ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Bafang BBS02 / BBSHD - nastawy
Autor Wiadomość
lessero 
młodzik
pigularz


Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Paź 2018
Posty: 92
Skąd: Oberschlesien SBL
Wysłany: Sob 12 Sty, 2019   

johnynl napisał/a:
Dzięki za odpowiedź,przynajmniej coś się wyjaśniło, a czy ktoś ma może ten wyświetlacz https://s.click.aliexpress.com/e/c4jNU3lI to jest niby nowa wersja P850C ,czy on ma już rzeczywiście 9 trybów i nie jest zblokowany znowu tak jak dpc18


Ja mam dokładnie ten wyświetlacz.



Można ustawić 3,5 lub 9 stopni wspomagania.

Można go znaleźć w internetach pod nazwą DPC-14 i P850C

Z tego co szukałem w sieci, różnią się oprogramowaniem.

P850C ma tylko jedną "skórkę" - taką jak na przytoczonej stronce sprzedawcy ali i jak u mnie na zdjęciu.
W tej wersji nie ma możliwości przełączenia sposobu wyświetlania danych digital/analog.
Wydaje mi się, że nie ma możliwości zresetowania przebiegu całkowitego.
Tą możliwość miały starsze wersje DPC-14.

Wyświetlacz kupowałem jako zestaw z silnikiem Tutaj

IMG_20181226_125933.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 482 raz(y) 968,81 KB

_________________
Moje ogłoszenia OLX
Mój Bikemap
 
 
borsuk 
prezes



Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 687
Skąd: Sudety
Wysłany: Pon 14 Sty, 2019   

lessero napisał/a:

P850C ma tylko jedną "skórkę" - taką jak na przytoczonej stronce sprzedawcy ali i jak u mnie na zdjęciu.

Są trzy wersje P850C:
Najstarsza z napisem "Intelligent" (tym różni się od DPC14):
link
Nowsza:
link
i twoja obecnie najpopularniejsza.
W żadnej z nich nie mozna zresetowąc ODO.
_________________
Mój rower: BBS02B
 
 
johnynl 
młodzik


Dołączył: 25 Wrz 2018
Posty: 51
Skąd: Tilburg
Wysłany: Wto 12 Lut, 2019   

Pytanie do osób które mają DPC14 i najlepiej BBSHD, co może blokować silnik bo znajomemu nie daje więcej niż 800W,przecież tam powinno powyżej 1000W do 1500W ,czy możliwe że to przez ten wyświetlacz który ma tylko 5 trybów wspomagania,czy on może jakoś blokować?
 
 
toft 
szef
Pan kierowca


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 1756
Skąd: Gliwice
Wysłany: Wto 12 Lut, 2019   

niezależnie od ilości trybów wspomagania u mnie (bbshd ten pierwszy wyświetlacz tryby 3 - 5- 9) daje max 30A (ustawienia fabryki). Może bateria - jakiś szprytny bms ale wątpię bo to działa inaczej czyli typowo to odcina po przekroczeniu...
_________________
Moje pojazdy:
Hub middrive - w budowie http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5394
Cruiser http://forum.arbiter.pl/v...er=asc&start=15
 
 
Irenty 
początkujący
Irenty


Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 19
Skąd: Lubuskie
Wysłany: Sob 30 Mar, 2019   

witam
Czy może ktoś posiada polską instrukcje do DPC 18, jeżeli wogóle tak istnieje.
 
 
maciek2121 
początkujący


Dołączył: 06 Mar 2019
Posty: 14
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią 12 Lip, 2019   

Pewnie głupie pytanie. Jak podłączyć się z bafangiem na windows 8.1? sterowniki, na podłączonej baterii?
 
 
andypip 
prezes


Pomógł: 50 razy
Wiek: 63
Dołączył: 06 Kwi 2019
Posty: 641
Skąd: Legnica
Wysłany: Pon 15 Lip, 2019   

Kolega Borsuk to opisał:
forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5899
_________________
Starość to stan umysłu
 
 
hetm4n 
początkujący



Dołączył: 12 Lip 2019
Posty: 44
Skąd: Bytom
Wysłany: Nie 11 Sie, 2019   

Witam. wgrałem ustawienia z 1 postu. Jedno co mnie denerwuje to przy tych ustawieniach np mam ustawione wspomaganie 5, gdy ruszam wolo pedałując silnik nie wspomaga, i tak jadę np 10km/h wolno pedałując bez wspomagania, silnik zacznie wspomagać dopiero gdy szybciej będę pedałował. Bardzo to przeszkadza jadąc pod górkę gdy się zatrzymam na chwile i chce ruszyć. Obroty korbą zmniejszyłem na 3, ale tego problemu nie moge zmienić. Który parametr może powodować zmianę takiego zachowania ?
_________________
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W
Dartmoor Primal 2017 BBS02 750W

Wgram oprogramowanie do TSDZ2 okolice Bytomia -PW
 
 
malin 
początkujący


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lip 2018
Posty: 36
Skąd: gdynia
Wysłany: Wto 13 Sie, 2019   

Zaczyna wspomagać dopiero od prędkości 10km/h ? To coś nie tak. Zawsze tak było ? Na oryg ustawieniach też ? BBSHD czy BBS02 ? Może coś przekombinowałeś z ustawieniami, wyślij mi swój prywatny adres email i jaki to bafang /mam w domu oba/ prześlę Ci ustawienia które napewno działają prawidłowo
 
 
loopeko 
początkujący


Dołączył: 03 Lip 2019
Posty: 8
Skąd: Białystok
Wysłany: Wto 13 Sie, 2019   

tak więc czytam wasze komentarze i się powoli zastanawiam czy dobrze zrobiłem.
chcę kupić bbs02, ale mam wyświetlacz ktlcd3 i czy on będzie w pełni grał z tym bafangiem???
A i jak kupić ten silnik, patrzę na stronie jak na razie pswpower ale tam jakoś strasznie dziwnie się kupuje ktoś pomorze???
 
