ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
E-biker.pl zestawy do konwersji rowerów elektrycznych

Poprzedni temat «» Następny temat
Rower A2B 26"
Autor Wiadomość
wibi 
prezes


Pomógł: 32 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 914
Skąd: Śląsk
Wysłany: Pon 31 Lip, 2017   

Z tej wiedzy którą nam podałeś (prócz objawów) nic nie wynika a napięcie ok.2V jak słusznie zauważył kol.WojtekErnest to napięcie "gotowości" szyny danych do przyjęcia "poleceń" z procesora.Chcąc cokolwiek wiedzieć o stanie baterii,napięciach poszczególnych cell niestety należy otworzyć baterię z obu stron i jeśli nie jesteś w stanie niczego samemu sprawdzić to zrobić zdjęcia (w miarę dokładne) i zamieścić tu na forum.Będzie można wówczas podpowiedzieć ci gdzie mierzyć i co mierzyć chociaż gdy BMS będzie zalany jakimś żelem to też będzie trudno ale innej drogi (prócz wizyty w dedykowanym servisie) raczej nie ma.
 
 
bb84 
początkujący
bb84


Dołączył: 26 Lip 2017
Posty: 8
Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 03 Sie, 2017   

Ja w mojej baterii dlg mam normalnie napięcie no ale może ta bateria a2b to faktycznie jest bardziej skomplikowana... ( Mierzyliśmy na różne sposoby )

Hmm Panowie spytam wprost czy któryś z Was podjął by się "usługi" zdiagnozowania tego wynalazku i ewentualnej naprawy ? Może znacie jakiś serwis w Krakowie lub okolicach dalszych lub bliższych ? Bo my się na tym naprawdę nie znamy ... :(
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Pią 04 Sie, 2017   

Najbliższy serwis A2B, z tego co mi wiadomo, jest w Niemczech.
Jedyne, co można zdiagnozować, to stan samych ogniw po rozkręceniu obudowy. Jeśli jest tam komunikacja i ona nawaliła, to pozostaje przeróbka na "normalny" sterownik i BMS.
Już ten temat przerabiałem.
Bez serwisowego oprogramowania na kompie raczej tego nie ogarniesz.
 
 
jacek.u 
początkujący


Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 1
Skąd: Gliwice
Wysłany: Nie 13 Sie, 2017   

Witam.

Mam rower A2B hybrid26. Zepsuł się już kilka razy.
Po objawach rozebrałbym akumulator, BMS połączony jest z akumulatorami lutowanymi przewodami. Kilka razy już mi się urywały pod wpływem drgań.
Akumulator rozbiera się łatwo, plastikowe części obudowy wkładane są na silikonie, osłony akumulatorów (pod którymi są urywające się przewody) klejone taśmą klejącą.

Pozdrawiam.
 
 
sunman 
kierownik


Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 308
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Śro 23 Sie, 2017   

ja z kolei serwisowalem A2B ... bardziej topornego silnika nie spotkalem. Elektronika w srodku (najczesciej zalana woda). By sie dostac trzeba rozplatac kolo. silnik jest na wcisk w 2 pokrywach z jakiegos slabego materialu podatna na kruszenie. w srodku stojan z tego.samego kruchego materialu . magnesy sie odklejaly same z siebie . Moze trafilem na taki "szrot" ale nie przypadl mi do.gustu ten rower. Niby silnik z spora rezerwa mocy ale tak zrobiony by ingerencja w oryginalne czesci byla utrudniona
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Śro 23 Sie, 2017   

Na tym polega marketing napędów :D
 
 
shima 
początkujący
a2b


Wiek: 55
Dołączył: 08 Lip 2019
Posty: 1
Skąd: gdansk
Wysłany: Pon 08 Lip, 2019   a2b problem

zeeltom napisał/a:
W moim przypadku w akumulatorze siedziała elektronika BMS, jakiś procesor i układ czujnika zbliżeniowego z programatorem breloków. Wszystko komunikowało się między sobą dwoma przewodami. A samo gniazdo (magnetyczne) w akumulatorze służyło do podłączenie do roweru jak i do ładowania. Podłączenie zwykłego akumulatora zamiast starego nie dawało możliwości odpalenia roweru.
Jak na rower za kilkanaście tysięcy złotych, dla mnie to błędne rozwiązanie. Coś nawali i bez drogiego serwisu gdzieś w Europie nic z tym nie zrobisz w prosty sposób. Pozostaje to, co zrobiłem ja, czyli wymiana całej elektroniki. Po wymianie BMS dołożyłem drugie gniazdo do ładowarki w obudowie akumulatora.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group