ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwne zachowanie coś nie dziala
Autor Wiadomość
Paps 
młodzik
Paps


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 74
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 11 Lut, 2019   Dziwne zachowanie coś nie dziala

Witam pojezdzilem wczoraj trochę rowerkiem;) co by aku zapracowalo, wszycho było git i nagle coś jakby się uszkodził. Tzn. Manetka działa kołem kręci, ale efekt jest taki ze jedzie do 15km/h i efekt taki jakby coś go trzyma i nie chce jechaćdalej. Dopiero jak podpedaluje do około 20km/h zaczyna działać normalnie jest moc i się napędza,. Co to może być? Zastanawiam się nad hasłami w kole? Powiedzcie czy ktoś miał coś takiego. Silnik NC 10x6 ster gt-1500 bat 66v
 
 
wibi 
prezes


Pomógł: 32 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 914
Skąd: Śląsk
Wysłany: Pon 11 Lut, 2019   

Wcale nie dziwne,normalne.Silnik bez przekładniowy musi mieć obroty gdyż na niskich brak mu MOMENTU obrotowego.
 
 
noel841106 
młodzik


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Maj 2018
Posty: 92
Skąd: B-stok
Wysłany: Wto 12 Lut, 2019   

wibi napisał/a:
Wcale nie dziwne,normalne.Silnik bez przekładniowy musi mieć obroty gdyż na niskich brak mu MOMENTU obrotowego.

No proszę Cię.To nie spalinowy. Elektryczny ma pełny moment już od bardzo niskiej prędkości, dopiero na wysoki obrotach spada. A na pewno nie od 15km/h.
Z resztą wyraźnie napisał, że było ok i nagle... co? Charakterystyka silnika się zmieniła? Jak?
No ale ciekawy przypadek. Ja bym najpierw sprawdził sygnały z czujników halla. Przeczyść wtyczkę i pomierz jak masz multimetr.
 
 
wibi 
prezes


Pomógł: 32 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 914
Skąd: Śląsk
Wysłany: Wto 12 Lut, 2019   

noel841106
Masz rację z momentem,powinienem napisać MOCY gdyż moc to obroty*moment a że obrotów mu brak (mała prędkość czyli obroty) to i mocy brakuje. Od 15 km/godz obroty są na tyle wysokie,że MOC jest wystarczająca.Nie napisał również jakie ma ograniczenia prądu w sterowniku, a to ważne.
 
 
noel841106 
młodzik


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Maj 2018
Posty: 92
Skąd: B-stok
Wysłany: Wto 12 Lut, 2019   

To by pasowało, tylko driver od razu zauważył dużą zmianę w pracy silnika, więc może być jakaś usterka. Pogoda słaba teraz, więc nawet wilgoć mogła się skroplić w sterowniku i ubić jakąś elektronikę. Trzeba po kolei multimetrem sprawdzać, aż w ostateczności podstawić inną baterię, a później sterownik.
 
 
Paps 
młodzik
Paps


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 74
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 16 Lut, 2019   

Witam Panowie dzięki za zainteresowanie, problem jeszcze nie rozwiązany, ale było tak ze silnik napędza się w miarę liniowo, teraz jest wyraźnie słabszy przy ruszaniu, powoli się napędza do tych 15km/h i potem nie może przełamać tej bariery tak jakby go coś (trzymało) mam manetke w. Kierownicy. jak zapedaluje do tych 20km/h jest ogień ster ma 60A bateria 66v to około 4kw
 
 
Paps 
młodzik
Paps


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 74
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 17 Lut, 2019   

Witam,. Usterka ustala po dostaniu sprzętu w suchym, ciepłym pomieszczeniu, ale.... Jest nowa:) po przerobienia stera gt-1500 na ok 60A silnik glosniej pracuje co jest normalne. Problem polega na tym, że przy około 30 km/ do 44km/h Prz pełnym bucie;) coś wycina moc na ułamek sekundy, efekt taki jakby silnik przegrywał. Po przekroczeniu 44km/ idzie pięknie aż do 64km/h i teraz pytanie co może być przyczyną? Wydaje. Mi się ze te 60A to trochę za dużo dla. 9c 10x6 pfff kto na jakim napięciu i jaki.. Max prądem jeździł na tym silniku?a
 
 
Mariusz_p 
brygadzista



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Sie 2017
Posty: 273
Skąd: WLKP

Wysłany: Nie 17 Lut, 2019   

Napięcie napięciem ale na takich nastawach 9C będzie Ci się pioruńsko grzał.
Jeżdzę na 42A i 14S. 10 minut zabawy temperatura zaczyna pulsować na wyświetlaczu. W szczególności jak jeździsz po mieście.
_________________
Pakiety 18650 :) 7S, 10S, 13S, 14S, 16S - potrzebujesz coś ->pisz na pw :)
 
 
Paps 
młodzik
Paps


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 74
Skąd: Wrocław
Wysłany: Śro 20 Lut, 2019   

Siemanko, zmniejszył em moc na zworce 3.speed do 50% problem ustal, nie sprawdzałem na zworce 120% i fakt grzeje się skubaniec na tych 100% z przewatowaniem mosfetów
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group