 
hetm4n 
początkujący



Dołączył: 12 Lip 2019
Posty: 44
Skąd: Bytom
Wysłany: Wto 13 Sie, 2019   

Malin chodzi o to ze wg ustawień z 1 posta wspomaga przy większej ilości obrotów korby przy małych prędkościach kmh. Na fabrycznych kopie odrazu po 2 obrotach korbą.. bbs02 750w
 
 
andypip 
prezes


Pomógł: 50 razy
Wiek: 63
Dołączył: 06 Kwi 2019
Posty: 641
Skąd: Legnica
Wysłany: Śro 14 Sie, 2019   

[quote="loopeko"]tak więc czytam wasze komentarze i się powoli zastanawiam czy dobrze zrobiłem.
chcę kupić bbs02, ale mam wyświetlacz ktlcd3 i czy on będzie w pełni grał z tym bafangiem???
A i jak kupić ten silnik, patrzę na stronie jak na razie pswpower ale tam jakoś strasznie dziwnie się kupuje ktoś pomorze???[/quote

Ja kupiłem na ali lecz w innym sklepie. Przesyłka przyszła z Holandii w ciągu 16 dni. Żadnych problemów. Szukaj sklepu, który deklaruje tax free.
_________________
Starość to stan umysłu
 
 
darek.s 
początkujący
darek.s


Wiek: 57
Dołączył: 08 Wrz 2019
Posty: 33
Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 11 Wrz, 2019   

Witam. Od ponad dwóch miesięcy mam Gravellera 7900. nastawy sterownika koszmarne. Niby da sie jeździć, ale z tego co czytałem mozna to ustawic dobrze. problem jest taki, ze w moim rowerze jest najprawdopodobnien BBS01 i z informacji przeze mnie uzyskanych ten sterownik jest zablokowany przed zapisem. Z tego powodu kolega z innego forum musiał nabyć inny nowszy sterownik i jak pisze teraz rower jeżdzi dobrze. na razie nie rozbierałem silnika i czekam na interfejs USB Uart. Kolejna sprawa , która by mnie cieszyła to wymiana wyświetlacza na taki jak ma kolega lessero.
https://pl.aliexpress.com/item/32858411081.html?spm=2114.10010108.1000014.1.3b3761d94WIkLZ&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.13338.107646.000000000000000&scm_id=1007.13338.107646.000000000000000&scm-url=1007.13338.107646.000000000000000&pvid=79aaba0b-2f25-4fc6-95a2-627fd56e9346
tyle, ze według opisu pasuje do BBS02B BBS01B BBSHD
Obecnie posiadam taki wyświetlacz.

jeśli nie będzie mozliwości przeprogramowania sterownika prawdopodobnie nabęde komplet sterownik wyświetlacz.
Może posiada ktos juz więdze czy jest realne przeprogramowanie i wyświetlacz na moim sterowniku.
 
 
borsuk 
prezes



Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 687
Skąd: Sudety
Wysłany: Czw 12 Wrz, 2019   

darek.s napisał/a:

Może posiada ktos juz więdze czy jest realne przeprogramowanie i wyświetlacz na moim sterowniku.

Wg tego niemieckiego forum:
https://www.pedelecforum....-motoren.46531/
(ostatni post) to klon Bafanga, którego kontrolera nie można przeprogramować.
_________________
Mój rower: BBS02B
 
 
darek.s 
początkujący
darek.s


Wiek: 57
Dołączył: 08 Wrz 2019
Posty: 33
Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 12 Wrz, 2019   

Takie własnie informacje dostałem od usera innego forum, który musiał kupić nowy sterownik.
Przed chwilą udało mi się rozłączyć kabel licznik -sterownik i jest on 6-cio pinowy :cry: .
Zatem zapewne czeka mnie zakup kompletu sterownik /licznik i kombinowanie z wtyczkami.
Albo głębsze rozczajenie trybu serwisowego.
Ale skoro licznik potrafi zapisywać sterownik ( wszak zmieniłem kilka rzeczy) to program teoretycznie też powinien. Tyle, że może być to trudne lub zgoła niemożliwe np. przy sparowaniu ID licznika z kontrolerem. A takie rzeczy niestety dziś są praktykowane :cry:
Tak czy owak Uart w drodze i na pewno będę go podłączał. Nawet jeśli tylko zczytam zawartość sterownika to będą to już pewne informacje, które pozwolą mi zgłębić jakie nastawy w trybie serwisowym za co odpowiadają. Na pewno już wiem, że bez przeróbki konektora nowego licznika do prób nie podłączę.
Edit. Otrzymałem informacje, że w moim rowerze aby podłączyć programator czy licznik wystarczy wywiercić w 5-cio pinowej złączce dziurkę aby dopadować ja do 6-cio pinowej złączki męskiej sterownika. Podobno ten środkowy jest używany do oświetlenia.
ta informacja nie bardzo zgadza się z tym co wyczytałem w tym linku
https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5899. Wynika zatem z tego, że tutaj funkcie pinów są takie jak w nowym Bafangu tyle, że dla zmyłki dodano ten 6-ty pin.
W przeciwnym bowiem wypadku próba podłączenia spowodowałaby poważne uszkodzenia elektroniki.
Edit 2
Uart dotarł w wolnej chwili potestuję...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group