Sob 23 Cze, 2018   

Możesz podać cenę oraz jakieś foto silnika. Szukam takiego do swojej konstrukcji
 
 
esati 
stażysta


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 195
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 24 Cze, 2018   

Jutro lub pojutrze je będę demontował z roweru to porobię zdjęcia i założę osobny temat. Cena 700 za całe koło (czarna obręcz 26" czarne szprychy). Sam silnik 600 ale wolałbym sprzedać z całym kołem bo jednak zaplatanie to sporo roboty i szkoda tego rozplatać. Silnik z tego roweru https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=6998&start=30 (są tam jakieś zdjęcia)
 
 
Elektrotonus 
prezes
Łukasz R



Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 820
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 25 Cze, 2018   

Na czym polegała przeróbka na 60W ? Zmiana fetów czy tylko nadlanie bocznika?
 
 
esati 
stażysta


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 195
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 25 Cze, 2018   

Przeróbka jest według poradnika z bloga tasa:
http://ebike.nexun.pl/zwiekszenie-mocy-sterownika/
z tym zastrzeżeniem że zamiast nadlewać fabryczny bocznik jest wstawiony równolegle dodatkowy bocznik (po drugiej stronie płytki), aby łatwo można było wrócić do fabrycznej konfiguracji. Tutaj opisałem przeróbkę:
https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=7194

W sterowniku jest 15szt. IRF4410 więc mają duży zapas:
http://www.irf.com/produc...ta/irfs4410.pdf

Sterownik przetestowany na 60A. Aby wrócić do 45A wystarczy pozbyć się dodatkowego bocznika.
 
 
matys 
młodzik


Dołączył: 26 Lip 2017
Posty: 71
Skąd: Warmia
Wysłany: Pią 29 Cze, 2018   

Sterownik już u mnie, polecam kolegę :grin:
_________________
Ebike Kross Evado 1.0 MXv3 GT1500 20s2p
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group