|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Przesunięty przez: Nostusek Sob 07 Gru, 2013 |
Pytania o drobny tuning |
Autor |
Wiadomość |
road [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 09 Mar, 2010
|
|
|
Ok . panowie ,będę próbował ,chociaż nie wiedzieć czemu mam przeczucie że ten sterownik padnie . Tymczasem robota chwilowo wstrzymana . Inne obowiązki No i jeszcze inny projekt kończe . Nie mam takiego tempa jak zeeltom . Chłodzenie silnika już zrobiłem . Pozostaje poskładać wszystko do kupy ,ale na myśl o tym zas.....nym sterowniku ,aż mi się nie chce tego zakończyć i testować . Tym bardziej że chodzi mi po głowie taka myśl ,że jak mojemu dziecku ten sterownik ,padnie tak że cały prąd pójdzie na silnik ,to nawet nie chcę myśleć ......... Dorosły wie jak szybko zareagować w takiej sytuacji ,dziecko raczej nie bardzo . A tu jeszcze ten hamulec ......... orginalny .....tragedia . Strasznie się wp.....m w ten lekki tunindżek |
|
|
|
|
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 09 Mar, 2010
|
|
|
Dorosły ma nawyki luksusu i może narobić bałaganu. |
_________________ EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 09 Mar, 2010
|
|
|
Proste rozwiązanie. Załóż bezpiecznik topikowy na jakiś konkretny prąd i w razie czego, to się spali przy hamowaniu. Ja tak zrobiłem u siebie, hamowałem na Flinstona nogami i hamulcami i strzelił |
|
|
|
|
7h7
stażysta
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 150 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Wto 09 Mar, 2010
|
|
|
Odnośnie hamowania
Nie wiem ile lat ma Twoja pociecha i jak daje sobie radę z pojazdem, mój "Kubica" ma trzy lata i jego gokart (temat REINKARNACJA WKRĘTARKI) wyposażyłem w awaryjne hamowanie sterowane radiowo, jeden kanał odłącza zasilanie od silnika a drugi zwiera silnik. Wykorzystałem uniwersalne zdalne sterowanie na 433Mhz, poprawiłem antenę w pilocie, zmieniłem baterie w pilocie na większą(pojemność i napięcie) i bolid jest pod kontrolą. |
_________________ erower 2 x 5kW Lipo 100V/15Ah 100A 80km/h www.7h7.pl www.sigmaev.pl
|
|
|
|
|
tree [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 11 Mar, 2010
|
|
|
7h7 napisał/a: | i bolid jest pod kontrolą. |
Hi HI HI 'Kubica na uwięzi ' to jest patent |
|
|
|
|
road [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 19 Kwi, 2010
|
|
|
Witam ponownie . Mam do kolegów takie pytanie . Ostatnio mój kolega pod moim wpływem i tego forum ,zakupił dziecku skuterek (taki chiński 450w 36v) używany . Niby wszystko dobrze ,ale prędkość jego jest troszkę mniejsza niż mojego (takiego samego ) przed przeróbkami . Po rozłożeniu go zobaczyliśmy że choć silnik jest 450w to sterownik do niego ma 350 W (tak jest napisane ) Stąd moje pytanie czy to może mieć jakieś znaczenie ? Czy zmiana sterownika na 500W 36v coś da ? Dodam tylko ,że ta nieznacznie mniejsza prędkośc może być też efektem innych czynników których nie sprawdzaliśmy(ciśnienie w kołach , stan silnika ,stan akumulatorów itd.) . Obecny sterownik podczas jazdy z osobą 90kg nawet specjalnie się nie grzeje ,także nie wiem czy wymiana na ten 500W ma sens dlatego pytam ? Obecnie nie mam sprawnego swojego żeby przełożyć na chwilę . |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 19 Kwi, 2010
|
|
|
Może mieć wpływ, bo może ograniczać prąd maksymalny. Sterownik większej mocy dla tego samego napięcia daje większy prąd. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|