|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Jak kontrolery zmieniają V-MAX bez strat energii? |
Autor |
Wiadomość |
kubas121
początkujący
Wiek: 31 Dołączył: 08 Wrz 2019 Posty: 4 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 08 Wrz, 2019 Jak kontrolery zmieniają V-MAX bez strat energii?
|
|
|
Wiele kontrolerów ma opcję zmiany V-MAX poprzez wybór trybu wspomagania albo ustawienia średnicy koła.
Zmiana V-MAX = zmiana napięcia silnika, nie? Zmiana napięcia z baterii = przetwornica = strata energii?
Czy coś w moim rozumowaniu jest nie tak czy kontrolery naprawdę ponoszą takie straty wykorzystując przetwornice DC-DC? |
|
|
|
|
slow
kierownik
Pomógł: 20 razy Dołączył: 02 Lut 2018 Posty: 337 Skąd: Podkarpackie
|
Wysłany: Nie 08 Wrz, 2019
|
|
|
Nic nie trzeba zmieniać. Żadnych strat się nie ponosi.
Ograniczenie prędkości realizuje się progrmowo.
Jeśli osiągnięta jest V-max to nie przyspiesza już komutacji. |
|
|
|
|
kubas121
początkujący
Wiek: 31 Dołączył: 08 Wrz 2019 Posty: 4 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 11 Wrz, 2019
|
|
|
slow napisał/a: | Nic nie trzeba zmieniać. Żadnych strat się nie ponosi.
Ograniczenie prędkości realizuje się progrmowo.
Jeśli osiągnięta jest V-max to nie przyspiesza już komutacji. |
Dzięki - wszystko teraz jasne |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|