Bafang BBSHD 750W/1000W |
Autor |
Wiadomość |
wibi
szef
Pomógł: 42 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 1072 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 01 Paź, 2018
|
|
|
@johnynl
"blacha" o którą pytasz ma średnicę o ok.2mm (1mm wystaje ponad nakrętkę) większą niż nakrętka "ozdobna",na zdjęciu które zamieściłeś to ta złota. Ta złota wprawdzie nie jest od Bafanga ale ma takie same wymiary gdyż klucz (wieleząbkowy) do jej dokręcania jak "ulał" pasuje do nakrętki Bafanga.Grubość to ok.4.5-5.0 mm. |
|
|
|
|
Stemic
początkujący
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Wrz 2018 Posty: 13 Skąd: St-ce
|
Wysłany: Pon 01 Paź, 2018
|
|
|
Nawet jak by wystawała za bardzo to bierzesz kątówkę albo pilnik i szlifujesz od strony wahacza. |
|
|
|
|
sentinel
młodzik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 75 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 02 Paź, 2018
|
|
|
johnynl napisał/a: | sentinel, możesz rozwinąć myśl że będzie pionowo w dół zamontowany? Przecież rura idzie po skosie to coś tam da rady chyba przesunąć pod samą rurę czy nie? |
No nie da, przynajmniej tak było w konie stinky ze obie rury nie zbiegają się idealnie w suporcie tylko przednia jest jakby wysunięta bardziej do przodu, co uniemożliwia założenie silnika do przodu ani nawet po skosie,zostaje tylko opcja pionowo w dół
Chyba ze twoja rana ma inaczej
Daj foto to ci powiem czy da rade |
|
|
|
|
johnynl
młodzik
Dołączył: 25 Wrz 2018 Posty: 51 Skąd: Tilburg
|
Wysłany: Wto 02 Paź, 2018
|
|
|
Nie wiem czy coś Ci to pomoże ale zobacz.
Kona stinky ma inaczej ramę poprowadzona z tego co widzę na necie.
20181001_172811.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 352 raz(y) 2,46 MB |
|
|
|
|
|
Stemic
początkujący
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Wrz 2018 Posty: 13 Skąd: St-ce
|
Wysłany: Wto 02 Paź, 2018
|
|
|
U ciebie nie powinno być problemów i silnik jeszcze trochę pójdzie do góry, obróci się zgodnie ze wskazówkami zegara. Jak patrzyłem w necie to mi taką kone hei hei znalazło:
|
_________________ CARVER DRIFT 100 |
|
|
|
|
johnynl
młodzik
Dołączył: 25 Wrz 2018 Posty: 51 Skąd: Tilburg
|
|
|
|
|
wibi
szef
Pomógł: 42 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 1072 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 02 Paź, 2018
|
|
|
@johnynlSądząc ze zdjęcia jak i linku silnik będzie w "standardowym" położeniu czyli w poziomie. Nawet na zdjęciu kol.Stemic silnik tylko lekko będzie odchylony od poziomu i tu trochę prześwit się zmniejszy ale bez przesady,da się jechać. |
|
|
|
|
johnynl
młodzik
Dołączył: 25 Wrz 2018 Posty: 51 Skąd: Tilburg
|
Wysłany: Śro 03 Paź, 2018
|
|
|
Witam, jak macie sprawdzonych sprzedawców na alli to podeslijcie linki,najlepiej takie gdzie nie będzie do zapłaty cła🤣 |
|
|
|
|
Stemic
początkujący
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Wrz 2018 Posty: 13 Skąd: St-ce
|
|
|
|
|
johnynl
młodzik
Dołączył: 25 Wrz 2018 Posty: 51 Skąd: Tilburg
|
Wysłany: Pią 05 Paź, 2018
|
|
|
