ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie o silnik 1500W
Autor Wiadomość
emanuel81krk 
początkujący


Dołączył: 04 Paź 2019
Posty: 4
Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 04 Paź, 2019   Pytanie o silnik 1500W

Na wstępie Witam wszystkich, to mój pierwszy post u was mimo że czytam forum od dawna.

Przychodzę z zapytaniem o taki silnik:

LINK

Posiadam taki silnik i sterownik 20A nominalnej 40A pik. Pytanie moje dotyczy zmiany sterownika i tego jakie prądy zniesie ten silnik?

Chcę wymieniać elementy które zaczynają mi już nie wystarczać i chciałem zacząć od właśnie sterownika.

Obecnie mam akumulator taki :

LINK

Zapewne przewody fazowe do zmiany, co jeszcze?

Pozdrawiam.
 
 
R432 
brygadzista


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 216
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 04 Paź, 2019   

Ze zmian to tak naprawdę tylko fazy możesz pogrubić, reszta to już wymiana całych komponentów.

Jakiś konkretny sterownik już wybrałeś? Ja kiedyś w silnik 30h ładowałem 4kW chwilowo, do miasta spoko, w terenie znacząco się grzał. Tutaj bezpiecznie do 3kW myślę z magnesami 35h, chwilowej mocy na pewno więcej zniesie.

Bateria wg specyfikacji 50A prądu rozładowania tak więc to chyba największy dławik.
_________________
fietscycle.com

kontakt office@fietscycles.com
 
 
emanuel81krk 
początkujący


Dołączył: 04 Paź 2019
Posty: 4
Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 04 Paź, 2019   

Zastanawiam się nad sabkiem 80A lub 100A , w następnej kolejności właśnie idzie akumulator, chcę zrobić 20s15p zbudowany z któryś forumowych ogniw. Puki co jeżdżę w zasadzie miejskie trasy. Ostatnio miałem okazję pojeździć trochę po małych górkach i było fajnie ;) Na koniec pewnie zmienię silnik ale jest to ostatni "trybik" do wymiany.

W tej konfiguracji w piku mam 1900W przynajmniej tak informuje mnie wyświetlacz. Jazda z odkręcona manetką nawet przy 7 minutowym podjezdzie pod ostra górkę nie spowodowała zagrzania silnika wiece jak 110 st C.
 
 
emanuel81krk 
początkujący


Dołączył: 04 Paź 2019
Posty: 4
Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 05 Paź, 2019   

Mam jeszcze pytanie odnośnie tych przewodów. Znalazłem taki: PRZEWÓD ,będzie ok ?
 
 
R432 
brygadzista


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 216
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 05 Paź, 2019   

Mówisz o samych przewodach fazowych ze sterownika czy wyprowadzonych z silnika? Do silnika to na pewno ich nie wciśniesz, ale jeśli chodzi o prąd to tak dadzą spokojnie radę.
_________________
fietscycle.com

kontakt office@fietscycles.com
 
 
emanuel81krk 
początkujący


Dołączył: 04 Paź 2019
Posty: 4
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 06 Paź, 2019   

No wlasnie chcialem z silnika do syerownika fazowe takie dac. Czemu nie wsadze? Za malo miejsca? To jakie dac zeby byly grubsze a weszly?
 
 
R432 
brygadzista


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 216
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 06 Paź, 2019   

Za mało miejsca, mi znajomy kiedyś powiedział, że 12awg bez problemu zamontuje... (silnik był 9c) Nie miał pojęcia co mówi, rozwiercałem oś aby to wcisnąć, jak weszło to nie było miejsca na przewody halli, czujnika temp.
_________________
fietscycle.com

kontakt office@fietscycles.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group