Bafang BBS02 / BBSHD - nastawy |
Autor |
Wiadomość |
lessero
młodzik pigularz
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 23 Paź 2018 Posty: 92 Skąd: Oberschlesien SBL
|
Wysłany: Sob 12 Sty, 2019
|
|
|
johnynl napisał/a: | Dzięki za odpowiedź,przynajmniej coś się wyjaśniło, a czy ktoś ma może ten wyświetlacz https://s.click.aliexpress.com/e/c4jNU3lI to jest niby nowa wersja P850C ,czy on ma już rzeczywiście 9 trybów i nie jest zblokowany znowu tak jak dpc18 |
Ja mam dokładnie ten wyświetlacz.
Można ustawić 3,5 lub 9 stopni wspomagania.
Można go znaleźć w internetach pod nazwą DPC-14 i P850C
Z tego co szukałem w sieci, różnią się oprogramowaniem.
P850C ma tylko jedną "skórkę" - taką jak na przytoczonej stronce sprzedawcy ali i jak u mnie na zdjęciu.
W tej wersji nie ma możliwości przełączenia sposobu wyświetlania danych digital/analog.
Wydaje mi się, że nie ma możliwości zresetowania przebiegu całkowitego.
Tą możliwość miały starsze wersje DPC-14.
Wyświetlacz kupowałem jako zestaw z silnikiem Tutaj
IMG_20181226_125933.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 487 raz(y) 968,81 KB |
|
_________________ Moje ogłoszenia OLX
Mój Bikemap |
|
|
|
|
borsuk
prezes
Pomógł: 25 razy Dołączył: 12 Wrz 2011 Posty: 687 Skąd: Sudety
|
Wysłany: Pon 14 Sty, 2019
|
|
|
lessero napisał/a: |
P850C ma tylko jedną "skórkę" - taką jak na przytoczonej stronce sprzedawcy ali i jak u mnie na zdjęciu.
|
Są trzy wersje P850C:
Najstarsza z napisem "Intelligent" (tym różni się od DPC14):
link
Nowsza:
link
i twoja obecnie najpopularniejsza.
W żadnej z nich nie mozna zresetowąc ODO. |
_________________ Mój rower: BBS02B |
|
|
|
|
johnynl
młodzik
Dołączył: 25 Wrz 2018 Posty: 51 Skąd: Tilburg
|
Wysłany: Wto 12 Lut, 2019
|
|
|
Pytanie do osób które mają DPC14 i najlepiej BBSHD, co może blokować silnik bo znajomemu nie daje więcej niż 800W,przecież tam powinno powyżej 1000W do 1500W ,czy możliwe że to przez ten wyświetlacz który ma tylko 5 trybów wspomagania,czy on może jakoś blokować? |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
|
Irenty
początkujący Irenty
Dołączył: 08 Lut 2013 Posty: 19 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: Sob 30 Mar, 2019
|
|
|
witam
Czy może ktoś posiada polską instrukcje do DPC 18, jeżeli wogóle tak istnieje. |
|
|
|
|
maciek2121
początkujący
Dołączył: 06 Mar 2019 Posty: 14 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 12 Lip, 2019
|
|
|
Pewnie głupie pytanie. Jak podłączyć się z bafangiem na windows 8.1? sterowniki, na podłączonej baterii? |
|
|
|
|
andypip
prezes
Pomógł: 50 razy Wiek: 63 Dołączył: 06 Kwi 2019 Posty: 641 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Wto 16 Lip, 2019
|
|
|
Kolega Borsuk to opisał:
forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5899 |
_________________ Starość to stan umysłu |
|
|
|
|
hetm4n
początkujący
Dołączył: 12 Lip 2019 Posty: 44 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Nie 11 Sie, 2019
|
|
|
Witam. wgrałem ustawienia z 1 postu. Jedno co mnie denerwuje to przy tych ustawieniach np mam ustawione wspomaganie 5, gdy ruszam wolo pedałując silnik nie wspomaga, i tak jadę np 10km/h wolno pedałując bez wspomagania, silnik zacznie wspomagać dopiero gdy szybciej będę pedałował. Bardzo to przeszkadza jadąc pod górkę gdy się zatrzymam na chwile i chce ruszyć. Obroty korbą zmniejszyłem na 3, ale tego problemu nie moge zmienić. Który parametr może powodować zmianę takiego zachowania ? |
_________________ mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W
Dartmoor Primal 2017 BBS02 750W
Wgram oprogramowanie do TSDZ2 okolice Bytomia -PW |
|
|
|
|
malin
początkujący
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lip 2018 Posty: 36 Skąd: gdynia
|
Wysłany: Wto 13 Sie, 2019
|
|
|
Zaczyna wspomagać dopiero od prędkości 10km/h ? To coś nie tak. Zawsze tak było ? Na oryg ustawieniach też ? BBSHD czy BBS02 ? Może coś przekombinowałeś z ustawieniami, wyślij mi swój prywatny adres email i jaki to bafang /mam w domu oba/ prześlę Ci ustawienia które napewno działają prawidłowo |
|
|
|
|
loopeko
początkujący
Dołączył: 03 Lip 2019 Posty: 8 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 13 Sie, 2019
|
|
|
tak więc czytam wasze komentarze i się powoli zastanawiam czy dobrze zrobiłem.
chcę kupić bbs02, ale mam wyświetlacz ktlcd3 i czy on będzie w pełni grał z tym bafangiem???
