|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Zlecę wymianę BMS w baterii |
Autor |
Wiadomość |
Roswell
młodzik
Dołączył: 08 Wrz 2016 Posty: 89 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Czw 05 Lip, 2018 Zlecę wymianę BMS w baterii
|
|
|
Mam baterię bosch 36V niestety padła w niej elektronika, więc chciałbym ją przerobić na zwykłą baterię.
Szukam kogoś kto podłączy mi jakiś mały zwykły BMS
IMG_20180705_115101 (Kopiowanie).jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 329 raz(y) 412,5 KB |
|
|
|
|
|
WojtekErnest
szef
Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 3453 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 06 Lip, 2018
|
|
|
W większości systemow Bosch, aku jest cyfrowo, 'parowane' z kontrolerem roweru, więc zastapienie aku ze zwyklym BMS-em raczej nie ruszy.
Poczytaj na forum, byly juz różne opisy problemow z tym zwiazanych. |
_________________ Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555 |
|
|
|
|
Roswell
młodzik
Dołączył: 08 Wrz 2016 Posty: 89 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pią 06 Lip, 2018
|
|
|
Dzięki za odpowiedź, nie chcę tej baterii już używać z rowerem bosch tylko właśnie przeznaczyć ją do przeróbki swojego innego roweru + silnik mxus chyba powinno to dobrze się spisać. |
|
|
|
|
Kajman
prezes
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 719 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Sob 07 Lip, 2018
|
|
|
pisz do PiotrW, ogłasza się ze zgrzewaniem pakietów, może się podejmie |
|
|
|
|
wibi
szef
Pomógł: 42 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 1072 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 08 Lip, 2018
|
|
|
A cóż to za problem wymienić BMS? Kabelki do balansera masz już podłączone chociaż może trzeba je będzie zmienić miejscami w nowej wtyczce, przelutować łącznie 3-4 kable baterii i wyjścia z BMSa i to wszystko.Mając nowy BMS to w godzince powinieneś się zmieścić. |
|
|
|
|
WojtekErnest
szef
Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 3453 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 08 Lip, 2018
|
|
|
Zanim zmienisz BMS to odłącz stary i zmierz pakiet, czyli stan każdego segmentu równoległego.
Nie znasz stanu samych ogniw, więc zanim dodasz inna elektronikę warto to sprawdzić. |
_________________ Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555 |
|
|
|
|
Roswell
młodzik
Dołączył: 08 Wrz 2016 Posty: 89 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Śro 11 Lip, 2018
|
|
|
wibi napisał/a: | A cóż to za problem wymienić BMS? Kabelki do balansera masz już podłączone chociaż może trzeba je będzie zmienić miejscami w nowej wtyczce, przelutować łącznie 3-4 kable baterii i wyjścia z BMSa i to wszystko.Mając nowy BMS to w godzince powinieneś się zmieścić. |
Właśnie nie wiem co z tymi kabelkami cieniutkimi, bo do oryginalnego BMSa idzie ich aż 12
WojtekErnest napisał/a: | Zanim zmienisz BMS to odłącz stary i zmierz pakiet, czyli stan każdego segmentu równoległego.
Nie znasz stanu samych ogniw, więc zanim dodasz inna elektronikę warto to sprawdzić. |
Ale co tam zmierzę? Chyba nic nie jestem w stanie stwierdzić gdy pakiet jest w całości. |
|
|
|
|
Lipski
początkujący
Wiek: 34 Dołączył: 14 Maj 2018 Posty: 40 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 11 Lip, 2018
|
|
|
Może koledze chodziło o różnicę napięć pomiędzy segmentami. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|