|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
22S pakiet probkem z BMS |
Autor |
Wiadomość |
Saku
dyrektor
Wiek: 35 Dołączył: 29 Paź 2013 Posty: 400 Skąd: SWDN
|
Wysłany: Śro 01 Sie, 2018 22S pakiet probkem z BMS
|
|
|
Witam,
Zrobilem pakiet 22S podlaczylem BMS 24S i przed BMSem mam 79,2V czyli ok tak.
Ale za BMSem miedzy + glownym pakietu a - idacym na sterownik silnika mam 50V
Gdzie moze byc problem? Ustawienia BMSa?
Podlaczam ladowarke na 22S i tam gdzie mam 50V to napiecie skacze do 92,8V ale pakiet sie nie laduje bo miedzy + glownym a B- jest 79,2V
Co jest?
|
|
|
|
|
WojtekErnest
szef
Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 3453 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 02 Sie, 2018
|
|
|
Jesli to nie jest programowalny BMS, to wyglada ze jest uszkodzony.
To przy zalozeniu ze segmenty aku są wzglednie równe i nie ma innego powodu aby BMS blokował. |
_________________ Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555 |
|
|
|
|
Saku
dyrektor
Wiek: 35 Dołączył: 29 Paź 2013 Posty: 400 Skąd: SWDN
|
|
|
|
|
Bzyk
stażysta
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Lis 2017 Posty: 110 Skąd: stąd
|
Wysłany: Czw 02 Sie, 2018
|
|
|
Troche oszczednie podajesz te informacje i nie precyzyjnie w stylu "zrobilem pakiet 22s a podlaczylem bms 24s" Skoro to bms programowalny to pewno trzeba mu "powiedziec" do jakiego pakietu jest podlaczony co nie? Podlaczales go do kompa? Jesli tak to czy widzi on wszystkie cele? Na wyjsciu podlacz zwykla zarowke 100w na 230v zamiast sterownika silnika a rownolegle do niej woltomierz, wtedy jest to bardziej zgodne z prawda co sie tam dzieje. W aplikacji albo na displayu widac czy klucze discharge lub charge sa wylaczone czy zalaczone, jak jest u Ciebie? Trudno jest wrozyc z fusow i zgadywac co tam sie dzieje... |
|
|
|
|
Saku
dyrektor
Wiek: 35 Dołączył: 29 Paź 2013 Posty: 400 Skąd: SWDN
|
|
|
|
|
Bzyk
stażysta
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Lis 2017 Posty: 110 Skąd: stąd
|
Wysłany: Czw 02 Sie, 2018
|
|
|
Faktycznie masz 50V a nie powinno tam nic byc bo mosy charge i discharge sa wylaczone (nie zapomnij zbocznikowac zarowka woltomierza przy pomiarze tam gdzie to 50V) Wychodzi na to ze cos nie teges jest, ciezko mi cos wiecej doradzic bo akurat z tym bms nie mialem stycznosci, Tas tylko gdzies pisal ze sa one awaryjne. Pozostaje jeszcze sprawdzic ustawienia, nie wiem na ile pozwala ta apka, bo jednak logika tego bms nie wlącza tych mosów z jakiegos powodu (przekroczony lub zle ustawiony jakis próg) |
|
|
|
|
WojtekErnest
szef
Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 3453 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 03 Sie, 2018
|
|
|
Saku napisał/a: | Jest programowalny tylko przez aplikacie na tel.
] |
A nie jest przypadkiem tak ze przez aplikacje na tel po BT jest malo funkcji/informacji, dopiero na PC jest mozliwosc pelnej konfiguracji ? |
_________________ Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555 |
|
|
|
|
dede19adi
początkujący Dede
Wiek: 39 Dołączył: 21 Cze 2018 Posty: 39 Skąd: Rada Śląska
|
Wysłany: Pon 22 Kwi, 2019
|
|
|
Witać ze jest programowalny BMS i jest specjalna aplikacja na telefon i nalezy go zaprogramować według uznania na parametry li-ion.
Na to wygląda ze jeszcze nie był programowalny wiec wszytko blokuje po prawidłowym ustawieniach będzie działać prawidłowo. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|