A i jak kupić ten silnik, patrzę na stronie jak na razie pswpower ale tam jakoś strasznie dziwnie się kupuje ktoś pomorze??? |
|
|
|
|
hetm4n
początkujący
Dołączył: 12 Lip 2019 Posty: 44 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Wto 13 Sie, 2019
|
|
|
Malin chodzi o to ze wg ustawień z 1 posta wspomaga przy większej ilości obrotów korby przy małych prędkościach kmh. Na fabrycznych kopie odrazu po 2 obrotach korbą.. bbs02 750w |
|
|
|
|
andypip
prezes
Pomógł: 50 razy Wiek: 63 Dołączył: 06 Kwi 2019 Posty: 641 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Śro 14 Sie, 2019
|
|
|
[quote="loopeko"]tak więc czytam wasze komentarze i się powoli zastanawiam czy dobrze zrobiłem.
chcę kupić bbs02, ale mam wyświetlacz ktlcd3 i czy on będzie w pełni grał z tym bafangiem???
A i jak kupić ten silnik, patrzę na stronie jak na razie pswpower ale tam jakoś strasznie dziwnie się kupuje ktoś pomorze???[/quote
Ja kupiłem na ali lecz w innym sklepie. Przesyłka przyszła z Holandii w ciągu 16 dni. Żadnych problemów. Szukaj sklepu, który deklaruje tax free. |
_________________ Starość to stan umysłu |
|
|
|
|
darek.s
początkujący darek.s
Wiek: 57 Dołączył: 08 Wrz 2019 Posty: 33 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
borsuk
prezes
Pomógł: 25 razy Dołączył: 12 Wrz 2011 Posty: 687 Skąd: Sudety
|
Wysłany: Czw 12 Wrz, 2019
|
|
|
darek.s napisał/a: |
Może posiada ktos juz więdze czy jest realne przeprogramowanie i wyświetlacz na moim sterowniku. |
Wg tego niemieckiego forum:
https://www.pedelecforum....-motoren.46531/
(ostatni post) to klon Bafanga, którego kontrolera nie można przeprogramować. |
_________________ Mój rower: BBS02B |
|
|
|
|
darek.s
początkujący darek.s
Wiek: 57 Dołączył: 08 Wrz 2019 Posty: 33 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 12 Wrz, 2019
|
|
|
Takie własnie informacje dostałem od usera innego forum, który musiał kupić nowy sterownik.
Przed chwilą udało mi się rozłączyć kabel licznik -sterownik i jest on 6-cio pinowy .
Zatem zapewne czeka mnie zakup kompletu sterownik /licznik i kombinowanie z wtyczkami.
Albo głębsze rozczajenie trybu serwisowego.
Ale skoro licznik potrafi zapisywać sterownik ( wszak zmieniłem kilka rzeczy) to program teoretycznie też powinien. Tyle, że może być to trudne lub zgoła niemożliwe np. przy sparowaniu ID licznika z kontrolerem. A takie rzeczy niestety dziś są praktykowane
Tak czy owak Uart w drodze i na pewno będę go podłączał. Nawet jeśli tylko zczytam zawartość sterownika to będą to już pewne informacje, które pozwolą mi zgłębić jakie nastawy w trybie serwisowym za co odpowiadają. Na pewno już wiem, że bez przeróbki konektora nowego licznika do prób nie podłączę.
Edit. Otrzymałem informacje, że w moim rowerze aby podłączyć programator czy licznik wystarczy wywiercić w 5-cio pinowej złączce dziurkę aby dopadować ja do 6-cio pinowej złączki męskiej sterownika. Podobno ten środkowy jest używany do oświetlenia.
ta informacja nie bardzo zgadza się z tym co wyczytałem w tym linku
https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5899. Wynika zatem z tego, że tutaj funkcie pinów są takie jak w nowym Bafangu tyle, że dla zmyłki dodano ten 6-ty pin.
W przeciwnym bowiem wypadku próba podłączenia spowodowałaby poważne uszkodzenia elektroniki.
Edit 2
Uart dotarł w wolnej chwili potestuję... |
|
|
|
|
|