Siema,brałeś 750W i zebatke 44 a wyświetlacz ma on tam ten dpc14?, jaka kasetę masz z tyłu -7? ,zebatka 44 jak wyglada linia łańcucha nie ma z tym problemu,możesz coś opisać czy nie lepiej brać 42 albo 46 czy 52 zęby, |
|
|
|
|
Stemic
początkujący
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Wrz 2018 Posty: 13 Skąd: St-ce
|
Wysłany: Pią 05 Paź, 2018
|
|
|
Tak, kupiłem wersje 48V 750W choć przykręciłem moc maksymalną z 25A do 18A w sterowniku za pomocą kabla. Zębatkę początkowo chciałem 46 ale na szczęście były same 44 przy dostawie z Niemiec, jak się okazało przy montażu uratowało mi to dupę . Zębatka 44 wchodzi u mnie praktycznie na styk, jest dosłownie 1mm luzu, a ze względu na to iż posiadam mufę o szerokości 73mm to podkładek do odsunięcia korby nie mogłem za bardzo dać, nie przykręcił bym już kontry z drugiej strony za mało gwintu by zostało. Tu mam kilka zdjęć z montażu: https://stemic85.blogspot.com/2018/09/e-bike-przerobka-fulla-na-elektryka-cz2.html
Kasetę mam 8 rzędową Alivio 11-36, taką już miałem. Ze względu że nie stosowałem podkładek aby odsunąć korbę to linia łańcucha jest dobra na 5 łańcuch jest praktycznie idealnie prosto. Na 1 czyli największej zębatce jest trochę przekoszony ale nie spada więc jest chyba OK. |
|
|
|
|
skylinetyniec
początkujący
Dołączył: 07 Paź 2018 Posty: 8 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: Nie 07 Paź, 2018
|
|
|
Witam !
Chciałbym się przywitać z wszystkimi miłośnikami e bikow.
Od jakiegoś czasu śledziłem internet nt. rowerów elektrycznych i przerobienia swojego roweru GIANT XTC2
natrafiłem na Bafanga. Po zapoznaniu się z ofertą Aliexpress zamówiłem Bafang BBS02 46T i licznik C965 z czujnikami do hamulców hydraulicznych i sensorem zmiany przełożeń oraz baterią Tiger Shark 48V 17Ah mocowana do ramy w miejsce bidonu.
Zamówiony zostal także kabel do programowania .
Śledząc forum z pewnością przyda się ten kabel do zmiany różnych parametrów o których piszecie bo z pewnością trzeba będzie.
Jeśli wszystko przyjdzie postaram się złożyć ( oczywiście z pomocą brata który bardziej ogarnia temat) i dam znać o postępach .
Pozdrawiam wszystkich |
_________________ Jest SUBARU jest IMPREZA |
|
|
|
|
johnynl
młodzik
Dołączył: 25 Wrz 2018 Posty: 51 Skąd: Tilburg
|
Wysłany: Nie 07 Paź, 2018
|
|
|
Siema,czyli rozumiem że 750W zamówiłes,czy 500W? |
|
|
|
|
skylinetyniec
początkujący
Dołączył: 07 Paź 2018 Posty: 8 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: Pon 08 Paź, 2018
|
|
|
Tak 750W . Zamowione ok 20 .09 wiec pewnie niebawem. |
_________________ Jest SUBARU jest IMPREZA |
|
|
|
|
johnynl
młodzik
Dołączył: 25 Wrz 2018 Posty: 51 Skąd: Tilburg
|
Wysłany: Wto 09 Paź, 2018
|
|
|
skylinetyniec napisał/a: | Tak 750W . Zamowione ok 20 .09 wiec pewnie niebawem. |
To daj znać jak będzie co i jak ,jakie parametry potem ustawisz jak to się zbiera,co za Kasetę z tyłu masz i jaki łańcuch,jaki prześwit Ci zostanie i takie wszystkie ciekawe i mniej ciekawe spostrzeżenia, ja też będę chyba brał 750W zamiast 1000W bo i tak nastawiam się że wkrótce będę zmieniał rower na Scott e- spark 720 no chyba że to mnie mile zaskoczy tak więc czekam razem z Tobą. 😁 |
|
|
|
|
|