|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Silnik Mxus v3 3K-Turbo |
Autor |
Wiadomość |
hrmdr
początkujący
Dołączył: 11 Kwi 2019 Posty: 2 Skąd: gorzów wlkp
|
Wysłany: Czw 11 Kwi, 2019 Silnik Mxus v3 3K-Turbo
|
|
|
Witam.
Jestem nowy, wiec jak coś pominę i takie takie to bijcie i poniżajcie.
Pytanko
Silnik (Mxus v3 3K-Turbo 3000W 45H (16x4) Tył) dedykowany jest do koła 26" ,
chciałbym go wsadzić w 27,5.
Opis wg strony gdzie mam zamiar go zakupić.
https://nexun.pl/pl/p/Mxus-v3-3K-Turbo-3000W-45H-16x4-Tyl/378
Rower do przeróbki.
GIANT STANCE 2016
Ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Mariusz_p
kierownik
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Sie 2017 Posty: 319 Skąd: WLKP
|
Wysłany: Sob 13 Kwi, 2019
|
|
|
Będzie trochę gorzej przyspieszał. Da radę:) to niewielka różnica pomiędzy 26 cali |
_________________ Pakiety 18650 :) 7S, 10S, 13S, 14S, 16S - potrzebujesz coś ->pisz na pw :) |
|
|
|
|
grafffik
początkujący
Wiek: 41 Dołączył: 30 Mar 2017 Posty: 37 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 14 Kwi, 2019
|
|
|
wsadzaj śmiało |
|
|
|
|
Wojtek
młodzik
Dołączył: 11 Lut 2018 Posty: 59 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 14 Kwi, 2019
|
|
|
Zależy jaka bateria, jaki prąd. Przy 20s i 50A zacznie się problem ze szprychami. Bardzo częste przeglądy naciągu, obręcz 36H z nitami to minimum już przy 2kW. Przy mocy tak do 3kW wolał bym QS 35H albo NC czy mxusa 30H. Do tego jakby dorzucić ferrofluid byłby wypas, dużo mniejsza masą a momentu mniej niewiele. |
|
|
|
|
Scuda
stażysta
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Paź 2017 Posty: 157 Skąd: Stalowa wola
|
Wysłany: Pon 15 Kwi, 2019
|
|
|
Bierz mxusa 3k, róznica między nc czy 30h jest ogromna. Miałem, zmieniałem bez zmiany mocy i jest roznica kolosalna.
Chyba, że naprawde jezdzisz delikatnie, po mieście bez szalenstw to faktycznie mniejsze NC czy mxus 30h będzie lepsze ale tylko dlatego, że są lżejsze nic więcej, |
|
|
|
|
Mariusz_p
kierownik
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Sie 2017 Posty: 319 Skąd: WLKP
|
Wysłany: Wto 16 Kwi, 2019
|
|
|
3k poderwie koło
30h nie poderwie
sam kupiłbym teraz do ekrossa 3k na te same ampery
grzanie pomijam... |
_________________ Pakiety 18650 :) 7S, 10S, 13S, 14S, 16S - potrzebujesz coś ->pisz na pw :) |
|
|
|
|
Wojtek
młodzik
Dołączył: 11 Lut 2018 Posty: 59 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 16 Kwi, 2019
|
|
|
Do swojej wypowiedzi w temacie czy silnik 45H czy 30-35H przy konwersji zwykłego roweru, dodał bym jeszcze kwestię wagi kierownika. Masywny osobnik, tak 90+ na mxusie 3k będzie miał zbliżone odczucia do do rowerzysty wagi piórkowej z silnikiem 30-35H, a dodając ferro do lżejszego silnika lżejszego kierowcy, czas do zagrzania się podczas dawania w palnik jadących obok siebie rowerów będzie niewiele się różnił. Lżejszy będzie jechał na mniejszych prądach. Osobiście mam 3k w ramie customowej, 65Az baterii, jestem lekki i po równinnych górkach jeszcze nie udało mi się go zagrzać, ale gdy dałem się przejechać koledze pod 90kg, to różnica była od razu widoczna. |
|
|
|
|
stell
początkujący
Dołączył: 02 Maj 2019 Posty: 6 Skąd: rzeszów
|
Wysłany: Pią 03 Maj, 2019
|
|
|
"(16x4) Tył)"
"chciałbym go wsadzić w 27,5."
mógłby to ktoś wytłumaczyć? mam zwykły rower, siadam i jadę |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|