Bafang 750W - subiektywna opinia po 200km |
Autor |
Wiadomość |
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
|
|
|
|
Larix
początkujący
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lut 2018 Posty: 39 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: Pon 24 Cze, 2019
|
|
|
Rozumiem. Dzięki. |
|
|
|
|
wibi
szef
Pomógł: 42 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 1072 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 24 Cze, 2019
|
|
|
leszcz napisał/a: | Ma "łącze żart" do wycięcią i przylutowania czegoś porządnego XT60/90.. |
Ha,ha,ha,ale ten "żart" jest WODOSZCZELNY i na 100% wytrzyma prąd i napięcie jakie tylko wytrzyma sam silnik. |
|
|
|
|
borsuk
prezes
Pomógł: 25 razy Dołączył: 12 Wrz 2011 Posty: 687 Skąd: Sudety
|
Wysłany: Wto 25 Cze, 2019
|
|
|
wibi napisał/a: |
Ha,ha,ha,ale ten "żart" jest WODOSZCZELNY i na 100% wytrzyma prąd i napięcie jakie tylko wytrzyma sam silnik. |
W dodatku lepiej "trzyma" od XT. Sam mam XT60, który w jeździe po górach potrafi sie lekko wysunąć i rozłączyć chociaż jest oklejony dodatkowo taśmą klejącą "extra power". |
_________________ Mój rower: BBS02B |
|
|
|
|
lessero
młodzik pigularz
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 23 Paź 2018 Posty: 92 Skąd: Oberschlesien SBL
|
Wysłany: Wto 25 Cze, 2019
|
|
|
Identyczne wtyczki są zastosowane w kablach fazowych łączących sterownik z uzwojeniami.
U mnie XT 60 trzyma dębowo, nawet pomimo telepania na wertepach.
Niezaprzeczalną zaletą XT 60 jest jego idiotoodporność, aby źle kabelków nie spiąć w codziennym użytkowaniu - wypinaniu i podpinaniu baterii. |
_________________ Moje ogłoszenia OLX
Mój Bikemap |
|
|
|
|
lessero
młodzik pigularz
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 23 Paź 2018 Posty: 92 Skąd: Oberschlesien SBL
|
Wysłany: Pon 01 Lip, 2019
|
|
|
Taaaak...
Pojazd przetestowany na Skrzycznem i Malinowskiej Skale...
Podjazd w 30 stopniowym upale.
Na podjeździe asfaltowym przełożenia 44/28,32,36
Na podjazdach szutrowo - kamienistych tylko 44/36 z mocną pomocą nóg.
Pomimo przekoszenia łańcuch wytrzymał, nie spadł z balatu i z koronki.
Słychać było jak rama gada - a jest mała 17" i raczej sztywna...
Nie dawałem więcej niż ....300 W
Techniczne kamieniste zjazdy - nic nie odpadło, nic nie pękło [to muszę jeszcze dokładnie posprawdzać]
|
_________________ Moje ogłoszenia OLX
Mój Bikemap |
|
|
|
|
Larix
początkujący
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lut 2018 Posty: 39 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: Pią 05 Lip, 2019
|
|
|
Mam pytanie odnośnie wyświetlacza. Warto dopłacić 850C czy wystarczy 965A ? Czy poza tym że 850C jest kolorowy to ma jeszcze jakieś zalety ? |
|
|
|
|
malin
początkujący
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lip 2018 Posty: 36 Skąd: gdynia
|
Wysłany: Pią 05 Lip, 2019
|
|
|
Na dwóch rowerach używamy: 965A i DPC18. Ten czarno-biały jest OK, ale nie pokazuje chwilowej mocy silnika i napięcia baterii /procent baterii a tylko są 'kreski'. Dla mnie wystarcza, ale synowi odpowiada bardziej C18 - fakt że jest on też po prostu ładniejszy. Zależy co potrzebujesz, aby było wyświetlane i czy lubisz w kolorze. |
|
|
|
|
Larix
początkujący
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lut 2018 Posty: 39 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: Sob 06 Lip, 2019
|
|
|
Aktualną moc i procent baterii warto mieć . Więc wezmę chyba kolorowy. |
|
|
|
|
hetm4n
początkujący
Dołączył: 12 Lip 2019 Posty: 44 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Czw 25 Lip, 2019
|
|
|
Szybkie pytanie. Obecnie w bafangu manetka działa na zasadzie start stop. A czy jest mozliwe ustawienie jej aby działała płynnie tzn jak ją wcisne do połowy to mam połowę mocy? |
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
|
|
|
|
hetm4n
początkujący
Dołączył: 12 Lip 2019 Posty: 44 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Czw 25 Lip, 2019
|
|
|
jak to dokładnie ustawić ? podeśle screena z programu.
|
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
|
|
|
|
Kaemus
młodzik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2014 Posty: 65 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: Pon 09 Wrz, 2019
|
|
|
Cześć,
wrzucam zdjęcie tylnej zębatki, która przejechała dotąd w zestawie BBS02 + piasta Nexus 8
ok. 7 000 km:
Co ciekawe napęd (w sensie przedni blat, łańcuch, ta zębatka) zupełnie nie daje znać, że
jest już taki zajechany. Nic nie przeskakuje, nie hałasuje. Będę to wszystko jednak wymieniał,
bo kiedyś musi się w końcu sypnąć. Celuję w większą zębatkę z tyłu (teraz jest 20T), żeby podnieść jeszcze trochę moment.
Bafanga mam ustawionego na ok. 400-500W. Jazda głównie miejska, ale nieraz z mocno
obciążonym pojazdem (rower + rowerzyści(!) razem 160 kg) + plus trochę spokojnych wycieczek po Beskidach.
Toteż napęd faktycznie się zużywa, ale mnie te 7K zrobione na tym zestawie zupełnie
zadowala
KM. |
|
|
|
|
Inc0
prezes
Pomógł: 21 razy Dołączył: 24 Lut 2018 Posty: 593 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 09 Wrz, 2019
|
|
|
foto niewidać |
|
|
|
|
|