ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak kontrolery zmieniają V-MAX bez strat energii?
Autor Wiadomość
kubas121 
początkujący


Wiek: 31
Dołączył: 08 Wrz 2019
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 08 Wrz, 2019   Jak kontrolery zmieniają V-MAX bez strat energii?

Wiele kontrolerów ma opcję zmiany V-MAX poprzez wybór trybu wspomagania albo ustawienia średnicy koła.

Zmiana V-MAX = zmiana napięcia silnika, nie? Zmiana napięcia z baterii = przetwornica = strata energii?

Czy coś w moim rozumowaniu jest nie tak czy kontrolery naprawdę ponoszą takie straty wykorzystując przetwornice DC-DC?
 
 
slow 
kierownik


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Lut 2018
Posty: 337
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: Nie 08 Wrz, 2019   

Nic nie trzeba zmieniać. Żadnych strat się nie ponosi.
Ograniczenie prędkości realizuje się progrmowo.
Jeśli osiągnięta jest V-max to nie przyspiesza już komutacji.
 
 
kubas121 
początkujący


Wiek: 31
Dołączył: 08 Wrz 2019
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: Śro 11 Wrz, 2019   

slow napisał/a:
Nic nie trzeba zmieniać. Żadnych strat się nie ponosi.
Ograniczenie prędkości realizuje się progrmowo.
Jeśli osiągnięta jest V-max to nie przyspiesza już komutacji.


Dzięki - wszystko teraz jasne ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group