ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
E-biker.pl zestawy do konwersji rowerów elektrycznych

Poprzedni temat «» Następny temat
Samozapłon akumulatora a jego mocowanie w skrzynce.
Autor Wiadomość
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6168
Skąd: Beskidy
Wysłany: Czw 10 Sie, 2017   

Taka ciekawostka dla ciekawskich.
Tak to wygląda w sprzęcie za 50 tysi:


Widać po śladach na boku akum, że ten podróżuje po całej skrzynce we wszystkie strony.
A to sprzęt do robienia więcej niż tylko wypad do biedy po bułki :roll:
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
kondzio927 
prezes
WWW.KONDZIO-BIKE.PL



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Paź 2011
Posty: 546
Skąd: CZĘSTOCHOWA
Wysłany: Czw 10 Sie, 2017   

...rama stealth ?
_________________
SPRZEDAM
TURNIGY 4S 5000mah HARDCASE
WATOMIERZE HK-010 LAMPKI 5xXML XT60 MT60
PRZETWORNICE 12V 9V>72V itd
[ http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=6310 ]-->*KLIKNIJ TUTAJ*<---[/url]

 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6168
Skąd: Beskidy
Wysłany: Czw 10 Sie, 2017   

yhym
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Elektrotonus 
prezes
Łukasz R



Pomógł: 17 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 819
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 22 Sie, 2017   

Idealnie łatwy do wymiany ;-) Tylko boczek się przetarł.
 
 
radosnyimb 
początkujący


Dołączył: 16 Cze 2019
Posty: 1
Skąd: Kielce
Wysłany: Nie 16 Cze, 2019   

Założyłem specjalnie konto, więc jest to mój pierwszy post. Przeczytałem uważnie temat i powiem tylko tyle: każdy kto sprzedaje ogniwa, pakiety, składa batt, będzie zawsze mówił, że to wina montażu aku w skrzynce i jest to oczywiscie prawda. Nie wiem kim trzeba być, żeby luźno zostawić aku. Ale jest też druga strona medalu o której Tas nie piszesz. Ogniwa z drugiego użytku itd to stare badziewie. Coś z nimi było nie tak, i 1 rower na 100 np sie zajara. Jak mój. Zrobiłem 4 rowery, 3 jeżdżą do dziś bez problemów, zawsze termokurczki, porządne luty, pianka niskoprężna, sporo luzu na piankę więc aku nie miał prawa ocierać o nic.
Rower zrobił 10000km, po czym aku sie zepsuł, ponoć rozjechane napięcie. Naprawa przez producenta, montaż, pod starą instalacje która zrobiła 10000km. Uszczelnione pianka jak zawsze legit. Jazda testowa, batt pada po 40km, powinna po 70km. Ładowanie po 15h na drugi dzień i było to ostatnie ładowanie. 10min po odłączeniu ładowarki samozapłon. Spalone pół garażu, kosiarka, część samochodu.
 
 
kadencjusz 
początkujący


Wiek: 39
Dołączył: 25 Cze 2019
Posty: 2
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pon 08 Lip, 2019   

Witam.
Apropos pożarów baterii, upychałem do przymiarki w trójkącie rowera aku, nieoklejonymi taśmą akusami 16s7p Sony US18650. obudowa w trójkącie z blachy :oops: . dwa ogniwka momentalnie przetarły się do blachy, rzygnęło iskrami jak ze spawarki. oba ogniwka zaczęły się tlić. odciąłem na szybkiego, ale z czasem wystygły i zgasły. i takie pytanie: czy takie obciążenie 0,3sek zwarciem mogło uszkodzić pozostałe ogniwa?
_________________
Pablo
 
 
WojtekErnest 
szef


Pomógł: 72 razy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 3241
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 09 Lip, 2019   

radosnyimb napisał/a:
..Jazda testowa, batt pada po 40km, powinna po 70km. Ładowanie po 15h na drugi dzień i było to ostatnie ładowanie. 10min po odłączeniu ładowarki samozapłon. Spalone pół garażu, kosiarka, część samochodu.

Czy Twoj pakiet/instalacja ma gniazdo serwisowe, którym mógłbyś stwierdzić czy pakiet jest wyrównany ? Ogniwa z depakietu wymagają częstrzej kontroli a nadto czy ładowarka nie była samodzielnie przestawiana na inne napięcie ?
To jak słychać coraz poważniejszy problem, bo niewielu kontroluje jaki prad idzie pod koniec ładowania, jak się zachowuje BMS i jakie są napięcia na segmentach.
_________________
Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group