ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Rower elektryczny raty 0% sklep E-biker.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Rocket - polska rama
Autor Wiadomość
Duda 
początkujący


Dołączył: 01 Maj 2019
Posty: 5
Skąd: Katowice
Wysłany: Śro 01 Maj, 2019   Rocket - polska rama

Zdjęcie w załączniku
Cena 2500pln

Zna ktoś ta ramę? Możecie coś na jej temat powiedziec

Opis:
Projekt ramy powstał w wyniku pasji związanej z rowerami elektrycznymi i miał na celu przekroczenie barier elektryfikacji pojazdów elektrycznych, możliwościom dorównującym pojazdom spalinowym a nawet w niektórych przypadkach przekraczających te możliwości.
Waga ramy wynosi 11kg. Wykonana z wysokiej jakości stali konstrukcyjnej. Zewnętrzna szerokość ramy wynosi 139mm.
Max wielkość pakietu li-ion wynosi 700 ogniw dzięki czemu zasięg może wynieść ponad 500km.
Tylną amortyzację zapewnia amortyzator moto, który wyśmienicie współpracuje z tą konstrukcją.
Wahacz jest łożyskowany w korpusie suportu. Każdy detal ramy został gruntownie przeanalizowany w fazie projektu.
Od góry w ramie wykonano otwory pod osprzęt sterujący.

Wahacz przystosowany do montażu silnika MXUS V3 - dropout 145mm. Do mocniejszych silników typu QS V3 lub MXUS V5 wahacz wygląda trochę inaczej, choć idea jest taka sama.
Ramę sprzedaję ponieważ postanowiłem wykonać egzemplarz właśnie pod konkretny silnik QS V3 gdzie potrzebne jest frezowanie pod mocowanie silnika (wzmocnienie fabryczne silnika).
Rama malowana w kolorze białym metodą proszkową.
Support wykonano w wymiarze 144mm i jest w całości toczony. Można powiedzieć, że jest niezniszczalny. Posiada łożyska maszynowe. Wahacz również jest również łożyskowany na łożyskach maszynowych.
Panele boczne wykonane są z aluminium, przykręcane do korpusu ramy śrubami INOX - soczewkowymi.
Mocowanie rury siodłowej - pod rurę 31,6mm.
Mocowanie amortyzatora przedniego - Stery rowerowe ahead 1 1/8 cala. Długość główki ramy to 142mm.

Jeśli chodzi o pozostały osprzęt - rama jest kompatybilna ze wszelkim osprzętem rowerowym typu - przedni amortyzator (w tym przypadku najlepiej dwupółkowy i markowy np. Boxxer), korby (najlepiej z zębatką 52z - co pozwoli na wspomaganie przez kierowcę siłą własnych mięśni przy wyższych prędkościach).

Rama jest nowa. Cena 2500zł ze specjalnie dobranym, lekkim (jak na moto) tylnym amortyzatorem moto w gratisie oraz suportem gdzie wystarczy przykręcić jedynie korby :) .

https://www.facebook.com/.../?ref=bookmarks

73F681DD-7796-4FDE-A076-7D619B14CDA8.png
Pobierz Plik ściągnięto 104 raz(y) 788,66 KB

 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1734
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 02 Maj, 2019   

Komuś coś nie poszło z geometrią
 
 
Duda 
początkujący


Dołączył: 01 Maj 2019
Posty: 5
Skąd: Katowice
Wysłany: Czw 02 Maj, 2019   

Tomas napisał/a:
Komuś coś nie poszło z geometrią


Możesz rozwinąć myśl?
 
 
Dlugas 
dyrektor
Bob budowniczy :)



Pomógł: 10 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 433
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Nie 05 Maj, 2019   

Tomas napisał/a:
Komuś coś nie poszło z geometrią

Proszę Cię, nie ogarniam Twojego wpisu ;) Nie można tak sobie napisać i już. Uważam to za czysty przejaw hejtu. I nie ma dla Ciebie żadnego usprawiedliwienia, zdążyłeś się wypowiedzieć i rozwinąć swoją myśl - tak jak to właśnie zrobiłeś.
Świetna rama, jest zdecydowaną alternatywą dla innych ram. Myślę, że trzeba zobaczyć na własne oczy by przekonać się, że tak właśnie jest lub też nie. Usiąść, przejechać się. Jeszcze lepiej, jeśli będziemy mieli jakieś porównanie. Wszystkie inne dostępne ramy, dają nam różne możliwości i szczerze powiedziawszy tylko nasz punkt estetyki powoduje, że któryś z tych wyrobów trafia w nasze gusta. Wiele wspólnych rozwiązań, które różnią się detalami jest punktem przewodnim który sprawia, że trafia w gust finalnego posiadacza. Proponuję sprawdzić i się przekonać czy mam rację, czy też - jej nie mam :)
_________________
Spark Super Hadron 654
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1734
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon 06 Maj, 2019   

Nie żaden hejt. Po to jest forum żeby dyskutować. Z proporcji po prostu mi coś nie gra i wizualnie mi sie to nie podoba. Długi korpus, krótki wahacz, za duża odległość kierownica - siodło (wizualnie), kąt główki ramy mimo że pewnie prawidłowy względem ramy wygląda jak "czoper".
 
 
leszcz 
prezes


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 801
Skąd: Rumia
Wysłany: Pon 06 Maj, 2019   

Tomas napisał/a:
kąt główki ramy mimo że pewnie prawidłowy względem ramy wygląda jak "czoper".


podzielam
_________________
Rób to co kochasz!
 
 
Dlugas 
dyrektor
Bob budowniczy :)



Pomógł: 10 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 433
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Pon 06 Maj, 2019   

Tomas napisał/a:
Nie żaden hejt
Owszem, hejt, jeśli wyraża się swoją negatywną opinię w pięciu słowach bez uzasadnienia to jest to najczystszej postaci hejt. Widzisz, za drugim razem poprawiłeś formę:)
Kąt główki ramy prawidłowy, zmiana pozycji kierowcy przez różnicę wynikającą z długości korpusu jest jak najbardziej na plus - dzięki czemu szybsze przemieszczanie nie będzie tak mocno ograniczane i blokowane tak silnymi oporami opływającego kierowcę strug powietrza jak ma to miejsce w wielu konstrukcjach - więc również zdecydowanie na plus, w związku tym pozycja kierowcy lekko pochylona do przodu - dzięki czemu lepszy współczynnik aerodynamiczny - jak najbardziej na plus :) Krótki wahacz - nie sądzę, wizualnie może tak ale w stosunku do lekko dłuższego korpusu :)
_________________
Spark Super Hadron 654
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1734
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon 06 Maj, 2019   

Aerodynamika ? Rozumiem w domyśle miało to być połączenie kolarki i enduro z 200mm skoku zawieszenia. No ale jak tam kto lubi, nie wnikam :)
 
 
Dlugas 
dyrektor
Bob budowniczy :)



Pomógł: 10 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 433
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Pon 06 Maj, 2019   

Piszesz o zupełnych skrajnościach których w tej konstrukcji nie ma. Mógłbyś równie dobrze napisać o połączeniu roweru z elektryfikacją np w takim stylu: Rower i silnik? Albo jedno albo drugie. Rower z silnikiem to już nie rower! Albo, silnik z rowerem to już nie silnik! Ale co tam kto lubi, nie wnikam :mrgreen: :lol:
_________________
Spark Super Hadron 654
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group