[ZBIORCZY] Szybkie pytanie - szybka odpowiedź |
Autor |
Wiadomość |
4x4Offroad
początkujący
Wiek: 49 Dołączył: 09 Paź 2016 Posty: 37 Skąd: KATOWICE
|
Wysłany: Wto 19 Cze, 2018 Komentarz dzisiejszego spotkania naszej drużyny narodowej
|
|
|
[/center] |
_________________ w posiadaniu A2B Hybride 26, A2B Metro USA 1Kw
Często brykam na Pogorii |
|
|
|
|
noel841106
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Maj 2018 Posty: 137 Skąd: B-stok
|
|
|
|
|
Sony
początkujący
Wiek: 38 Dołączył: 04 Mar 2018 Posty: 8 Skąd: PL
|
Wysłany: Śro 20 Cze, 2018
|
|
|
Jaki polecacie dobry licznik do 100 zł? Widziałem Sigma 16.12 za 105 zł. Warto? |
|
|
|
|
djmarcin56
prezes
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Sie 2016 Posty: 522 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 20 Cze, 2018
|
|
|
jak chcesz licznik to mam coś lepszego z chin za mniej niż połowe tej ceny |
_________________ Zbieram graty do swojej pierwszej konstrukcji |
|
|
|
|
Sony
początkujący
Wiek: 38 Dołączył: 04 Mar 2018 Posty: 8 Skąd: PL
|
Wysłany: Czw 21 Cze, 2018
|
|
|
A co tam posiadasz? |
|
|
|
|
PatrykZuza
początkujący
Dołączył: 23 Kwi 2017 Posty: 12 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 23 Cze, 2018
|
|
|
Siemka,
Panowie jeździłem dzisiaj elektrycznym skuterem, jest on w opcji dostępnej na wynajem na minuty.
Był to mój pierwszy kontakt z takim pojazdem, od razu się zakochałem, chce taki mieć orientuje się Ktoś może jakiej on jest mocy?
Vmax 40km/h ale czuć było że mocy mu nie brakuje bo nawet pod górę z pełną prędkością dawał radę.
|
|
|
|
|
Rysiekkk
stażysta strach się bać . . .
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2017 Posty: 137 Skąd: Krk
|
Wysłany: Sob 23 Cze, 2018
|
|
|
"Jeden Ślad" ?
w internetach piszą jedynie:
Cytat: | zasięg skuterów w zależności od pojemności baterii litowo-jonowej wynosi 50-150 km...Jego moc to 1500W |
to chyba jest:
TrybEco LIBRA 1.5
Silnik: 1 500 W, 60V, bezszczotkowy
Li-Ion 60V 26Ah |
|
|
|
|
klawisz
początkujący
Dołączył: 16 Kwi 2017 Posty: 33 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Czw 28 Cze, 2018
|
|
|
Cześć. W swoim ebike'u mam baterię 16s3p - 60V i 15 ah. Zauważyłem, że sterownik odcina mi zasilanie przy napięciu równym 58-59 V.
Z tego co wiem z bloga nexun, napięcie LVC (odcięcia) powinno wynosić 16s x 2,9 V = 46...47 V - zgadza się? Co jest nie tak?
Również maksymalne napięcie baterii spadło mi z 67,2 V na ok 65,8 V, czyli jeżdżę z niedoładowanym akumulatorem.
Gdzie szukać przyczyn? Z pozdrowieniami |
|
|
|
|
WojtekErnest
szef
Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 3453 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 28 Cze, 2018
|
|
|
Musisz sprawdzić napięcia na każdym segmencie. Jest zapewne rozbalansowany i najsłabszy szybciej osiąga 3V, które może odciąć BMS. |
_________________ Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555 |
|
|
|
|
klawisz
początkujący
Dołączył: 16 Kwi 2017 Posty: 33 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Pon 02 Lip, 2018
|
|
|
Cytat: | Musisz sprawdzić napięcia na każdym segmencie |
Okazało się że miałem lekko zdartą izolację na przewodach balansujących i sąsiednie przewody się lekko stykały, co zakłamywało wartość napięcia i nie pozwalało na doładowanie. |
|
|
|
|
WojtekErnest
szef
Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 3453 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 03 Lip, 2018
|
|
|
Sąsiednie przewody się lekko stykaly.....
No to się przepalily, mogly zniszczyc BMS lub ogniwa.
proponuję to solidnie sprawdzic. |
_________________ Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555 |
|
|
|
|
klawisz
początkujący
Dołączył: 16 Kwi 2017 Posty: 33 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Pią 06 Lip, 2018
|
|
|
Od czasu zaizolowania przewodów balansujących, zdążyłem naładować akumulator do pełna i go rozładować.
Sytuacja wygląda tak:
Napięcie naładowanego aku: 67,2 V (4,2V na celę)
Napięcie odcięcia- rozładowania: 59,3 V (~3,8V na celę)
Czyli nie mam możliwości wykorzystania pojemności swojego akumulatora. Takie przedwczesne odcinanie akumulatora miało miejsce od początku jego używania. Zastanawiam się, czy nie jest to wina BMSa, który ma miejsce na podłączenie akumulatora do 20s (czyli mam 21 pozycji na złączu). Taki BMS dostałem w sklepie w zamian za 16s, z informacją, że niepotrzebne złącza mam zignorować. |
|
|
|
|
madejp
dyrektor
Pomógł: 21 razy Dołączył: 19 Paź 2015 Posty: 417 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 06 Lip, 2018
|
|
|
Klawisz, Któryś segment masz padnięty i Ci BMS odcina, przy spadku napięcia na ogniwie do 2,5V. Najprawdopodobniej to do którego prowadziły uszkodzone przewody. |
|
|
|
|
klawisz
początkujący
Dołączył: 16 Kwi 2017 Posty: 33 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Pią 06 Lip, 2018
|
|
|
Ale skoro poszczególne segmenty rozładowują się, i naładowują do jednego poziomu, to znaczy że żaden z nich nie padł, zgadza się?
Jak to jest z tymi BMSami, czy posiadanie BMS 20s przy akumulatorze 16s jest prawidłowe? |
|
|
|
|
WojtekErnest
szef
Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 3453 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 06 Lip, 2018
|
|
|
klawisz napisał/a: | Ale skoro poszczególne segmenty rozładowują się, i naładowują do jednego poziomu, to znaczy że żaden z nich nie padł, zgadza się?
|
Niestety nie. BMS maskuje uszkodzenia, bo wyrównuje/balansuje słabszą cele która jako słabą szybciej się ładuje. |
_________________ Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555 |
|
|
|
|
|