|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Silnik bafang g311 jaki sterownik lcd i reszta osprzętu? |
Autor |
Wiadomość |
frankfrederickk
początkujący
Dołączył: 14 Lut 2019 Posty: 21 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 14 Lut, 2019 Silnik bafang g311 jaki sterownik lcd i reszta osprzętu?
|
|
|
Cześć, to mój pierwszy post witam serdecznie forumowiczów.
Chcę zrobić na bazie electra straight 8 mój pierwszy ebike.
Napęd na przód silnikiem bafang g311. To są dosyć nowe konstrukcje podobno bardzo cichy i wydajny jak na swoją małą wagę.
Sprzedawca z Kanady oferuje do niego wyświetlacz ca3 który wygląda baaardzo skomplikowanie...
Z pobieżnych oględzin spodobał mi się wyświetlaczem jaki oferuje firma bmsbattery lcd6.
Czy można używać innego lcd do takiego silnika?
Zastanawiam się też jak wybrać manetkę. Czy to zawsze jest tak że aby silnik działał i wspomagal jazdę, trzeba mieć wciśniętą manetkę?
Myślałem że to działa jak wspomaganie i gdy pas wyczuwa ruchy kory to silnik zaczyna wspomagać. Po co na trasie mam trzymać ciągłe za manetkę? |
Ostatnio zmieniony przez frankfrederickk Pią 15 Lut, 2019, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
Wysłany: Czw 14 Lut, 2019
|
|
|
lcd bierzesz pod sterownik
silnik ma tylko 3 kabelki od "prądu" i 5 od czujników halla
sterownik+lcd bierzesz jaki chcesz
możesz sam sterownik + pas + manetkę
możesz jechać na pas, manetka lub pas+manetka jak ci wygodnie
manetka przydaje się jak jedziesz po wybojach i nie można pedałować lub jak nie masz ochoty kręcić |
_________________ Moja przygoda z ebike od 2017:
Damka 28" https://cutt.ly/7e8jyMJ
Dla syna 26" https://cutt.ly/Fe8juR3
Dla syna 24" https://cutt.ly/ue8ju03
Full 29" MXUS 30H 1500W https://cutt.ly/3e8jiaG
Od 2019 100% bezprąd https://cutt.ly/ge8jop2 |
|
|
|
|
frankfrederickk
początkujący
Dołączył: 14 Lut 2019 Posty: 21 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 15 Lut, 2019
|
|
|
podobny wątek a konkretnie o manetce już założyłem więc przepraszam za dublowanie...
co do samego silnika jestem w kontakcie z chińczykami za 200usd razem z wysyłką mogę go mieć
tylko teraz jaki kontroler. mi się podobają te wyświetlacze lcd8h wiec i kontroler musze dobrac właściwy no i żeby pasowały kable i gniazda , z tego co wiem to bafang ma wyjście na 9 pinów z belgijskiej firmy higoconnectros |
|
|
|
|
wibi
szef
Pomógł: 42 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 1072 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 15 Lut, 2019
|
|
|
Ten Bafang g311 to silnik przekładniowy na przód za prawie 800zł,sądzę, że to za wysoka cena gdyż na OLX w tej cenie zmieścisz się jeszcze z baterią. |
|
|
|
|
frankfrederickk
początkujący
Dołączył: 14 Lut 2019 Posty: 21 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 15 Lut, 2019
|
|
|
wibi napisał/a: | Ten Bafang g311 to silnik przekładniowy na przód za prawie 800zł,sądzę, że to za wysoka cena gdyż na OLX w tej cenie zmieścisz się jeszcze z baterią. |
Masz na myśli silnik tej samej generacji?
200usd za motor i baterię?
Chyba mocno kolegę poniosło... |
|
|
|
|
wibi
szef
Pomógł: 42 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 1072 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 15 Lut, 2019
|
|
|
Generacji?? o czym Ty piszesz? jaka "generacja",silniki elektryczne to wynalazki z minionej epoki a cała "nowość" w nich to to, że wprowadzono rotor, czyli część wirującą z magnesami stałymi a nie elektromagnesami, przez co pozbyto się szczotek. Generalnie, silnik w przednim kole to już prawie zabytek, którego jedyną zaletą jest dość szybki montaż a reszta to już same wady.Silnik "g311" za prawie 800zł? to po prostu rozrzutność i brak elementarnej wiedzy na temat elektryfikacji roweru. Na OLXie kupisz podobnej klasy silnik za 150-200 zł a za pozostałe 600 to tu na forum znajdziesz kolegów którzy zmontują Ci baterię. Pozostaje jeszcze do kupienia sterowmik,manetka, klamki z wyłącznikiem (na Portalu aukcyjnym ja kupiłem za 20 zł) i jakiś wyświetlacz współpracujący ze sterownikiem. |
|
|
|
|
frankfrederickk
początkujący
Dołączył: 14 Lut 2019 Posty: 21 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 16 Lut, 2019
|
|
|
Mogę dać parę set złotych więcej aby mieć lekki mocny i bezglosny silnik. Za nowinki techniczne trzeba trochę więcej zapłacić.
To tak jakbyś przekonywał właściciela Porsche Cayenne że po co mu takie drogie auto jakby mógł jeździć Skodą Yeti.
Ciężko też się zgodzić że silnik w przednim kole to "już prawie zabytek" skoro są to bardzo często stosowane rozwiązania w turystycznych ebikach. Przynajmniej w Holandii z tego co widziałem.
Nie mówię o elektrycznych motocyklorowerach ktore wyciągają ponad 50 kmh i ważą 40kg. |
|
|
|
|
wibi
szef
Pomógł: 42 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 1072 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 16 Lut, 2019
|
|
|
Nie potrzebnie chciałem tylko doradzić,rób jak chcesz tylko nie porównuj "najnowszej generacji silnik g311" do Porsche Cayenne a raczej do Fiata 126 bo wtedy to drugie zdanie miało by sens. "Porsche Cajenne" to raczej znajdziesz tu w dziale "Sprzedam" gdy chodzi o silnik Bafang BBS02 który sprzedaje jakiś kolega z forum.
Niestety,zaglądając przed chwilą widzę, że ten BBS02 już sprzedany,sorry. |
|
|
|
|
frankfrederickk
początkujący
Dołączył: 14 Lut 2019 Posty: 21 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 16 Lut, 2019
|
|
|
Z małych lekkich i bezgłośnych napędów to jest taki Porsche. |
|
|
|
|
borsuk
prezes
Pomógł: 25 razy Dołączył: 12 Wrz 2011 Posty: 687 Skąd: Sudety
|
Wysłany: Nie 17 Lut, 2019
|
|
|
wibi napisał/a: | Nie potrzebnie chciałem tylko doradzić,rób jak chcesz tylko nie porównuj "najnowszej generacji silnik g311" do Porsche Cayenne a raczej do Fiata 126 ... |
Chyba raczej do Fiata 500
To silnik "odchudzony", a za miniaturyzację trzeba dodatkowo zapłacić. Czy warto to już kwestia zasobności portfela i preferencji. |
_________________ Mój rower: BBS02B |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|