ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przerobiony silnik bionx , ile da się z niego wycisnąć
Autor Wiadomość
Cruiser 
brygadzista


Wiek: 31
Dołączył: 23 Lip 2017
Posty: 277
Skąd: Lipsko
Wysłany: Pią 31 Sie, 2018   Przerobiony silnik bionx , ile da się z niego wycisnąć

Wysłany: Wto 28 Sie, 2018 Przerobiony bionx , ile da radę z niego wycisnąć
Siema, posiadam przerobionego hard taila na 26 cali , mam w nim sterownik 800w ,38A , zasilany pakietem 13s5p na vct5 oraz silnik bionx przerobiony , ten okrągły :

https://i.pinimg.com/originals/52/f2/ed/52f2ed93410700f25e729b53ed9086ac.jpg

Rower jest leciutki , ja też ważę mało i nie raz silnik dostawał dobrze w palnik i nic się nie wydarzyło lecz dopadła mnie watowica :-) i teraz przerabiam nowego fulla , jeszcze lżejszego od harda i chcę w niego włożyć mocniejszy sterownik gt 1500 i pakiet 16s i tak się zastanawiam czy te bionx dałby radę z takakonfiguracją przy czujniku temp bo jest wyprowadzony czy może kupić coś innego , pasuje mi on , dobrze mi się na nim jeździ tylko nie wiem czy dałby radę z nową konfiguracją , nie jeżdżę nim jak na skuterze tylko bardziej jako wspomaganie.Będę wdzięczny za pomoc.Pozdrawiam
 
 
Cruiser 
brygadzista


Wiek: 31
Dołączył: 23 Lip 2017
Posty: 277
Skąd: Lipsko
Wysłany: Wto 11 Wrz, 2018   

Podepnę to pod ten temat , kupiłem drugi silnik bionxa ten starszy model i chcę go zapleśćna grubszych szprychach w 24 cale i potrzebuje szprych najlepiej czarnych .nie wiem jaki to ma być wymiar dokładnie.Z góry dzięki za pomoc :-)
 
 
bike_freak 
początkujący
bike_freak


Wiek: 38
Dołączył: 23 Maj 2017
Posty: 6
Skąd: Białystok
Wysłany: Śro 26 Wrz, 2018   Nie jest to dobre roziwązanie.

Silnik będzie się błyskawicznie nagrzewał, do sterownika gt1500 będziesz potrzebował pakietu z którego będzie można ciągnąć 45A. Dobierzesz pakiet ze zbyt małym prądem to go zniszczysz. Silnik z kolei trzeba koniecznie zabezpieczyć termicznie. Ale też nie wróże mu zbyt długiego żywota. Minimalny silnik pod gt1500 to Mxus 30H (7x9). Ten rózwnież będzie się grzał, wymaga również zabezpeiczenia termicznego i nie można postąpić inaczej. Może ktoś Ci napisze, że gdy będziesz go właściwie eksloatował nie będziesz mu dawał po garach(watowica mówisz:)) to będzie OK, jednak nie oszukuj się :)
_________________
FAT BIKE 48 V 1500 W(2017) -->FAT BIKE 60V 3000W(2018) --? (2019 ?:))
 
 
warthog 
początkujący


Dołączył: 20 Cze 2018
Posty: 29
Skąd: Trzebnica
Wysłany: Śro 26 Wrz, 2018   

Ja ze swojego wycisnąłem klej spod halli i stopiłem plastikowe izolatory cewek ;)
Maksymalnie to na GT1500 miałem podpięty pakiet zrobiony z akumulatorów AGM ok 80V, które bez problemu dawały 45A. Realnie to lepiej nie przekraczać 1500W chwilowej.
Zostało mi zaplecione koło po pierwszej generacji, tak więc jeśli ktoś posiada nieuszkodzony wirnik to chętnie go kupię.
 
 
Cruiser 
brygadzista


Wiek: 31
Dołączył: 23 Lip 2017
Posty: 277
Skąd: Lipsko
Wysłany: Śro 26 Wrz, 2018   

Jednak sprzedam ten silnik i kupię coś mocniejszego z zapasem żeby w razie ponownego ataku watowicy nastąpi tylko wymiana sterownika na mocniejszy , pakiet zrobię mocny żeby można było z niego ciągnąć na miękko 45A.:-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group